doda
sinut on nähty sinikellossa, joten kuulut varmasti hauskimpien miesten joukkoon.kfsgjh sanoi:Mutta Toiviainenhan on nähty Panoramassa? Kuten Paula Koivuniemikin. Eikös kaikki jotka panoramassa käy olekaan siis varmoja huiman valmentajia`?
sinut on nähty sinikellossa, joten kuulut varmasti hauskimpien miesten joukkoon.kfsgjh sanoi:Mutta Toiviainenhan on nähty Panoramassa? Kuten Paula Koivuniemikin. Eikös kaikki jotka panoramassa käy olekaan siis varmoja huiman valmentajia`?
uusi vahvistus sanoi:vaikutti todella nopealta ja kimmoisalta kaverilta.. kehumiset sikseen. katsotaan miten hän esiintyy huomenna Espoossa!
doda sanoi:sinut on nähty sinikellossa, joten kuulut varmasti hauskimpien miesten joukkoon.
Ei oo auki siihen aikaanHuolituinen sanoi:Huomenna kaikki panoramaan kahville 10.00!
sanoi paksupäätappion syy sanoi:Kun se jouko ei antanut minun pojan pelata yhtä paljon kuin naapurin pojan. Epäreilua, vaikka minun poika käy tunnollisesti jokaisissa harjoituksissa ja minä myyn makkaraa turnauksissa!! Kaikki pelaa!
Tilastojen valossa ihan ok peli, mutta eipä tässä tilanteessa tilastot paljoa kiinnosta. Kauankohan se Rytkönen meinaa vielä jatkaa?tietoa?? sanoi:No miten se levyseppähitsaaja uruguaysta pärjäsi? Oliko parempi kuin viksimies?
honka-huima 102-99kahvi sanoi:VOIKO JOKU KERTOA LOPPUTULOKSEN???? ???