Koripallo.com

Huima 2006-2007

Status
Viestiketju on suljettu.

Paluukuitti

Äki sanoi:
sitte ku jykylästä tulee SM-sarjatason pelaajia, nii tuu uudestaan kuittaamaan. ei oo tähän asti hirveesti kuulunu. Huima kyntää nyt, mutta muistaakseni HoNsU:n menestyskin taisi tulla lähinnä Äänekosken kasvateilla. Omat pojat tais vedellä alkulämmittelyssä lay-uppia? ehkä joskus jykylästäkin tulee SM-sarjatason pelaajia? Naukkarinen lienee ainoa poikkeus viime vuosilta, hehee.

niin, lisäyksenä vielä: Säykin ja maalaiskunnan (Petteri Nieminen ja Sami Lehtoranta) ei lasketa!!

Keski-Suomen koripalloseuroilla ei ole paljon varaa ylpistellä siitä kuinka paljon pelaajia ovat Koriliigaan tuottaneet. Jos joskus on pelaajia enemmänkin ollut niin se historian havinaa jota "huru-ukot" muistelevat eikä sillä paljon tulevaisuutta rakenneta. Tällä hetkellä Korisliigaseurojen rosterissa on 7 pelaajaa joiden juuret ovat Keski-Suomessa ja näistä 3 on Äänekoski-taustaisia ja 4 Jyväskylä-taustaisia. Ja jos asia kerran halutaan Äänekoski - Jyväskylä välillä vertailla niin eikähän ne Jyväskyläläisseurojen kasvatit kuitenkin pidä ottaa kaikki huomioon riippumatta siitä asuuko pelaajat Säynätsalossa vai maalaiskunnassa. Vai jätetäänkö Äänekoskelaisistakin laskuista pois Markkamäkeläiset ja Konginkankaalaiset?

Pelaaja                     liigaseura        kasvattaja
Jyri Lehtonen             Kataja            Huima
Petri Virtanen            Kataja            SäyRi
Sami Lehtoranta        Kataja            HoNsU
Toni Ilmonen             KTP               Huima
Lasse Hintsala           LrNMKY          HoNsU
Ville-Pertti Lind          Tarmo           SäyRi
Sami Kajander           Pyrintö          Huima
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 858
Pidetäänpäs tunteet ja kielet kurissa ja keskustelu asialinjalla.
 

eugen

kyllä se peli on perjantaina jyväskylässä.Ei muut kun kannustamaan huima voitoon, todennäköisesti neljännen jenkin turvin. :p
 

eugen

Edelliseen sen verran,että pelaajat ainakin sanoneet ja valmentajat ,että peli perjantaina.
 

Huihai

eugen sanoi:
Edelliseen sen verran,että pelaajat ainakin sanoneet ja valmentajat ,että peli perjantaina.
Olisikon tuossa perjantaijutussa sen verran perää, kun taitaa molempien joukkueiden A-pojilla olla lauantaina pelit, niin pääsisivät A-pojat pelaamaan.
 

uusi jenkki?

BP sanoi:
Huimalle löytyisi ratkaisu Brian Pricesta niin puolustukseen kuin nostamaan alta palloa sisään. Mutta älkää vaan autoa sille antako. ;)
Brice taitaa olla Huiman uusi vahvistus..?
 

sxjhg

eiköhän A-junnujen pelit siirretä ennen miesten pelejä. Ja uskokaa nyt, peli on lauantaina.
 
Viestejä
2 257
eugen sanoi:
Edelliseen sen verran,että pelaajat ainakin sanoneet ja valmentajat ,että peli perjantaina.
Tälläistä tietoa minäkin kuulin, että peli olisi perjantaina, tiedä sitten.

Mikäs tämä Price juttu nyt on, mistä se on nykäisty?
 

oikea

Voisikohan joku joka oikeasti tietää asian, selvittää sen kaikille muillekkin! Eli siis pelataanko peli pe vai la? Eikä mitään arvailuja kiitos:)
 

weijo

Eikö toi nyt oon tullu jo aika selväks esim. tosta e.kettusen viestistä (jos viitsitte katsoa kyseisen linkin)!Tai käykää hyvät ihmiset itse kattomassa sarjaohjelma koris.netistä!
 
Viestejä
317
weijo sanoi:
Eikö toi nyt oon tullu jo aika selväks esim. tosta e.kettusen viestistä (jos viitsitte katsoa kyseisen linkin)!Tai käykää hyvät ihmiset itse kattomassa sarjaohjelma koris.netistä!
Vaikka se nyt koris.netissä on niin voi se ajankohta silti olla vaihtunu. Itse ainakin eilen kuulin että peli olisi perjantaina.
 

weijo

Wäpä sanoi:
Vaikka se nyt koris.netissä on niin voi se ajankohta silti olla vaihtunu. Itse ainakin eilen kuulin että peli olisi perjantaina.

Itse asiassa ei voi vaihtua jos on koris.netissä, koska näissä "huippu"sarjoissa kuten divari ja sm-liiga muutokset tulee hyväksyttää tooooooodella aikaisin! Saa sinne mennä kattoon jo perjantainakin, ei oo vaan varmaan paljon kattomista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös