Koripallo.com

Huiman toiminnanjohtaja Matti Hämäläinen: elämä ja teot

Lapua

EchtLeder sanoi:
Hieno juttu! Mutta ei kai kukaan ole täydellinen? Kai miehestä jotain kritisoitavaakin löytyy?

Siis nain kirjoittaa provokaattori, joka eilen tyrmasi tylysti uuden Lapuan Korikooprat topicin sanomalla etta topikki on jo olemassa, lisasi, etta EI OLE MITAAN SYYTA LAHTEA LIETSOMAAN VASTAKKAINASETTELUA LAPUA UHOLLA.

Onko provokaattori ja vihan lietsoja numero yksi tullut uskoon?

Lukekaapa Lapuan "provo". On todella herkkahipiainen prinsessa tama "EchtLeder", jos moisesta huumori silmakulmassa kirjoitetusta kommentista loukkaantuu ja alkaa pomottamaan.

Taalla on paljon pahempaa paskaa mihin ei puututa. Jos aikomuksena on kuristaa huumori kuiviin supisuomalaiseen (tai saksalaiseen) tosikkotapaan, niin sitten asia tietenkin on toinen. ;)

uusi virka syksyllä

huiman koripallo touhuiluun perustetaan syksyllä uusi virka,TOIMINNANLOPETTAJA.Tehtävään on valittu nykyinen toiminnanjohtaja.Uuteen virkaan vaadittava pätevyys ja kokemus on hankittu viimeisten vuosien näytöillä.

Lapua sanoi:
Siis nain kirjoittaa provokaattori, joka eilen tyrmasi tylysti uuden Lapuan Korikooprat topicin sanomalla etta topikki on jo olemassa, lisasi, etta EI OLE MITAAN SYYTA LAHTEA LIETSOMAAN VASTAKKAINASETTELUA LAPUA UHOLLA.

Onko provokaattori ja vihan lietsoja numero yksi tullut uskoon?

Lukekaapa Lapuan "provo". On todella herkkahipiainen prinsessa tama "EchtLeder", jos moisesta huumori silmakulmassa kirjoitetusta kommentista loukkaantuu ja alkaa pomottamaan.

Taalla on paljon pahempaa paskaa mihin ei puututa. Jos aikomuksena on kuristaa huumori kuiviin supisuomalaiseen (tai saksalaiseen) tosikkotapaan, niin sitten asia tietenkin on toinen. ;)

"Provokaattori ja vihan lietsoja numero yksi"... ärsyttää tuommoinen, kun ei edes haluta ymmärtää, mistä on kyse. Arvoisa Lapua, jos et ymmärrä, kysy. Älä itse lähde provosoimaan ja lietsomaan vihaa, niinkuin viestissäsi teet.

Uutta Korikobrat-aihetta ei tosiaan ollut syytä aloittaa, kun vanhakin oli jo olemassa, vaikkeikaan etusivulla. Ja mitä Lapua-uhoon tulee, niin Korikobrat-aiheisissa keskusteluissa on koko Korikobrien divarissaoloajan silloin tällöin joku tullut muistuttamaan tyyliin, että "kova oli uho alkukaudesta, mutta mites suu nyt pannaan, Lapua on katastrofi". En tiedä, kuka sitä kaipaa. Tällä hetkellä kun tilanne on rauhoittunut, ei sitä kannata väkisin lähteä sekoittamaan.

Totta on, että joskus siellä on tätä "lapualaisten uhoa" näkynyt, mutta esim. tällä kaudella on ollut vaikea huomata, että mihin uho-viesteihin nuo vastaukset ovat viitanneet. Saati sitten, että suurin osa noista uho-viesteistä olisi välttämättä edes olleet lapualaisten kirjoittamia.

Tuo sulkemani aiheen avaus ei tosiaan mitenkään erityisen paha ollut, mutta tuossa "pomottamisessa" oli kyse siis muustakin kuin juuri tuosta yhdestä viestistä. Eikä siinä ollut aihetta aloittaa uutta aihetta.

Julkunen

EchtLeder sanoi:
"Provokaattori ja vihan lietsoja numero yksi"... ärsyttää tuommoinen, kun ei edes haluta ymmärtää, mistä on kyse. Arvoisa Lapua, jos et ymmärrä, kysy. Älä itse lähde provosoimaan ja lietsomaan vihaa, niinkuin viestissäsi teet.

Uutta Korikobrat-aihetta ei tosiaan ollut syytä aloittaa, kun vanhakin oli jo olemassa, vaikkeikaan etusivulla. Ja mitä Lapua-uhoon tulee, niin Korikobrat-aiheisissa keskusteluissa on koko Korikobrien divarissaoloajan silloin tällöin joku tullut muistuttamaan tyyliin, että "kova oli uho alkukaudesta, mutta mites suu nyt pannaan, Lapua on katastrofi". En tiedä, kuka sitä kaipaa. Tällä hetkellä kun tilanne on rauhoittunut, ei sitä kannata väkisin lähteä sekoittamaan.

Totta on, että joskus siellä on tätä "lapualaisten uhoa" näkynyt, mutta esim. tällä kaudella on ollut vaikea huomata, että mihin uho-viesteihin nuo vastaukset ovat viitanneet. Saati sitten, että suurin osa noista uho-viesteistä olisi välttämättä edes olleet lapualaisten kirjoittamia.

Tuo sulkemani aiheen avaus ei tosiaan mitenkään erityisen paha ollut, mutta tuossa "pomottamisessa" oli kyse siis muustakin kuin juuri tuosta yhdestä viestistä. Eikä siinä ollut aihetta aloittaa uutta aihetta.

Pardon, miten tämä Mattiin liittyy. Onko mennyt puurot ja vellit sekaisin. Matti ainakin tänään hoiti hommansa hienosti ammattikoululla. On pelipaikan sali vastaava ja hommat luisti kuin rasvattu salama.Ei kait Matti jo Kooprissa vaikuta ja Kooprien peliin sekaannu. Eli junnupuolella on menossa Loppiaisturnaus, joten käykääpä www.huima.org sivuilla.
Matti on sentään mies eikä munaton lomanni.

Lapua

Julkunen sanoi:
Pardon, miten tämä Mattiin liittyy.

Sorry, ei ollut E-Lederin vika. Vastasi vain minulle.
Syy minun palstanne visiittin oli relevantti referenssi valvojan aikaisemmasta kommentista. Toinen palsta kun oli saman valvojan toimesta lukittu provon takia.

Aika hyvin ja asiallisesti vastasit E-Leder, kiitos.

Lapuan "uho" on ollut ainoastaan huumoria. Siis huumoria. Porukka itse tajuaa onnettoman tilanteen mutta ei suostu tuhkan ripotteluun vaan keksii poskettomia juttuja. Varallisuus ja nuukuus on aina ollut Pohjanmaan tavaramerkki. Ja levee meininki. Ei sen kummempaa. Ei kannata jutuista loukkaantua. Murrekin on hienoa.

Lupaan kouluttaa itseni hienotunteisemmaksi. Huumorintajusta en kuitenkaan halua luopua. En halua sen tukahduttamista keskustelupalstalta voimakeinoin valvojien toimesta. Korisporukka on jo muutenkin liian totista.

jurrissa

samaa mieltä sanoi:
hyvin sanottu juristilta. aivan naurettavaa touhua. en itseasiassa edes tiedä kuka kyseinen henkilö on, muuta kuin tämän palstan perusteella. auta armias jos joku avaa saman keskustelun pekka salmisesta,taikka Valavuoresta. menisi kiinni alta aikayksikön. vaikka mautonta tämä keskustelu 90% näillä palstoilla onkin, niin ei ole kovin positiivista että forumin valvojat yllyttää moiseen,vielä avaamalla keskustelun. hienoa toimintaa.
Kokeilin itse tänä aamuna avaamalla täsmälleen samanlaisen keskustelun Mika Turusesta, niin arvatkaa miten kävi? Se poistettiin ennen ensimmäistä vastausta. Tämäkö on sitä koripallo.comin sananvapautta, kun valvoja yllyttää "keskustelemaan" Matti Hämäläisestä, mutta muiden seurojen toiminnanjohtajista ei saa keskustella?

Minä poistin aiheen, mutta se oltiin laitettu lukkoon jo ennen kuin minä tulin foorumille. Sen sijaan, että olisit oikeasti halunnut keskustelua ko. aiheesta, sinulla ilmeisesti on jotain hampaankolossa jotain muuta kohtaan.

Oletko edes yrittänyt ymmärtää, miksi tämä aihe avattiin? Olet löytänyt vanhat viestit, mutta taisit skipata ainakin yhden. Lue tämä viesti. Se toivottavasti selventää.

Jos sinulla on jotain minua vastaan, niin sen sijaan, että tulet huutelemaan tänne, arvostaisin sitä, jos kerrot minulle asiasi yksityisviestillä.

jurrissa

EchtLeder sanoi:
Minä poistin aiheen, mutta se oltiin laitettu lukkoon jo ennen kuin minä tulin foorumille. Sen sijaan, että olisit oikeasti halunnut keskustelua ko. aiheesta, sinulla ilmeisesti on jotain hampaankolossa jotain muuta kohtaan.

Oletko edes yrittänyt ymmärtää, miksi tämä aihe avattiin? Olet löytänyt vanhat viestit, mutta taisit skipata ainakin yhden. Lue tämä viesti. Se toivottavasti selventää.

Jos sinulla on jotain minua vastaan, niin sen sijaan, että tulet huutelemaan tänne, arvostaisin sitä, jos kerrot minulle asiasi yksityisviestillä.
Ei minulla ole henkilökohtaisesti mitään sinua vastaan, enkä halua provosoida muitakaan haukkumaan ketään. Myönnän, etten lukenut koko viestiketjua, enkä ole perehtynyt muutenkaan Huiman toimintaan tai sitä koskeviin keskusteluihin. Tämä keskustelu vain hyppäsi suoraan silmilleni ja hiukan ihmettelin, että miten on mahdollista tällainen avaus valvojan toimesta.

Koska asia jotenkuten selkeni, niin minun puolestani voit poistaa tekemäni keskustelun, jos sinusta siltä tuntuu. Hiukan vain ihmetyttää vaikka luinkin viestin johon viittasit.

Viestieni tarkoituksena ei ole ollut loukata ketään, eikä yllyttää kansaa ketään vastaan, vaan halusin puhtaasti vain näpäyttää valvojia.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.