Koripallo.com

Huima 2006-2007

Status
Viestiketju on suljettu.

doda

kfsgjh sanoi:
Mutta Toiviainenhan on nähty Panoramassa? Kuten Paula Koivuniemikin. Eikös kaikki jotka panoramassa käy olekaan siis varmoja huiman valmentajia`?
sinut on nähty sinikellossa, joten kuulut varmasti hauskimpien miesten joukkoon.
 

taas!

uusi vahvistus sanoi:
vaikutti todella nopealta ja kimmoisalta kaverilta.. kehumiset sikseen. katsotaan miten hän esiintyy huomenna Espoossa!

eipä ole paljon uudesta jenkistä apua. puoliajalla taas tappiolla ja 50 pinnaa omissa. eli 100 pinnan vauhti jatkuu. aikas vaikea voittaa pelejä jos ei puolusteta
 

Yrpö Ulonen

Huolituinen sanoi:
Huomenna kaikki panoramaan kahville 10.00!
Ei oo auki siihen aikaan :p
Mennään porukalla nesteelle kahville, sielläkin on koripallotietämystä
 

yksi kysymys

NO NOUSIKO SE HUIMA SIELTÄ OHI? EI NOUSSUT JA TAAS TULI TURPAAN!

AI NIIN, ONNEA UUDEN TAPPION JOHDOSTA! ;D

BC-JYVÄSKYLÄ
 

tappion syy

Kun se jouko ei antanut minun pojan pelata yhtä paljon kuin naapurin pojan. Epäreilua, vaikka minun poika käy tunnollisesti jokaisissa harjoituksissa ja minä myyn makkaraa turnauksissa!! Kaikki pelaa!
 

näin on

tappion syy sanoi:
Kun se jouko ei antanut minun pojan pelata yhtä paljon kuin naapurin pojan. Epäreilua, vaikka minun poika käy tunnollisesti jokaisissa harjoituksissa ja minä myyn makkaraa turnauksissa!! Kaikki pelaa!
sanoi paksupää
 

tietoa??

No miten se levyseppähitsaaja uruguaysta pärjäsi? Oliko parempi kuin viksimies?
 
Viestejä
2 257
tietoa?? sanoi:
No miten se levyseppähitsaaja uruguaysta pärjäsi? Oliko parempi kuin viksimies?
Tilastojen valossa ihan ok peli, mutta eipä tässä tilanteessa tilastot paljoa kiinnosta. Kauankohan se Rytkönen meinaa vielä jatkaa?
 

No ei ainakaan Riley

Aikamoinen taktikko saa olla penkin päässä, ettei kenkää ole vielä tullut tässä vaiheessa kautta. Olkoon vaan junnuja osa pelaajista, mutta nyt löytyy joukkueesta Määttänen, ja jenkki takamies/laita/sentteri-tonteille. Jos ei noilla saa kaadettua edes akatemiaa, niin ei se odottamalla parane. Ottakaa nyt vaikka sen paikallisen hallin vahtimestari istumaan sinne penkin päähän, koska tuon huonompaan ei pysty kukaan edes yrittämällä.
 

fani

Vaksi kohta kotiutuu markus pubista jonkun yksinhoitajamuijan kanssa ja aloittaa treenit aamusta. Alkaa tuleen voittoja!
 

yöseilaaja

No niin. Taas tappio. Huomenna on kohtalon hetket. Aika pirusti porukan pitää sisuuntua, että Nokia kaatuu. Oma veikkaus: Nokia vie.
 

joukon systeemi

Eilinen honka pelin loppu parasta Joukoa. 24 s. aikaa huima 1 pist. tappiolla ja huimalla hyökkäys. Jouko nostaa kolme sormea pystyyn, että pelataan systeemi sovitusti joka johtaisi kahden pinnan heitto yritykseen ja mahdolliseen voittoon. JJ ei muista kuviota ja vetäiseen epätoivoisen kolmosen käsiviidakosta. Tämä tällä kertaa täältä Espoosta.
 

Tyypillistä

Tämä on tätä tyypillistä jjjjjjtä, yrityksiä samat kuin koko joukkuella yhteensä, prosentit vain paljon huonommat. taas kerran otti surkean loppu ratkaisun. Pitäisköhän jo Jokenkin reakoida!
 

Sekin tyypillistä

että koko peli vedetään lävitse Joukon ohjaamilla kuvioilla, joissa ainoastaan pallollinen pelaaja liikkuu (jos sekään) ja muut seuraa paikoillaan mitä tapahtuu. Missä vaiheessa näihin kuvioihin lisätään liike, leikkaukset, screenit yms. perus koripallon elementit?

Ja  puolustus.... no ehkä joskus...
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös