Koripallo.com

Honka 2009 - 2010

Vs: Honka 2009 - 2010

Joensuun Honka sanoi:
Millä ihmeen lihaksilla tämäkin hemmo kuvittelee lähtevänsä ulkomaille, ehkä korkeintaan Mongolian kolmosdivariin, samaa sarjaa Muurisen kanssa, jo viitenä vuonna ollu siirtymässä ulkomaille mutta kun kyvyt ei riitä niin ei.

Vissiin 2. Bundesliga oli yksi vaihtoehto Loviisan Pommittajalle. Eipä niitä lihaksia aina tarvitse (vrt. Tayshaun Prince NBA:ssä).

Joensuun Honka sanoi:
"Minulla kyti kauden jälkeen ajatus ulkomaille lähdöstä, mutta olen todella tyytyväinen tähän lopputulokseen. Puolin ja toisin tuttu Honka oli ehdottomasti ykkösvaihtoehtoni Suomessa", kertoi Iisalo.

Millä ihmeen lihaksilla tämäkin hemmo kuvittelee lähtevänsä ulkomaille, ehkä korkeintaan Mongolian kolmosdivariin, samaa sarjaa Muurisen kanssa, jo viitenä vuonna ollu siirtymässä ulkomaille mutta kun kyvyt ei riitä niin ei.
Tänä laman aikana on Muurisen ja Iisalon lisäksi myös Nikkilän,Kotin ja kumppaneiden mahkut päästä ulkomaille todella pienet. Taitaa vielä Sten ja Ulanderkin tulla takaisin liigaan.

Joensuun Honka sanoi:
"Minulla kyti kauden jälkeen ajatus ulkomaille lähdöstä, mutta olen todella tyytyväinen tähän lopputulokseen. Puolin ja toisin tuttu Honka oli ehdottomasti ykkösvaihtoehtoni Suomessa", kertoi Iisalo.

On vissiin siistiä tuo seläntakaa marina ja dissaaminen? Panes näyttäen mallia miten sinne ulkomaille mennään menestymään, ok?

Haades sanoi:
On vissiin siistiä tuo seläntakaa marina ja dissaaminen? Panes näyttäen mallia miten sinne ulkomaille mennään menestymään, ok?
Voi Pikku-Haades, en minä marise enkä suuremmin ketään dissaa, totuus on vaan se mikä on, että näillä kavereilla ei tänään Eurooppaan asiaa ole. Toki Iisalo ulkomaille pääsi, kun Honkaan kehäkolmosen sisälle joutui, eihän siellä asuvat elämää muualla tiedä olevankaan, sääli heille.

Style sanoi:
Nuorennusleikkausta?
http://www.urheilulehti.fi/muutlajit/uutiset/article160606-1.html
... paitsi parin kokeneemman kotimaisen päätöksiä vielä odotellaan. Yhdellä jenkillä, tai sitten kahdella: eli kunnianhimoiset suunnitelmat nuorten pelaajien kehittämisestä on, mutta voidaan menestysikkunan avautuessa niistä vähän joustaakin? ;)
Hongan vitsi,neljä jenkkiä vähintään loppukaudessa ringissä.Nuoret pelaavat muualla,esim Kouvoissa.

mazda sanoi:
Hongan vitsi,neljä jenkkiä vähintään loppukaudessa ringissä.Nuoret pelaavat muualla,esim Kouvoissa.

Minä ja Mazda emme selvästikään kuulu tuohon kohderyhmään, jolle Hongan tiedotusosasto vuodesta toiseen syytää ainakin meidän mielestämme kiusallisen naiveja ja totuudenvastaisia tiedotteita. Mutta ehkä media ja sitä kautta lajia hiukan seuraavat ihmiset saavat noista informaatiopläjäyksistä uutta infoa. Minulle ja todennäköisesti Mazdalle ja monelle muullekin asioita tiiviisti seuraavalle nuo tiedotteet alkavat olla jo mauttoman rajamailla.
Eiköhän mennä, Mazda, syksyllä Mankkaan halliin katsomaan sitä Hongan suurta ihmettä, ainoaa jenkkiä.

PikkuMikko sanoi:
Minä ja Mazda emme selvästikään kuulu tuohon kohderyhmään, jolle Hongan tiedotusosasto vuodesta toiseen syytää ainakin meidän mielestämme kiusallisen naiveja ja totuudenvastaisia tiedotteita. Mutta ehkä media ja sitä kautta lajia hiukan seuraavat ihmiset saavat noista informaatiopläjäyksistä uutta infoa. Minulle ja todennäköisesti Mazdalle ja monelle muullekin asioita tiiviisti seuraavalle nuo tiedotteet alkavat olla jo mauttoman rajamailla.
Eiköhän mennä, Mazda, syksyllä Mankkaan halliin katsomaan sitä Hongan suurta ihmettä, ainoaa jenkkiä.

Todennäköisesti kuitenkin kahdella jenkillä liikenteeseen kun kerran luvattiin 1-2

PikkuMikko sanoi:
Se ihme pitää omin silmin todistaa. ::)

Heh Heh,Hongassa menneet näemmä sentit ja tonnit sekaisin. ;D ::) ::) ::)Miljoonasiirtoja ehkä ulkomailla ei pikku Suomessa.H

Kysymys kuuluu:

Miksi Honka purki Petri Heinosen kolmivuotisen sopimuksen?

Kuinka vastaus kuuluu?

KPcom voi rauhoittua, Hongasta näyttää kyllä tarvittaessa pääsevän pois.

Heinosen lähtö on varmasti kaikille hyvä juttu. Minä olen kyllä jo menettänyt uskoni Petriin, en usko Pavilla olevan sellaista magiaa joka olisi täydellisesti tuhonnut muuten erinomaisen pelaajan. Kehitys ei vain aina kulje potentiaalin mahdollistamaa rataa. Mutta eipä ympäristönvaihdos varmasti heikennäkään Peten kehitystä, jos ei sitä parannakaan. Lykkyä joka tapauksessa Petelle jatkossa!

Nikkarisen lähtö on Hongan kannalta enemmän harmi, Antto olisi varmasti ollut jo ensi kaudella kelpo backup.

Tapiolan Taidomi sanoi:
liian hiljaista on Hongan ympärillä tällä hetkellä! :mad:

Tavallaan olet oikeassa. Joensuun Katajan ketjuun on kirjoitettu kymmenkertainen (!) määrä viestejä.

Pavi jatkaa vielä vuoden, Eldar Skamo vaihtanee maisemaa isomman peliajan perässä, Nikkilä lähellä sopimusta Hongan kanssa, Kajander ei jatka, Lehtinen neuvottelee Hongan kanssa.

zack sanoi:
Pavi jatkaa vielä vuoden, Eldar Skamo vaihtanee maisemaa isomman peliajan perässä, Nikkilä lähellä sopimusta Hongan kanssa, Kajander ei jatka, Lehtinen neuvottelee Hongan kanssa.

tuskin on mitään perää nikkilä honkaan huhussa.

foreal sanoi:
tuskin on mitään perää nikkilä honkaan huhussa.

Aha, no onko sinulla jotain tähdellisempää tietoa? Ovat omatkin huhuni vain juttua joita kylillä on liikkunut, joten mitään johtopäätöksiä noista ei kannatta vetään. Vain kuulojuttuja.

zack sanoi:
Aha, no onko sinulla jotain tähdellisempää tietoa? Ovat omatkin huhuni vain juttua joita kylillä on liikkunut, joten mitään johtopäätöksiä noista ei kannatta vetään. Vain kuulojuttuja.

katselee rauhassa euroopan suuntaan ja kotimaassa pyrinnön.

zack sanoi:

Pavi jatkaa vuoden ja Toikka Toijala tulee hänen tilalleen odottelemaan maajoukkueen päävalmentajan paikkaa. Pääsee paremmin kaveeraamaan Curren ja Karin ja muiden kanssa.

Toivottavasti Honka lähtee aidosti rakentamaan ensi kauden joukkuetta samalla tavalla kuin vuoden 2003 mestarijoukkuetta.
Eli 1-2 erittäin kokenutta pelaajaa (tyyliin Grant) sekä taattua vastuuta nuoremmille pelaajille (kuka muistaa, että Zeta oli finaaien MVP).
Kokeneiden pelaajien tulisi olla sellaisia jotka saisivat motivaatiota muustakin, kuin pelkästä mestaruuden tavoittelusta.
Jääkööt nimet vielä tässä vaiheessa spekuloimatta, koska uutisia lienee tulossa lähiaikoina.
¨

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.