Koripallo.com

Huiman toiminnanjohtaja Matti Hämäläinen: elämä ja teot

Täällä saa keskustella otsikon henkilöstä. Antakaa palaa, näyttäkää mihin pystytte.

Edit: tämä aihe avattiin aikoinaan pelkästään provosointimielessä reaktiona Matti Hämäläiseen liittyvään asiattomaan keskusteluun Huima vuosi 2005-2006 -aiheessa. Lisää tässä viestissä.

Matti Meikäläinen sanoi:
Matti on hieno ja osaava mies.
Loistava aloitus! Onko perusteluita?

Matti Meikäläinen

EchtLeder sanoi:
Loistava aloitus! Onko perusteluita?
Matti hoitaa asiat aina ajallaan, pukeutuu siististi, omaa käytöstapoja ja tuntee vastuunsa.

Matti Meikäläinen sanoi:
Matti hoitaa asiat aina ajallaan, pukeutuu siististi, omaa käytöstapoja ja tuntee vastuunsa.
Hieno juttu! Mutta ei kai kukaan ole täydellinen? Kai miehestä jotain kritisoitavaakin löytyy?

Matti Meikäläinen

EchtLeder sanoi:
Hieno juttu! Mutta ei kai kukaan ole täydellinen? Kai miehestä jotain kritisoitavaakin löytyy?
Tässä vaiheessa heitän pallon niille, jotka tuntevat Matista pimeämmän puolen -itse olen sokea sille.

Matti Meikäläinen sanoi:
Tässä vaiheessa heitän pallon niille, jotka tuntevat Matista pimeämmän puolen -itse olen sokea sille.
Selvä homma. Minäkin menen nyt nukkumaan. Mutta ehkä saamme tästä vielä jotain jännittävää!

juristi

Jos olisin Hämäläinen, lähtisi poliiisItutkinta pyyntö vireille heti. Eikö riitä, että jengi kirjoittaa paskaa vaan että VIELÄ valvoja yllyttää moiseen. KENKÄÄ JA HETI

samaa mieltä

hyvin sanottu juristilta. aivan naurettavaa touhua. en itseasiassa edes tiedä kuka kyseinen henkilö on, muuta kuin tämän palstan perusteella. auta armias jos joku avaa saman keskustelun pekka salmisesta,taikka Valavuoresta. menisi kiinni alta aikayksikön. vaikka mautonta tämä keskustelu 90% näillä palstoilla onkin, niin ei ole kovin positiivista että forumin valvojat yllyttää moiseen,vielä avaamalla keskustelun. hienoa toimintaa.

eioototta

Mun mielestä tuon koko Lederin vois työntää laidan yli. En oo aiemmin lukenut sen juttuja, mutta tää yksi kijoitussarja riitti. Vi..u mikä nuija.

???????????????

onko kyseessä provo jonka ideana on lopettaa turha paskanjauhanta Hämäläisestä muissa topiceissa, ja saada sitä kautta jengi lopettamaan turhan höpötyksen. toivottavasti. Mikäli ei, niin en voi kuin sanoa että tähän loppu minulta tämän palstan seuraaminen.

Selitys

Ideana on luultavasti hyvin pitkälti se, että turha jokaista tämän palstan huima-topiikkia on ahtaa täyteen Hämäläiseen kohdistuvia ala-arvoisia vitsejä. Nyt on miehellä aivan oma topiikkinsa. Ja kai hänestäkin saa keskustella, ei kai Matista ole tullut tabu, josta sitä paitsi kellään ei voi olla mitään positiivista sanottavaa.

tabu

on hänestä tullut tabu...ja sen lisäksi hirmuhallitsija maotse tang, joka vie kansaltaan kaiken. Onneksi hän on nyt vaan seurapomo eikä esim. Kaupunginjohtaja...Silloin olisi täälläkään töitä enää kellään. Sellainen Genius Matti hän on. Kuin kaksi marjaa sen toisen Mensan edjustajan, lehtimatin kanssa....

judge

EchtLeder sanoi:
Selvä homma. Minäkin menen nyt nukkumaan. Mutta ehkä saamme tästä vielä jotain jännittävää!

EchtLeder,

Ja aikomuksesi on ? Oletko valvoja vai provosoija ? Haet negatiivisia kommentteja ja sitten menet piiloon. Toivottavasti menit kasvamaan ja viisastumaan.

Olen todella pettynyt Sinuun. Siis valvoja. Huh. Lue uudestaan keskustelun protokolla, tai pysy pois.

mahtava topic

Huiman toiminnanjohtaja Matti Hämäläinen: elämä ja teot

mitä porukka rupee nyt valvojille itkee? Ihan aiheellisen topiicin pistäny pystyyn ja nyt se kohdistuu just oikeeseen henkilöön. Nyt siitä hämiksestä voi keskustella täällä ja heti on äänekoskelaiset vaatimassa sulkemaan tätä. Ihme marinaa...

topicista

kirjoitin tähän jo aiemmin, en tunne Hämäläistä,olen kerran käynyt elämässäni Äänekosken lähellä, ajanut siitä ohi, ja siitä huolimatta olen sitä mieltä että tämä topiikki on niin syvältä kuin syvältä voi olla. en tiedä mitä hommia huimalle tekee, ja kyllähän täällä arvostellaan ihmisiä monessakin topiikissa, mutta jotain rajaa sentään. avataan aihe sitä varten ja vielä innostetaan omilla kommenteilla sanomaan jotain negatiivista,niin joko echtleder on joku entinen huiman junnu joka ei ole päässyt huiman miehiin vaikka äiti,isi ja kaverit sanoi miehen olevan lähellä MJ:n tasoista peluria, taikka sitten tuli illalla nautittua hiukan liikaa ilolientä kun noita juttujaan lisäili. jotain rajaa,edelleen.

Ei Äänekoskelainen

Tuli näköjään valvojalle liikaa valvomista. Tämän tasoiset topicit kuuluu seiskalehden Matti Nykäs-juttuihin. Vedät pahasti korista alta lipan. Koita kasvaa ihmiseksi edes joskus. Vastedes en anna mitään arvoa kommenteillesi, oli tämän tarkoitus mikä tahansa. Toivon vain, ettei henkilöllisyytesi koskaan paljastu.

judge sanoi:
EchtLeder,

Ja aikomuksesi on ? Oletko valvoja vai provosoija ? Haet negatiivisia kommentteja ja sitten menet piiloon. Toivottavasti menit kasvamaan ja viisastumaan.

Olen todella pettynyt Sinuun. Siis valvoja. Huh. Lue uudestaan keskustelun protokolla, tai pysy pois.
En ole mennyt mihinkään piiloon. Edellisestä käynnistäni forumilla on n. 12 tuntia, eli sen verran kuin edellisestä viestistäni.

Jos olette seuranneet "Huima vuosi 2005-2006"-aihetta, ymmärrätte paremmin, mistä tästä asiassa on kyse. Huiman toiminnanjohtaja Matti Hämäläisestä on ollut tuossa aiheessa keskustelua jo pitkään. Miehen toimia ja persoonaa on arvosteltu enemmän tai vähemmän asiallisesti, mutta myös puolustajia on ollut. Kritiikin aiheellisuudesta en voi sanoa mitään, sillä en tiedä taustoista.

Usein kuitenkin nuo kriittiset kommentit ovat olleet täysin asiattomia ja naurettavia navan alle -iskuja - ainakin joidenkin asiaa paremmin tuntevien mielestä - sillä Ylläpidolle ja Valvojille on tiukkaa palautetta ja joskus uhkauksiakin, että jälkikäteen tapahtuvan moderoinnin jälkeen forumille on jäänyt tällaisia asiattomia viestejä. Tätä on tapahtunut kerta toisensa jälkeen. Hämäläistä haukutaan, puolustetaan, haukutaan lisää ja Valvojia kutsutaan tehtäviin, yhä uudestaan ja uudestaan. Samat asiat on jo muutamaan kertaan jauhettu, eikä kukaan tunnu ottavan opikseen, minkä voi todeta taas kerran parista jo tähän aiheeseen ehtineestä viestistä. Monessa Huima-aiheeseen tulleessa viestissä on ilmaistu kyllästymistä tähän, itse koripallosta puhuminen kun on aiheesta jäänyt harmittavan vähiin.

Aina silloin tällöin joku on ehdottanut kritisoijille, että perustakaa oma aihe sille Hämäläiselle. Voin sanoa, että minultakin paloi käpy tuohon, ei pelkästään Valvojana vaan myös kp.com-keskustelijana, joten minä perustin tämä aiheen, ja kyllä se oli provosointia, ja epäilisin, että kaikki keille Hämäläis-asian käsittely Huima-aiheessa on tuttua, ovat tämä huomanneet.

Yllä annettua kritiikkiä Valavuorta tai Salmista koskevista otsikoista en allekirjoita, sillä sellaisia otsikoita en ole täällä nähnyt.

Otsikon "elämä ja teot"-kohta on lainattu NBA-palstalta, jossa Tim Duncanille perustettiin provo-mielessä oma aihe, kun häntä koskevat viestit tuppasivat monessa muussa alueen aiheessa tulemaan häiritsemään varsinaista keskustelua. Tämän aiheen perustaminen ei välttämättä ollut ainoa mahdollinen tai edes paras keino (paitsi ehkä meikäläisen ajatuskyvyllä varustetulta), mutta tarkoituksena on jollain tavalla puuttua tuohon Hämäläis-juttuun. Tulos jää nähtäväksi.

EchtLeder sanoi:
En ole mennyt mihinkään piiloon. Edellisestä käynnistäni forumilla on n. 12 tuntia, eli sen verran kuin edellisestä viestistäni.

Jos olette seuranneet "Huima vuosi 2005-2006"-aihetta, ymmärrätte paremmin, mistä tästä asiassa on kyse. Huiman toiminnanjohtaja Matti Hämäläisestä on ollut tuossa aiheessa keskustelua jo pitkään. Miehen toimia ja persoonaa on arvosteltu enemmän tai vähemmän asiallisesti, mutta myös puolustajia on ollut. Kritiikin aiheellisuudesta en voi sanoa mitään, sillä en tiedä taustoista.

Usein kuitenkin nuo kriittiset kommentit ovat olleet täysin asiattomia ja naurettavia navan alle -iskuja - ainakin joidenkin asiaa paremmin tuntevien mielestä - sillä Ylläpidolle ja Valvojille on tiukkaa palautetta ja joskus uhkauksiakin, että jälkikäteen tapahtuvan moderoinnin jälkeen forumille on jäänyt tällaisia asiattomia viestejä. Tätä on tapahtunut kerta toisensa jälkeen. Hämäläistä haukutaan, puolustetaan, haukutaan lisää ja Valvojia kutsutaan tehtäviin, yhä uudestaan ja uudestaan. Samat asiat on jo muutamaan kertaan jauhettu, eikä kukaan tunnu ottavan opikseen, minkä voi todeta taas kerran parista jo tähän aiheeseen ehtineestä viestistä. Monessa Huima-aiheeseen tulleessa viestissä on ilmaistu kyllästymistä tähän, itse koripallosta puhuminen kun on aiheesta jäänyt harmittavan vähiin.

Aina silloin tällöin joku on ehdottanut kritisoijille, että perustakaa oma aihe sille Hämäläiselle. Voin sanoa, että minultakin paloi käpy tuohon, ei pelkästään Valvojana vaan myös kp.com-keskustelijana, joten minä perustin tämä aiheen, ja kyllä se oli provosointia, ja epäilisin, että kaikki keille Hämäläis-asian käsittely Huima-aiheessa on tuttua, ovat tämä huomanneet.

Yllä annettua kritiikkiä Valavuorta tai Salmista koskevista otsikoista en allekirjoita, sillä sellaisia otsikoita en ole täällä nähnyt.

Otsikon "elämä ja teot"-kohta on lainattu NBA-palstalta, jossa Tim Duncanille perustettiin provo-mielessä oma aihe, kun häntä koskevat viestit tuppasivat monessa muussa alueen aiheessa tulemaan häiritsemään varsinaista keskustelua. Tämän aiheen perustaminen ei välttämättä ollut ainoa mahdollinen tai edes paras keino (paitsi ehkä meikäläisen ajatuskyvyllä varustetulta), mutta tarkoituksena on jollain tavalla puuttua tuohon Hämäläis-juttuun. Tulos jää nähtäväksi.
Kyllä alkaa valvojillakin näköjään olla mitta täysi Hämis paskaa. Yllä oleva juttu täyttä tavaraa. Jos todella Hämäläisestä halutaan keskustallan, niin keskustellaan sitten omassa topiikissa.
Kommennti."Samat asiat on jo muutamaan kertaan jauhettu, eikä kukaan tunnu ottavan opikseen, minkä voi todeta taas kerran parista jo tähän aiheeseen ehtineestä viestistä. Monessa Huima-aiheeseen tulleessa viestissä on ilmaistu kyllästymistä tähän, itse koripallosta puhuminen kun on aiheesta jäänyt harmittavan vähiin"
Näinhän se on. Eikö todellakaan ole Huimalaisesta koripallosta muuta kerrottavaa, kuin mitä Matti teki. "Tärkeintähän ei ole se, mitä kirjoitetaan vaan se, että nimi kirjoitetaan oikein" Olkoon näin.
Kiitoksia valvojille, kun olette hieman puuttuneet asiaan.

jean_

Kunpa se ymmärtäisi erota...Mutta sitä ennen kun hän eroaa pelataan jo suomessa seiska-divaria.--

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.