Koripallo.com

Huima vuosi 2005-2006

Joo joo

Ei muuta kuin rauhassa vaan, kiirettä ei nousuun. Kaikki aikanaan , kehitytään kehitytään....

Lähmis

Vaihtakaa, pellet, vaipat jo, kun tuota paskanjauhamista ei enää jaksa.

uhgageurgu

Asikaisen Matti on alkanut reenaamaan. Toivottavasti jaksais reenata itsensä edes 80% prosenttiseen kuntoon niin kaverista on huimalle hyötyä, nyt kun Huuskonen,Ilmonen,Naukkarinen on poissa. Ja tämä ei ole sitä joka vuotista matu tekee comeback jauhantaa.

Juu juu

Kun noin hyvin tiedät niin kerroppa missä olet sen nähnyt reenaava? :mad:? ei taida pelkät olettamukset auttaa!!

tietooooo

Matu on ollut esim. joukkueen yhteislenkeillä, teille räkänokille tiedoksi.  

tietooooo sanoi:
Matu on ollut esim. joukkueen yhteislenkeillä, teille räkänokille tiedoksi.
Olisihan se hauskaa nähdä Matu jälleen tositoimissa, mutta itse en usko siihen ennen kuin näen.

Muutokisia?

Huhujen mukaan Matu  olisi hyvinkin voinut pelata Huima-paidassa jo aiempinakin vuosina ellei korkeimmalla huipulla olisi istuskellut eras tunnettu varastomies. Kuulemma periaattestakaan hän ei halunnut palata saatikaan sitten pelata kyseisen miehen "hallinnoimassa" joukkueessa. Olisiko siis muutoksia tulossa johtoportaaseen?

ihanko tosissaan?

Ei millään pahalla, mutta ihanko tosissaan kirjoittelet että Matun paluun on estänyt jokin muu taho? No huh huh.
Ihan on Matusta itsestään kiinni ollut jo vuosia, mitä tekee. Älyttömän lahjakas pelaajana. Mutta ei kukaan toinen sen puolesta voi ryhdistäytyä ja kannustaa pelaamaan, ellei mies itse jätä viinatouhuja ja tee sitä!

KylläKyllä

Ihan tosissaanpa hyvinkin. Eikä sinun tarvitse sitä epäillä ettenkö tietäisi hänen mieltymyksestään seurajuomaan, tiedänpä hyvinkin. Mutta varmasti sinäkin tiedät, jos yhtään Matua tunnet, miten tiukasti mies pitää kiinni muutamista periaatteistaan, tuon edellä esittämäni väitteen ollen yksi niistä. Toki se ei välttämättä ole (eikä varmasti olekaan) ainut syy hänen pelaamattomuuteensa, sen myönnän, mutta melkoisen iso osa sitä.

Pelaajana loistava, siitä olen kyllä samaa mieltä.

Tuutsie

Jokohan tulevan viikonlopun katukoristapahtumassa nähdään Huiman edustuksen ukkoja framilla ? Pelit alkaa klo 10.

ÄSSÄ

Matu on lauantaina Sarjakuvaseuran miehiä, kuulin tiistain klassikossa ÄSS-Keitelejazzin naiset. Matu on varmasti mukana, kunhan selvittään "perjantain hommat".

utelias...

onko huiman ensi kaudesta mitään huhuja liikkeellä? tuleeks ulkomaan apuja???

mitäs mitäs?

Kaupungilla näin tänään pitkän mustan miehen. Näytti aika nuorelta jepeltä. Kenties Huiman uusi jenkki? EU-pelaaja? Jotka asiasta ovat tietoisia, voisitteko kertoa. Näytti ainakin siinä kävellessään aika urheilulliselta...

dffdfdfdffdf

mitäs mitäs? sanoi:
Kaupungilla näin tänään pitkän mustan miehen. Näytti aika nuorelta jepeltä. Kenties Huiman uusi jenkki? EU-pelaaja? Jotka asiasta ovat tietoisia, voisitteko kertoa. Näytti ainakin siinä kävellessään aika urheilulliselta...
mä näin kanssa mut aattelin,että se on Kenya :)

mitäs mitäs

Tais olla kyseisellä kaverilla vieläpä Nigerian maajoukkuepaita päällään. En muista lukiko siinä selässä Umoru tai jotain... Kovakin sälli?

modet

dffdfdfdffdf sanoi:
mä näin kanssa mut aattelin,että se on Kenya   :)

Nii tää Kenya-viesti ei sit ollu niinku yhtään poistamisen arvoinen?? Vai jokos teillä alkoi kesälomat? Tarkkana siellä! ;)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.