Marja-Leena
olen tuntenut Matin jo vuosia.Näin tunnollista,ahkeraa,toiset huomioon ottavaa seuraihmistä ei kasva joka oksalla.Kehutaan miestä nyt kerrankin.....ne kauniit silmät yhdistettynä mukavaan persoonaan ei jätä ketään kylmäksi
Marja-Leena sanoi:olen tuntenut Matin jo vuosia.Näin tunnollista,ahkeraa,toiset huomioon ottavaa seuraihmistä ei kasva joka oksalla.Kehutaan miestä nyt kerrankin.....ne kauniit silmät yhdistettynä mukavaan persoonaan ei jätä ketään kylmäksi
Ja kun minä meinasin leipoa kaakun vasta 20.12.haukionkala sanoi:Tero on yli kolmekymppinen, se on fakta ja 10 vuoden kuluttua yli nelikymppinen.
Haades sanoi:Hämiksellä on omat hyvät ja huonot puolensa, niinkuin värikkäillä persoonoilla yleensäkin. Aikaan on saatu hyvässä ja pahassa, mutta ei kai nyt kuitenkaan ole tarpeen puukotuspalstaa avata? Tutustukaa tuntemattomat henkilöön ja ottakaa sitten kantaa.
Kerro miten on ahnehtinut ja missä asioissa tuijottanut vain omaa napaansa. Faktoja pliis.....tuttu mies sanoi:Tuttu mies ja kantaa on otettu. Kannattaisi myöntää, että on epäonnistunut tehtävässään ja väistyä. Antaisi mahdollisuuden jollekin uudelle VÄHEMMÄN AHNEELLE, joka ei ajattele pelkästään omaa napaansa.
Elmeri75 sanoi:alla olevasta linkistä voitte katsoa mitä lukee toiminnanjohtaja kohdalla. Ei muuta kuin hakemus vetämään!
http://www.huima.org/huima/hallitus.php
nii sanoi:Kerro miten on ahnehtinut ja missä asioissa tuijottanut vain omaa napaansa. Faktoja pliis.....
tuttu mies sanoi:Pelaajana Matti oli itsekäs omaan napaan tuijottaja. "minä itse" mies, joka vihasi tummaihoisia, eikä HÄNEN takiaan Säyri edes hankkinut ulkomaalaista vahvistusta, kun rasisti Hämäläinen tappeli tummaihoisten kanssa joka välissä. "ikihuima" Hämäläinen oli villeimpien huhujen mukaan perustamassa jopa omaa seuraa, kun Huimassa ei kaikki olleet pelaajavuosina miehen kanssa samaa mieltä. Pelaajauran jälkeen, kun mies änkesi Huiman valmennusporukkaan, hän alkoi tuoda "minä itse" asennettaan myös valmennuspuolelle. Asiat oli kuten hän sanoi, jos tuli erimielisyyksiä, yritettiin pistää pelaaja kuriin, kuuluisampana tapauksena "äänestys", jossa mies lähti ovet paukkuen Huiman miesten kakkosvalmentajan pallilta. Miehistä Hämäläinen siirtyi naisten joukkuenjohdon taustalle, eräänlaiseksi valmentajaksi. tämä tapahtui valmiiseen pöytään. Huiman naisjoukkue oli selvittänyt tiensä neljän parhaan joukkoon. Seuraavana vuonna "minä itse" asenne ilmestyi jälleen porrasta ylemmäksi Huiman organisaatiossa. Hän oli markkinointijohtaja. Mies, joka letkautti lentävän lauseen Huiman mies/naisjoukkueen puolivuosikatsauksessa. "Johdamme sarjaa miehissä ja meillä on mitalimahdollisuudet naisissa, katsojaluvut ovat nousseet ja joukkueet saaneet uusia kotimaisia ja ulkomaisia vahvistuksia, voidaan sanoa, että olen ollut oikea mies tähän tehtävään".
Siinä nyt muutama tunnetuimmista tapauksista kyseisestä hahmosta. JOs menestyksen hetkellä ottaa vastuun menestyksestä, lisääntyneistä katsojista ja pelaajahankinnoista, miten kummassa "minä itse" onkin "se oli joku toinen", kun menestys on heikkoa?