Kyllä täällä kritisoidaan tätä peluuttamista ihan jokaisen nähdyn kotipelin ja jokusen vieraspelin turvin - MYÖS voittopelien jälkeen keskustelu on pyörinyt tiiviisti peluuttamisen ympärillä. Ja livestä näkee myös ketä siellä pelaa. Mielestäni tämä ylläoleva kannanotto on aika huteralta pohjalta heitetty. Oletko seurannut tätä keskustelua aiemmin, vai päätitkö heittää vaan väliin tämän "puukot lentelee" kommentin? Itse olen koko ajan painottanut, että uskon KTP:n menevän tällä joukkueella pitkälle, sekä monesti todennut että usko tähän joukkueeseen on kova. Myös sarjataulukko näyttää hyvältä, mutta tarkoittaako nämä ettei kritiikkiä saa antaa jos aihetta on? Mielestäni Sopasen peluuttaminen on ollut jopa järjetöntä, ja tämä tuntuu Karhuvuoressakin olevan hyvin monen katsojan kanta.
Katsomovalmentaminen on toki oma taiteenlajinsa, ja pidemmälle kun mietitään niin täysin turhaa. Silti nämä keskustelupalstat elävät näistä näkemyksistä, mutta toisaalta kuolevat tämän keskustelun rajoittamiseen. Itse ainakin luen mielelläni (ja osallistun itse) keskusteluun peluuttamisesta, pelaajista, kuvioista, puolustuksesta, valmentajasta ym kaikesta mikä tekee koripallosta mielenkiintoista! Vastakohtana tälle tämän yhden kirjoittajan pasianssi näillä "sarjapaikka todennäköisesti säilyy" -kommenteilla.