Ainakin se on tätä palstaa lukiessa Huimasta selvinnyt, että sillä on paskimmat ja mielikuvituksettomimmat ns. kannattajat. Muutama peli takana ja taas joukkue manataan alimpaan helvettiin. Samat vanhat hämäläis-höpinät jatkuu, asioista ei vaivauduta ottamaan selvää vaan heitetään älyttömiä syytöksiä ilmaan. Jos teitä kiinnostaa, maksetaanko Hämäläiselle palkkaa ja kuinka paljon, marssikaa koripallotoimistolle ja kysykää. Selvittäkää samalla myös koko toimenkuva, että mitä kaikkea sen pestiin kuuluu. Saatatte yllättyä. Itse olen aikoinani ollut duunissa järjestöpuolella ja voin kertoa ettei ole helpoin mahdollisin ala: ei säännöllisiä työaikoja, toimenkuva käsittämättömän laaja, olet vastuussa myös kaikesta siitä mihin et itse voi vaikuttaa, saat ottaa vastaan kaikki haukut ja sättimiset ja yleensä tämä työ on vielä paskasti palkattua.
Urheiluun kuuluu häviöt ja voitot. Tietysti toivon, että Huima voittaisi, mutta elämääni ei vie raiteiltaan se, että joukkue häviää. Harmittaa vain poikien puolesta. Itseltä ainakin uskoa poikiin löytyy, kunnioitan sitä, että ovat jaksaneet töidensä/opiskelujensa/perhevelvotteidensa ohella treenata lähes päivittäin jo vuosia. Toivon, että te haukkujat miettisitte, kuinka paljon työtä pelaajat tekevät kauden eteen ja alkaisitte käydä hieman kunnioittavampaa keskustelua täällä.