Huima
Hyvin menee kyllä huima pärjää!! uskon jopa et juniorit haastaa tosissaan konkareita. Lassen ja Penankin paikalle tarjolla hyviä junnuja. Kilpailua riittää et näitten herrojen tehtävä tosissaan töitä et peliaikaa löytyy!!
Päättäjä sanoi:Anteeksi, olen oppinut paljon viime aikoina. Tällä palstalla siis kirjoitetaan Huiman koripallojoukkueesta, mutta ei seuran koripallon ykkösmiehestä, jolla on ylin päätäntävalta ja vastuu taloudesta.
Ilmeisesti tällä henkilöllä ei kuitenkaan ole mitään todellista tekemistä Huiman ensi kauden kanssa (johon topic viittaa), joten hänen nimeään ei enää ole suotuisaa mainita. Kyseessä on epähenkilö, jota ei saa mainita etenkään positiivisessa mielessä kuten yritin tehdä.
Minä arvostan tätä brezhneviläistä ajattelutapaa, jota Huimassa harjoitetaan. Olen ehdottomasti paperiliittolaisten puolella (onhan sielläkin varastomiehiä?)!!!
Päättäjä sanoi:Olen ehdottomasti paperiliittolaisten puolella (onhan sielläkin varastomiehiä?)!!!
No nythän tämä keskustelu alkaa mennä jo liittotasolle, suuret voimat tulevat peliin. Tähtinen, Poranen ja Ahola antaa lausuntoja puoli yhdeksän uutisissa tulevasta ja menneestä Huiman kaudesta ;DJoopa joo sanoi:Hyvä Paperiliitto! En oo ihan varastomies mut lakon keskellä kuitenkii. ;D
Peke sanoi:No nythän tämä keskustelu alkaa mennä jo liittotasolle, suuret voimat tulevat peliin. Tähtinen, Poranen ja Ahola antaa lausuntoja puoli yhdeksän uutisissa tulevasta ja menneestä Huiman kaudesta ;D
Voimia vaan Paperiliittolaisille, ja Paperiliittolaisille varastomiehillekkin
Ritiikkiä sanoi:Suurin vika Huiman ja Hämäläisen poliitikassa on tällä hetkellä tiedotuksen puute. Minkäänlaista tietoa ei saada joukkueesta tai taustoista ja tämän jälkeen alkaa henkilökohtaisuuksiin menevä paskanjauhanta. Kun nettisivujen ylläpito ei tunnu onnistuvan, voisi Sisiksen hovitoimittajat kirjoittaa juttuja, ehkä jopa negatiivisiä, joukkueesta. Me/minä vaadimme:
- tietoa pelaajasopimuksista
- tietoa pelaajaringistä
- kauden tavoitteet ajoissa
- miksi jenkkisekoilut ja miten ne voidaan estää
- miten saadaan junnuja innostettua koripalloiluun ja nostettua edustukseen
- kuinka moni takamies juoksee 3200 metriä Cooperin testissä
Kanervo ja Kautto tulee olemaan tulevaisuudessa kovia nimiä!pysyisi vaan kauan huimassa. heitto uppoaa ja pelisilmää löytyy.jo ensi kaudella luvassa peliminuutteja näille lupauksille? huima nousuun!huima sanoi:Ei ykkösdivarissa tarvita välttämättä ulkomaalaisia. Hyvä runko kotimaisissa ja lisäksi muutama tosi lupaava junnu kuten kanervo tai kautto. Kyllä tässä on ihan hyvät lähtökohdat mielestäni joten ei muuta kun positiivisin mielin kautta odottelemaan.
Kyllä myö vielä tullaan. Joukkue harjoittelee jo täyttä päätä ja vanhatkin jo nuortuu kuin junnut pelaamaan ja Teron koukkupolvet suortuu ja kaik`on mielissään.Huimaa sanoi:Hyvä Huima , nyt ollaan oikealla tiellä. Pelimiehiä omasta takaa ja junnuille rohkeasti tilaisuuksia!! Uskon Huima tulee vielä ja LUJAA!
Selittäpähän miten se hämäläinen voi tuhota juniorit, ja mikäs tässä huimassa on niin likasta. Eikö ne pese pelipaitoja ollenkaan vai eikö Hämäläinen käy suihkussa vai mikä? Huima tulee kuitenkin olemaan pystyssä 10 vuoden päästä. Vähän epäilen että lprnmky,katajat ja sun muun eivät tule pärjäämään noilla rahoillaan kovinkaan pitkään. Ja turha alkaa huuteleen että hämis fani olen,koska sitä en ole.valoisaa jooo sanoi:Ja Hämäläinen kyllä tuhoaa vielä nämäkin "junnut" olen iloinen Aleksin puolesta ettei jäänyt tällaiseen likaiseen organisaatioon. Ja aleksi olikin niitä harvoja poikia jotka nousivat pelimiehiksi muillakin tavoin kuin isi valmentaa poikina eli isipalloilijoina. Totuus on, ettei Huima ole vieläkään tuottanut koko SM-visiittinsä aikana YHTÄÄN KUNNON PELIMIESTÄ. Siinä isipalloilun syy. Ei Rannan Penat tai Kajanderit ole huippuja vaikka SM-ää tahkoavat. Edelleen Samat vanhat rungon rippeet avainpelaajina.