Koripallo.com

Huima 2006-2007

Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
2 257
Linko Sukka sanoi:
joo tuli sähäkän näkönen jenkki huimaan. Pelannut uruguyaissa 22 pinnan keskiarvolla.arviolta 185 cm.
Tänään reeneissä 7 aikaan sukka laulaa.Toivottavasti huiman nousu alkaa.
Olisi hienoa tietää nimi. Ed McCants on ainoa minkä minä löysin Uruguain pääsarjan jenkeistä, joka olisi saatujen tietojen peruustella vähän edes sinne päin.

http://www.nba.com/dleague/players/ed_mccants.html
 

Green Peace

jeesjees sanoi:
Olisi hienoa tietää nimi. Ed McCants on ainoa minkä minä löysin Uruguain pääsarjan jenkeistä, joka olisi saatujen tietojen peruustella vähän edes sinne päin.

http://www.nba.com/dleague/players/ed_mccants.html

Kaveri oli Metsä-Botnian Uruguayn sellutehdastyömaalla muurarin apumiehenä ja siellä Huiman suurin sponsoriyritys huomasi miehen koripallotaidot, kun kaveri ruokatunnilla teki layuppeja työmaan pihakoreihin. Ei muuta kun lentoa varaamaan ja miehelle siirto Äänekosken sellutehtaalle. On kuulemma päivät sellutehtaan varastomiehenä ja illalla pelailee korista Huiman miesten kanssa.
 

edipedipoks

Sehän sopii huiman bambupolitiikkaan. Jos mies ei itse ole sademetsien kasvatti tai savannien sapelli niin ainakin on käynyt siellä. Siis äänekoskelle virtaa edelleen turismia eksoottisista maista. Hyvä huima! Ja kohti uusia tappioita!
 

kuumaa tietoa

Paula Koivuniemi nähty syömässä Panoramassa pistaasipiirakkaa saman vuorokauden aikana kun jenkit olleet siellä. ONKO PAULA KOIVUNIEMI HUIMAN UUSI VALMENTAJA?
 

hehehehehhe

Oletteko koskaan tulleet ajatelleeksi, voittaisiko Huiman miehet naisten joukkueen?!?! ;D
 

JOHN HUGGINS

TÄSSÄ ON USSIN JENKKIMME "PURE"
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.aicyellowjackets.com/images/mbkb/huggins_gt3.jpg&imgrefurl=http://www.aicyellowjackets.com/sports/mbkb/2005/news/Feb4&h=217&w=144&sz=12&hl=fi&start=4&tbnid=NW4PIXANBf9MvM:&tbnh=107&tbnw=71&prev=/images%3Fq%3DJohn%2BHuggins%2B%252Bbasketball%26svnum%3D10%26hl%3Dfi%26lr%3D%26sa%3DN
 

aamu

hehehehehhe sanoi:
Oletteko koskaan tulleet ajatelleeksi, voittaisiko Huiman miehet naisten joukkueen?!?! ;D


MONESTI, ja olen ehdottomasti sitä mieltä , että naiset olisivat varma voittaja. VAIKKA nasiten ja miesten koripallo eroaa paljon toisistaan, sanoisin silti että naisten peli muistuttaa enemmän koripalloa, nyt ja aina :D
 

??---!!+++

aamu sanoi:
MONESTI, ja olen ehdottomasti sitä mieltä , että naiset olisivat varma voittaja. VAIKKA nasiten ja miesten koripallo eroaa paljon toisistaan, sanoisin silti että naisten peli muistuttaa enemmän koripalloa, nyt ja aina :D

Vaikka Huiman naisjoukkue onkin maan paras ja Huima divarin heikoin niin silti fyysinen ero on sitä luokkaa ettei naiset miehiä voittaisi, mutta se ei vähennä naiskoriksen ansioita lainkaan. Mukavampi liikuntatalolla on seurata menestyvää naisjoukkuetta kuin tappiosta tappioon rämpivää miesjoukketta. Jotain tarttis tehrä ja pian.
 

nopictures

??---!!+++ sanoi:
Vaikka Huiman naisjoukkue onkin maan paras ja Huima divarin heikoin niin silti fyysinen ero on sitä luokkaa ettei naiset miehiä voittaisi, mutta se ei vähennä naiskoriksen ansioita lainkaan. Mukavampi liikuntatalolla on seurata menestyvää naisjoukkuetta kuin tappiosta tappioon rämpivää miesjoukketta. Jotain tarttis tehrä ja pian.

Kävin Huiman kotisivuilla ja ainakin mua hämmästytti kuvien vähäisyys sivuilla. Edustusjoukkueista sentään voisi olla jonkunlaisnen kuva kotisivuilla? Terveisiä sivunhoitajille.
 

tuntuupi.

nopictures sanoi:
Kävin Huiman kotisivuilla ja ainakin mua hämmästytti kuvien vähäisyys sivuilla. Edustusjoukkueista sentään voisi olla jonkunlaisnen kuva kotisivuilla? Terveisiä sivunhoitajille.
tuntuu toisinaan siltä, että kuvia tulisi sivuille menestyksen myötä. (ihme kyllä) ja joskus tuli bongailtua sellainen seikka, että hävittyjen pelien jälkeen teiden varsilla olevissa "huiman seuraava peli"-kylteissä ei ei tahdo joukkueet vaihtua ;) toisin kuin voitetun pelin jälkeen jo hyvin varhain seuraavana aamuna muutos on tehty. aika mitätön seikka, mutta kyllä täällä hullumpiakin puhutaan! :D :D ;D ::)
 

uusi vahvistus

vaikutti todella nopealta ja kimmoisalta kaverilta.. kehumiset sikseen. katsotaan miten hän esiintyy huomenna Espoossa!
 
Viestejä
2 257
tuntuupi. sanoi:
tuntuu toisinaan siltä, että kuvia tulisi sivuille menestyksen myötä. (ihme kyllä) ja joskus tuli bongailtua sellainen seikka, että hävittyjen pelien jälkeen teiden varsilla olevissa "huiman seuraava peli"-kylteissä ei ei tahdo joukkueet vaihtua ;) toisin kuin voitetun pelin jälkeen jo hyvin varhain seuraavana aamuna muutos on tehty. aika mitätön seikka, mutta kyllä täällä hullumpiakin puhutaan! :D :D ;D ::)
Saman olen pannut merkille viime vuosina.
 

fani

vaaksi tulee huiman vahvistukseksi, jahka lopettaa baareissa pyörimisen ja naisten puikottelun. Tällä hetkellä peruskuntokausi menossa ja puikottelutoiminta meneillään. kohta tosi kimmoisassa kondiksessa
 
Viestejä
74
nopictures sanoi:
Kävin Huiman kotisivuilla ja ainakin mua hämmästytti kuvien vähäisyys sivuilla. Edustusjoukkueista sentään voisi olla jonkunlaisnen kuva kotisivuilla? Terveisiä sivunhoitajille.

Mm. pelaajakortit tehdään heti kun materiaali on minulla, luultavimmin ensi viikolla. Epäilisin siinä samalla tulevan joukkuekuvat, jotka jos on materiaalissa mukana, laitetaan myös.  Muutama muukin parannus tulossa, eli nou hätä.

Verkkotoimittaja saa ottaa kuvia juttuihinsa miten haluaa ja jos haluaa, se on hänestä riippuvainen.

---

Niihin kyltteihin en ota kantaa kun en edes tiedä kuka niistä vastaa. :)
 

kfsgjh

Mutta Toiviainenhan on nähty Panoramassa? Kuten Paula Koivuniemikin. Eikös kaikki jotka panoramassa käy olekaan siis varmoja huiman valmentajia`?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös