Koripallo.com

Huima mestaruussarjaan keväällä 2010

Kymppi täyteen

Vs: Huima mestaruussarjaan keväällä 2010

Kymmenellä Huiman kaverilla Keravalla onnistunut kolmonen. Taitaa olla jonkin sortin ennätys? Samoilla miehillä jokaisella myös syöttö. Ainoastaan kolmostykki ja syöttökone Tepi petti porukan..:))

De Fense

Kymppi täyteen sanoi:
Kymmenellä Huiman kaverilla Keravalla onnistunut kolmonen. Taitaa olla jonkin sortin ennätys? Samoilla miehillä jokaisella myös syöttö. Ainoastaan kolmostykki ja syöttökone Tepi petti porukan..:))
Oliko onnistunut kolmostulitus (17 kpl) Huiman hyökkäyksen hyvyyttä, pelkkiä onnen kantamoisia, Keravan puolustuksen heikkoutta tms tai ihan jotain muuta ? Keravaltakin 8 ukkoa kokeili 3p heittoa kotisalissa, vain kolmea onnisti ???

Missään nimessä ei ainakaan Huiman hyvyyttä ollut yksikään onnistuminen, pelkkiä onnenkantamoisia.

nounou

jeesjees sanoi:
Missään nimessä ei ainakaan Huiman hyvyyttä ollut yksikään onnistuminen, pelkkiä onnenkantamoisia.

Saatat olla oikeassa. 17/32 kolkeissa on suoritus, joka useammin epäonnistuu kuin onnistuu, vaikka joukkue vetäis ton heittoharjoituksina treeneissä. Saati sitten että heitetään läkähtyneenä pelissä vastustajan yrittäessä estää.

Hieman nihkeä pakkopullapeli Huimalta tänään, onneksi viimeiselle jaksolle saatiin asenne kuntoon ja voitto helpohkosti kotiin. Tämän päivän ylivoimaisesti posiitiivisin yllättäjä oli Markus Santa, aivan loistava peli nuorelta mieheltä. Karvosen peluutus alkaa tuottaa hedelmää, muutenkin valmennus on tähän mennessä toiminut hienosti jenkkien valinnasta lähtien.

Niimpä

Kyllä se jeeesjees tuo peluutus alkaa tuottaa tulosta, upea peli Lahdessa.

Niimpä sanoi:
Kyllä se jeeesjees tuo peluutus alkaa tuottaa tulosta, upea peli Lahdessa.
Yllättäen alkaa kommenttia tulla kun Huima pelaa huonon pelin, hyvien pelien jälkeen on aika hiljaista. Tämän päivän peli olisi pitänyt voittaa, mutta alku meni surkeasti ja ero saatiin kurottua kiinni vasta viimeisellä jaksolla, johon taisikin voimat kadota. Pena ei ollut mukana, joka näkyi menetyksinä, siinä ehkä suurin yksittäinen syy tappioon.

Karvosen peluutus tulee tuottamaan tulosta, esim Santa on ihan toinen pelimies kuin kauden alussa. Kaihlamäkikin alkaa pikkuhiljaa olla kunnossa nilkkavaivojen jäljiltä, hänelle toivoisinkin loppukaudella peliaikaa.

Mörtti Vertti

Parempi kun et kommentois mitään...

eeeew

jeesjees sanoi:
Vaikka pelkästään sinun kiusaksi...
Lajia paljon pelanneena voin sanoa, että välillä tulee aika omalaatuisia ja utopisia juttuja. toiveajattelua.

eeeew sanoi:
Lajia paljon pelanneena voin sanoa, että välillä tulee aika omalaatuisia ja utopisia juttuja. toiveajattelua.
Huiman toimintaan/pelaamiseen positiivisesti suhtautuminen on kieltämättä omalaatuista ja monien mielestä utopistista ja usein toivejajattelua. Sen myönnän että lajia en ole itse juurikaan harrastanut, ainakaan seuratasolla ja se varmasti joskus näkyy kirjoittelussani. Sen sijaan lajia olen pitkään seurannut ja nähnyt Huiman pelejä paljon. Viimeisen 15 vuoden aikana ei montaa katsojaa liikkarilla ole, jotka useamman kotipelin nähnyt, toivon että sekin joskus näkyy kirjoittussani.
Sitä ihmettelen jos jotain minun kirjoitukset ärsyttää haittaa, niin miksi edes käydä lukemassa Huiman topicia, koska eipä täällä paljon muita kirjoittelijoita näy, enintään minun kirjoituksia kommentoidaan puuttumatta itse pääasiaan juurikaan.

Sinäkin arvon eeeew voisit rekisteröityä ja alkaa kirjoittelemaan tänne, kun paljon lajia pelannut niin sinulta löytyy varmasti paljon asiantuntemusta. Tuntuu jotenkin typerältä että rekisteröitymättömät arvostelee minun kirjoituksia onelinereilla ilman mitään omia näkemyksiä tai kommentteja itse aiheeseen.

eewwww

halusin katsoa vaan sanot sanot :p hyvää joulua!

pidä kunnon tauko

jeesjees sanoi:
Yllättäen alkaa kommenttia tulla kun Huima pelaa huonon pelin, hyvien pelien jälkeen on aika hiljaista. Tämän päivän peli olisi pitänyt voittaa, mutta alku meni surkeasti ja ero saatiin kurottua kiinni vasta viimeisellä jaksolla, johon taisikin voimat kadota. Pena ei ollut mukana, joka näkyi menetyksinä, siinä ehkä suurin yksittäinen syy tappioon.

Karvosen peluutus tulee tuottamaan tulosta, esim Santa on ihan toinen pelimies kuin kauden alussa. Kaihlamäkikin alkaa pikkuhiljaa olla kunnossa nilkkavaivojen jäljiltä, hänelle toivoisinkin loppukaudella peliaikaa.
Näin vuoden vaihtuessa, meillä monelle olisi harras toive sinulle jees,jees! Oletko vakavissasi harkinnut siirtyä vaikka pitkän matkan hiihtäjäksi? Pitäisit tulevan kevätkauden osalta hieman taukoa koripallon seuraamisesta. Kommentoisit vaikka hiihtoon liittyviä tarinoita liukkailta talvihangilta? Aivan erillainen laji sinulle avartaisi mahdollisesti varmaan silmiäsi ja ensi syksynä kun palaisit liikuntatalolle, raporttisi Huiman peleistä olisivat todella uuden näköisiä. Nyt jees,jees suksikauppaan ja pitoteippiä tarpeeksi suksien pohjiin ja menoksi! Hyvää Joulua kaikille korisfaneille,

pidä kunnon tauko sanoi:
Näin vuoden vaihtuessa, meillä monelle olisi harras toive sinulle jees,jees! Oletko vakavissasi harkinnut siirtyä vaikka pitkän matkan hiihtäjäksi? Pitäisit tulevan kevätkauden osalta hieman taukoa koripallon seuraamisesta. Kommentoisit vaikka hiihtoon liittyviä tarinoita liukkailta talvihangilta? Aivan erillainen laji sinulle avartaisi mahdollisesti varmaan silmiäsi ja ensi syksynä kun palaisit liikuntatalolle, raporttisi Huiman peleistä olisivat todella uuden näköisiä. Nyt jees,jees suksikauppaan ja pitoteippiä tarpeeksi suksien pohjiin ja menoksi! Hyvää Joulua kaikille korisfaneille,
Tottakai sitä hiihdellä täytyy, mutta eipä siitä kommentoida viitsi. Niin pitkää hiihtomatkaa ei olekkaan että se muuttaisi suhtautumistani Huimaan tai koripalloon yleensä, joten saman tasoiset raportit jatkuvat heti vuoden vaihteen jälkeen.
Pieni vinkki sinulle ja teille monille muille: Kannattaa rekisteröityä niin voitte piillottaa minut ja siten pääsette nauttimaan toistenne korkeatasoisesta keskustelusta ilman minun häiritsevää kirjoitteluani.

Elä hyvä jj ole moksiskaan. Varsinkaan tuollaisista kierrenokista ei kannata välittää.

Hyvää Joulua jees jees"

JOEN SUU sanoi:
Elä hyvä jj ole moksiskaan. Varsinkaan tuollaisista kierrenokista ei kannata välittää.

Hyvää Joulua jees jees"
Jep, ei kannatakkaan. Kiitokset ja Hyvää Joulua.

jeeees

No ole hyvä uskoinen sitten mukana....

Penkkiriviltä ?

jee
jeesjees sanoi:
Huiman toimintaan/pelaamiseen positiivisesti suhtautuminen on kieltämättä omalaatuista ja monien mielestä utopistista ja usein toivejajattelua. Sen myönnän että lajia en ole itse juurikaan harrastanut, ainakaan seuratasolla ja se varmasti joskus näkyy kirjoittelussani. Sen sijaan lajia olen pitkään seurannut ja nähnyt Huiman pelejä paljon. Viimeisen 15 vuoden aikana ei montaa katsojaa liikkarilla ole, jotka useamman kotipelin nähnyt, toivon että sekin joskus näkyy kirjoittussani.
Sitä ihmettelen jos jotain minun kirjoitukset ärsyttää haittaa, niin miksi edes käydä lukemassa Huiman topicia, koska eipä täällä paljon muita kirjoittelijoita näy, enintään minun kirjoituksia kommentoidaan puuttumatta itse pääasiaan juurikaan.

Sinäkin arvon eeeew voisit rekisteröityä ja alkaa kirjoittelemaan tänne, kun paljon lajia pelannut niin sinulta löytyy varmasti paljon asiantuntemusta. Tuntuu jotenkin typerältä että rekisteröitymättömät arvostelee minun kirjoituksia onelinereilla ilman mitään omia näkemyksiä tai kommentteja itse aiheeseen.
Jatka vaan jeesjees samalla mallilla,ei täällä Huiman sivuilla ole liikaa asialinjalla kirjoittelijoita.Hyvää Uutta Vuotta !

vettas-jussi

Huimaa lusmuilua v. 2000 (lähde HS:n arkisto)

Maajoukkueen pitkien miesten kaartista jäi pois Äänekosken Huiman 204-senttinen Tero Rantaniva. Hänen poisjääntinsä ihmetytti ja jopa vihastutti maajoukkueen johtoa. Rantaniva jäi sivuun nilkkavamman takia. Kuitenkin Rantaniva pelasi lauantaina Huiman vierasottelussa Uudessakaupungissa ja hyvin pelasikin.

Rantaniva oli kentällä 22 minuuttia ja teki 16 pistettä ja otti neljä levypalloa. Maajoukkueen johtaja Juha Vettanen oli sitä mieltä, että Äänekoskella seuran etu ajaa liiaksi maajoukkueen edun ohi.

Huiman valmentaja Markku Ranta vakuuttaa, että joukkueen pelaajat haluavat pelata maajoukkueessa ja edustaa Suomea. Ranta myöntää "ylittäneensä valtuutensa" peluuttaessaan Rantanivaa niin paljon. "Selvitys asiasta on lähdössä liittoon. Rantanivan useaan otteeseen muljahtanut nilkka on todella kipeä ja siitä on olemassa lääkärintodistus."

Rantaniva saa vaivaansa nyt fysikaalista hoitoa eikä mies Rannan mukaan olisi missään tapauksessa pystynyt olemaan mukana maajoukkueen viikon kestävässä rääkissä. "Hyvä kun mies pystyy kävelemään", Ranta sanoi.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.