Koripallo.com

Hnmky 2006-2007

  • Viestiketjun aloittaja sälekaihdin
  • Alkaa

kievari

faktaa sanoi:
Hyvän kauden pelanneen(ka:yli 15p) Janne Hännisen huhuillaan siirtyvän HNMKY:n riveihiin wartti-basketista... nähty puheilla namikan valmentajien kanssa  :)
Ketkä ovat Namikan valmentajia?
 

Pera

Tää huhumylly kristillisen yhdistyksen ympärillä menee jo ihan pelleilyksi. Joukkue piti julkistaa jo toukokuun alussa eikä mitään virallista tiedotetta edes valmentajista ole pystytty julkaisemaan. Mä olen kuullut varmana huhuna,että Juntunen palaa puikkoihin ja uusia pelaajia on muun muassa koko akatemian viime vuoden jengi, Harri Jokinen ja Lars Badier.
 

Masterfunk

Vuosien 2006-2008 valmentajia ovat Jyrki Suhonen&Jarkko Lanu.....



Tää huhumylly kristillisen yhdistyksen ympärillä menee jo ihan pelleilyksi. Joukkue piti julkistaa jo toukokuun alussa eikä mitään virallista tiedotetta edes valmentajista ole pystytty julkaisemaan. Mä olen kuullut varmana huhuna,että Juntunen palaa puikkoihin ja uusia pelaajia on muun muassa koko akatemian viime vuoden jengi, Harri Jokinen ja Lars Badier.
 

varmaa tietoa?

Masterfunk sanoi:
Vuosien 2006-2008 valmentajia ovat Jyrki Suhonen&Jarkko Lanu.....



Tää huhumylly kristillisen yhdistyksen ympärillä menee jo ihan pelleilyksi. Joukkue piti julkistaa jo toukokuun alussa eikä mitään virallista tiedotetta edes valmentajista ole pystytty julkaisemaan. Mä olen kuullut varmana huhuna,että Juntunen palaa puikkoihin ja uusia pelaajia on muun muassa koko akatemian viime vuoden jengi, Harri Jokinen ja Lars Badier.

Onko Namika julkistanut mitään valmentajien sopimuksia?
 

niinno

Nuoria kundeja hnmky:n pelaavassa rosterissa on Joonas Saariniemi(akatemiasta),Janne Hänninen(wartista)Toni Svärd(akatemiasta),Anton Telih(oma junnu hakemassa oppia) ja muita kundeja on Panu Majala(pussihukista) Harri Jokinen(forssasta),Lars Badier(ei tietoa mistä.) Viime vuotisia pelaajia on tämänkin kauden rosterissa Teemu Siitonen,Joni Väisänen(ei faktaa vielä),Heikki Latvanen,Antti Raami,Matti Virolainen..
 

HC Andersen

Satusedät taas liikkeellä. Mukavaa kuitenkin että Lars Badirer on vihdoin saatu sainattua.
 

kmkjnjkl

badier oli kuulemma käynyt tänään keskusteluja Suhosen kanssa sopimuksesta
 

Punk ass

niinno sanoi:
Nuoria kundeja hnmky:n pelaavassa rosterissa on Joonas Saariniemi(akatemiasta),Janne Hänninen(wartista)Toni Svärd(akatemiasta),Anton Telih(oma junnu hakemassa oppia) ja muita kundeja on Panu Majala(pussihukista) Harri Jokinen(forssasta),Lars Badier(ei tietoa mistä.) Viime vuotisia pelaajia on tämänkin kauden rosterissa Teemu Siitonen,Joni Väisänen(ei faktaa vielä),Heikki Latvanen,Antti Raami,Matti Virolainen..


Näin mennään:

Sipilä, Nieminen, Siitonen, Väisänen ja Juniorit sieltä sun täältä tulevat pelaamaan ensi kauden joukkueessa. Latvanen, Raami, Jokinen, Majala EIVÄT tule pelaamaan HNMKY:ssä ensi kaudella.

Oli miten oli, HNMKY ei tule saamaan kärkiporukkaa kasaan vielä ensi kaudeksi. Putoamisuhkaa ei varmastikkaan ole, mutta nousukahinoihin ei ole minkäänlaista asiaa, ellei jotain radikaalia (jenkki x 2 + 2 kovaa suomalaista) tule tapahtumaan.

Lisäksi tietenkin Lars Badier ;)
 

punked

Punk ass sanoi:
Näin mennään:

Sipilä, Nieminen, Siitonen, Väisänen ja Juniorit sieltä sun täältä tulevat pelaamaan ensi kauden joukkueessa. Latvanen, Raami, Jokinen, Majala EIVÄT tule pelaamaan HNMKY:ssä ensi kaudella.

Oli miten oli, HNMKY ei tule saamaan kärkiporukkaa kasaan vielä ensi kaudeksi. Putoamisuhkaa ei varmastikkaan ole, mutta nousukahinoihin ei ole minkäänlaista asiaa, ellei jotain radikaalia (jenkki x 2 + 2 kovaa suomalaista) tule tapahtumaan.

Lisäksi tietenkin Lars Badier ;)

Jos toi on tilanne niin sitten ei Suhonen varmaan valmenna?
 

juu juu juu..

En tiedä mitään muuta HNMKY:n tilanteesta kuin sen, että Suhonen toimii tulevan kauden valmentajana. Ja tämä ei ole enää spekulaatiota vaan 110% faktaa..
 

100%

juu juu juu.. sanoi:
En tiedä mitään muuta HNMKY:n tilanteesta kuin sen, että Suhonen toimii tulevan kauden valmentajana. Ja tämä ei ole enää spekulaatiota vaan 110% faktaa..
Ja faktaa on myös, että treenit ovat jo alkaneet ja kakkosvalmentajana toimii Jarkko Lanu.
 

uno

Onko namikalla jo oikeesti sopimuksia pelaajien kanssa..? jos joku tietää ni voisi kertoa ne tännekki.. eikä mitää turhaa paskaa sit..
 

lähtökuopat

Ei vielä pitkään aikaan. Suhonen on kuulemma lähtökuopissa.
 

cxcxcxcxcxcx

kuuluuko hnmkyn suunnalta mitään uutta.... sopimuksia? asiasta tietävät voisivat valaista.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös