- Viestejä
- 1 607
Vs: Honka liigassa 2013/14
Koska yleisömäärät ja sponsoritulot ovat pieniä, ei markkinointirahaa fanikulttuurin rakentamiseen yleensä ole.
Siksi ainoa toimiva lääke on laatia joukkueelle viestintästrategia ja -suunnitelma, mikä perustuu digiviestintään.
Se ei sinänsä maksa juuri mitään. Vähän ajatustyötä ja luovuutta kylläkin. Digiviestinnällä voidaan tavoitella sekä lipputulojen että sponsori portfolion kasvua. Molemmat näkyvät suoraan tulovirtana, mikä mahdollistaa laadukkaamman toiminnan.
Suunnitelman toimeenpano positiivisen kierteen aikaan saamiseksi sen sijaan vaatii aikaa ja jalkatyötä sekä tekijöitä Sekä ammattilaisia että vapaaehtoistyön seura-aktiiveja.
Keskeinen pulma on se että on paljon niitä jotka katsomosta käsin hyvin tietävät mitä pitäisi tehdä, mutta on suhteellisesti näihin neuvonantajiin nähden vain harvoja ,jotka tarttuvat haasteeseen. 8]
Koska yleisömäärät ja sponsoritulot ovat pieniä, ei markkinointirahaa fanikulttuurin rakentamiseen yleensä ole.
Siksi ainoa toimiva lääke on laatia joukkueelle viestintästrategia ja -suunnitelma, mikä perustuu digiviestintään.
Se ei sinänsä maksa juuri mitään. Vähän ajatustyötä ja luovuutta kylläkin. Digiviestinnällä voidaan tavoitella sekä lipputulojen että sponsori portfolion kasvua. Molemmat näkyvät suoraan tulovirtana, mikä mahdollistaa laadukkaamman toiminnan.
Suunnitelman toimeenpano positiivisen kierteen aikaan saamiseksi sen sijaan vaatii aikaa ja jalkatyötä sekä tekijöitä Sekä ammattilaisia että vapaaehtoistyön seura-aktiiveja.
Keskeinen pulma on se että on paljon niitä jotka katsomosta käsin hyvin tietävät mitä pitäisi tehdä, mutta on suhteellisesti näihin neuvonantajiin nähden vain harvoja ,jotka tarttuvat haasteeseen. 8]