Milloin
Milloin BcJ - Huima peli Monnarilla? PerjANTAI VAI lAUNTAI??
Perjantainajuu sanoi:Perjantaina ainakin pelaajien mukaan ;D
Äki sanoi:sitte ku jykylästä tulee SM-sarjatason pelaajia, nii tuu uudestaan kuittaamaan. ei oo tähän asti hirveesti kuulunu. Huima kyntää nyt, mutta muistaakseni HoNsU:n menestyskin taisi tulla lähinnä Äänekosken kasvateilla. Omat pojat tais vedellä alkulämmittelyssä lay-uppia? ehkä joskus jykylästäkin tulee SM-sarjatason pelaajia? Naukkarinen lienee ainoa poikkeus viime vuosilta, hehee.
niin, lisäyksenä vielä: Säykin ja maalaiskunnan (Petteri Nieminen ja Sami Lehtoranta) ei lasketa!!
Olisikon tuossa perjantaijutussa sen verran perää, kun taitaa molempien joukkueiden A-pojilla olla lauantaina pelit, niin pääsisivät A-pojat pelaamaan.eugen sanoi:Edelliseen sen verran,että pelaajat ainakin sanoneet ja valmentajat ,että peli perjantaina.
Brice taitaa olla Huiman uusi vahvistus..?BP sanoi:Huimalle löytyisi ratkaisu Brian Pricesta niin puolustukseen kuin nostamaan alta palloa sisään. Mutta älkää vaan autoa sille antako.
Price siisuusi jenkki? sanoi:Brice taitaa olla Huiman uusi vahvistus..?
Tälläistä tietoa minäkin kuulin, että peli olisi perjantaina, tiedä sitten.eugen sanoi:Edelliseen sen verran,että pelaajat ainakin sanoneet ja valmentajat ,että peli perjantaina.
Vaikka se nyt koris.netissä on niin voi se ajankohta silti olla vaihtunu. Itse ainakin eilen kuulin että peli olisi perjantaina.weijo sanoi:Eikö toi nyt oon tullu jo aika selväks esim. tosta e.kettusen viestistä (jos viitsitte katsoa kyseisen linkin)!Tai käykää hyvät ihmiset itse kattomassa sarjaohjelma koris.netistä!
Wäpä sanoi:Vaikka se nyt koris.netissä on niin voi se ajankohta silti olla vaihtunu. Itse ainakin eilen kuulin että peli olisi perjantaina.