Huiman toimintaan/pelaamiseen positiivisesti suhtautuminen on kieltämättä omalaatuista ja monien mielestä utopistista ja usein toivejajattelua. Sen myönnän että lajia en ole itse juurikaan harrastanut, ainakaan seuratasolla ja se varmasti joskus näkyy kirjoittelussani. Sen sijaan lajia olen pitkään seurannut ja nähnyt Huiman pelejä paljon. Viimeisen 15 vuoden aikana ei montaa katsojaa liikkarilla ole, jotka useamman kotipelin nähnyt, toivon että sekin joskus näkyy kirjoittussani.
Sitä ihmettelen jos jotain minun kirjoitukset ärsyttää haittaa, niin miksi edes käydä lukemassa Huiman topicia, koska eipä täällä paljon muita kirjoittelijoita näy, enintään minun kirjoituksia kommentoidaan puuttumatta itse pääasiaan juurikaan.
Sinäkin arvon eeeew voisit rekisteröityä ja alkaa kirjoittelemaan tänne, kun paljon lajia pelannut niin sinulta löytyy varmasti paljon asiantuntemusta. Tuntuu jotenkin typerältä että rekisteröitymättömät arvostelee minun kirjoituksia onelinereilla ilman mitään omia näkemyksiä tai kommentteja itse aiheeseen.