Koripallo.com

Huiman toiminnanjohtaja Matti Hämäläinen: elämä ja teot

Marja-Leena

olen tuntenut Matin jo vuosia.Näin tunnollista,ahkeraa,toiset huomioon ottavaa seuraihmistä ei kasva joka oksalla.Kehutaan miestä nyt kerrankin.....ne kauniit silmät yhdistettynä mukavaan persoonaan ei jätä ketään kylmäksi :)

haukionkala

Totuus on tämä. Matti on kurko, matti on kukko tunkiolla ja nämä pikkupojut ei vaan kestä kun se vähät välittää niiden urputuksista ja sanoo päin naamaa et miten tää asia sit tehdään. Jos teillä on rahaa niin ostakaa joukkue. Hankkikaa sellaiset jenkit että pärjätään.. On helppo täällä urputta ja vittuilla matille selän takana. Pienen kylän kohtalona on että täältä viedään parhaat pois ja tänne jäävät vanhenee siinä missä mekin. Tero on yli kolmekymppinen, se on fakta ja 10 vuoden kuluttua yli nelikymppinen. Meidän junnut tällähetkellä ei riitä kuin hätäisesti pysymään divarissa. Hyvää kokemusta saavat esim. 22 sissa. Eilenkin Mäntymaa ratkaisi pelin, pelin lopussa sai vasta paikkoja ja pelas hyvin. Minä olen tuntenut Hämäläisen sen pelivuosista lähtien nähnyt mikä ukko se oli aikoinaan ravintolan parketilla ja nakkijonoissa, puulakijalkapallopeleissä ja monessa muussa,, ollut samalla työmaalla tehtaalla vuosikaupalla, siis ennen tätä johtaja uraa. Matin ego on vaan niin kova ettei nää poikaset sitä pysty koskaan horjuttamaan. Tässä on ratkaisematon ristiriita ja tulee sellaisena pysymään. Olen Äänekoskelainen, hiskin korispelijonoissa seissyt 30 asteen pakkasessa, pipo vaaan syvemmällä. Jonon päässä kivikoulun nurkalla n. 30 metriä.

ai niin...

Marja-Leena sanoi:
olen tuntenut Matin jo vuosia.Näin tunnollista,ahkeraa,toiset huomioon ottavaa seuraihmistä ei kasva joka oksalla.Kehutaan miestä nyt kerrankin.....ne kauniit silmät yhdistettynä mukavaan persoonaan ei jätä ketään kylmäksi :)

T:anoppi = )

kehy apu

Matti Hämäläinen on kyllä noussut kehyapu veteraaniksi tämän vuoden "vahvistusvalinnoillaan". Ainakin pari afrikkalaista on saanut elintasonsa nousemaan, kun on päässyt Äänekoskelle "koripalloilijaksi" (oikeastaan kolme, kun naisissakin oli se yksi "koripalloammattilainen")

cut,cut..

"tajuaisi erota.." itkekää omissa oloissanne, kun ette asiaan voi vaikuttaa.. olette säälittäviä.

dressmann

Hinnat menee ali rajan, samoin huiman koripallo. Jyskän varastomyymälä haki näköjään työntekijää viime viikon keski-suomalaisessa. Auttaisikohan jos huima antaisi sinne yhden hyvän ja halvan henkilön organisaatiostaan. Samalla voisi nousta tasokin äänekoskella.

jjjjjjjjjjjjjjjjjj

älkää aloittako taas tätä vitun hämäläis juttua minkä teette joka kausi..ketään ei kiinnosta!!!! jos ootte niin paskoja pelaamaan koripalloa niin vaihtakaa lajia!!!

pissaliisa

Tää echtleederi on kaikkien aikkojen pissaliisa. Ja jos se poistaa tän , kirjotan uudestaan

hiiri23

Hyvin menee Huimalla! Hyvä Hämäläinen! Seuran kallein mies ei ole millään viiden vuoden alamäkeä saanut käännettyä edes tasaiseksi. Muistatteko ÄÄNEKOSKEN HUIMAN ennen Huimia 2001 projekteja:

1) Suunta oli oikeasti vuosi vuodelta Ylöspäin
2) Oman kylän pojat viihtyivätkin seurassa, nykyään paskaisesti vaan nauravat

Kiitos herra suuri herra

Hämiksellä on omat hyvät ja huonot puolensa, niinkuin värikkäillä persoonoilla yleensäkin. Aikaan on saatu hyvässä ja pahassa, mutta ei kai nyt kuitenkaan ole tarpeen puukotuspalstaa avata? Tutustukaa tuntemattomat henkilöön ja ottakaa sitten kantaa.

tuttu mies

Haades sanoi:
Hämiksellä on omat hyvät ja huonot puolensa, niinkuin värikkäillä persoonoilla yleensäkin. Aikaan on saatu hyvässä ja pahassa, mutta ei kai nyt kuitenkaan ole tarpeen puukotuspalstaa avata? Tutustukaa tuntemattomat henkilöön ja ottakaa sitten kantaa.

Tuttu mies ja kantaa on otettu. Kannattaisi myöntää, että on epäonnistunut tehtävässään ja väistyä. Antaisi mahdollisuuden jollekin uudelle VÄHEMMÄN AHNEELLE, joka ei ajattele pelkästään omaa napaansa.

nii

tuttu mies sanoi:
Tuttu mies ja kantaa on otettu. Kannattaisi myöntää, että on epäonnistunut tehtävässään ja väistyä. Antaisi mahdollisuuden jollekin uudelle VÄHEMMÄN AHNEELLE, joka ei ajattele pelkästään omaa napaansa.
Kerro miten on ahnehtinut ja missä asioissa tuijottanut vain omaa napaansa. Faktoja pliis.....

Elmeri75 sanoi:
alla olevasta linkistä voitte katsoa mitä lukee toiminnanjohtaja kohdalla. Ei muuta kuin hakemus vetämään!

http://www.huima.org/huima/hallitus.php

korjaan Elmeri sinua hiukan. Jos katsotte tarkemmin sivua, niin siinä on Huiman Hallituksen jutskat, ei siis Huiman koripallon. näin ollen tässätapauksessa tarkoitetaan Toiminnanjohtajalla seuran toimintaa johtavaa henkilöä. Matti Hämäläinen on Huiman koripallon toiminnanjohtaja eikä Huiman toiminnanjohtaja.

Kiitos Mika oikaisusta. Olisin itse voinut tietenkin lukea tarkemmin. Voisitko kertoa koko kansalle Matti Hämäläisen toimenkuvan Huimassa kun siitä on kovin suurta epätietoisuutta havaittavissa? Kiitos!

Täältä tähän!

tuttu mies

nii sanoi:
Kerro miten on ahnehtinut ja missä asioissa tuijottanut vain omaa napaansa. Faktoja pliis.....

Pelaajana Matti oli itsekäs omaan napaan tuijottaja. "minä itse" mies, joka vihasi tummaihoisia, eikä HÄNEN takiaan Säyri edes hankkinut ulkomaalaista vahvistusta, kun rasisti Hämäläinen tappeli tummaihoisten kanssa joka välissä. "ikihuima" Hämäläinen oli villeimpien huhujen mukaan perustamassa jopa omaa seuraa, kun Huimassa ei kaikki olleet pelaajavuosina miehen kanssa samaa mieltä. Pelaajauran jälkeen, kun mies änkesi Huiman valmennusporukkaan, hän alkoi tuoda "minä itse" asennettaan myös valmennuspuolelle. Asiat oli kuten hän sanoi, jos tuli erimielisyyksiä, yritettiin pistää pelaaja kuriin, kuuluisampana tapauksena "äänestys", jossa mies lähti ovet paukkuen Huiman miesten kakkosvalmentajan pallilta. Miehistä Hämäläinen siirtyi naisten joukkuenjohdon taustalle, eräänlaiseksi valmentajaksi. tämä tapahtui valmiiseen pöytään. Huiman naisjoukkue oli selvittänyt tiensä neljän parhaan joukkoon. Seuraavana vuonna "minä itse" asenne ilmestyi jälleen porrasta ylemmäksi Huiman organisaatiossa. Hän oli markkinointijohtaja. Mies, joka letkautti lentävän lauseen Huiman mies/naisjoukkueen puolivuosikatsauksessa. "Johdamme sarjaa miehissä ja meillä on mitalimahdollisuudet naisissa, katsojaluvut ovat nousseet ja joukkueet saaneet uusia kotimaisia ja ulkomaisia vahvistuksia, voidaan sanoa, että olen ollut oikea mies tähän tehtävään".

Siinä nyt muutama tunnetuimmista tapauksista kyseisestä hahmosta. JOs menestyksen hetkellä ottaa vastuun menestyksestä, lisääntyneistä katsojista ja pelaajahankinnoista, miten kummassa "minä itse" onkin "se oli joku toinen", kun menestys on heikkoa?

tuttu mies

tuttu mies sanoi:
Pelaajana Matti oli itsekäs omaan napaan tuijottaja. "minä itse" mies, joka vihasi tummaihoisia, eikä HÄNEN takiaan Säyri edes hankkinut ulkomaalaista vahvistusta, kun rasisti Hämäläinen tappeli tummaihoisten kanssa joka välissä. "ikihuima" Hämäläinen oli villeimpien huhujen mukaan perustamassa jopa omaa seuraa, kun Huimassa ei kaikki olleet pelaajavuosina miehen kanssa samaa mieltä. Pelaajauran jälkeen, kun mies änkesi Huiman valmennusporukkaan, hän alkoi tuoda "minä itse" asennettaan myös valmennuspuolelle. Asiat oli kuten hän sanoi, jos tuli erimielisyyksiä, yritettiin pistää pelaaja kuriin, kuuluisampana tapauksena "äänestys", jossa mies lähti ovet paukkuen Huiman miesten kakkosvalmentajan pallilta. Miehistä Hämäläinen siirtyi naisten joukkuenjohdon taustalle, eräänlaiseksi valmentajaksi. tämä tapahtui valmiiseen pöytään. Huiman naisjoukkue oli selvittänyt tiensä neljän parhaan joukkoon. Seuraavana vuonna "minä itse" asenne ilmestyi jälleen porrasta ylemmäksi Huiman organisaatiossa. Hän oli markkinointijohtaja. Mies, joka letkautti lentävän lauseen Huiman mies/naisjoukkueen puolivuosikatsauksessa. "Johdamme sarjaa miehissä ja meillä on mitalimahdollisuudet naisissa, katsojaluvut ovat nousseet ja joukkueet saaneet uusia kotimaisia ja ulkomaisia vahvistuksia, voidaan sanoa, että olen ollut oikea mies tähän tehtävään".

Siinä nyt muutama tunnetuimmista tapauksista kyseisestä hahmosta. JOs menestyksen hetkellä ottaa vastuun menestyksestä, lisääntyneistä katsojista ja pelaajahankinnoista, miten kummassa "minä itse" onkin "se oli joku toinen", kun menestys on heikkoa?

Lisäksi mies on tulehduttanut välit esimerkiksi Jyri Lehtosen ja monien muiden Huiman omien kasvattien kanssa vuosien saatossa joustamattomuutensa ja itsekkyytensä vuoksi. Tämäkään ei ole mikään salaisuus, vaan yleistä tietoa Äänekoskella.

kuusysi

Surullista, että Jyri Lehtosen kaltaiset pelimiehet eivät viitsi pieraistakaan enää Äänekosken Huimaan päin. Seuran johdossa ei voi olla mies joka tuhoaa seuran parhaiden kasvattien välit huimaan! Mutta vastapainoksi tämä laupias samarialainen on ottanut jo kolme Plan-kummilasta ja vaatettanut ne jopa Huima2001 propagandan vaatteilla. Äänekoskelle ja kasvanut toiminnanjohtajan ansiosta viime vuosien aikana muutenkin Kaukomailta kohdistunut matkailijabuumi. On täällä niin paljon turisteja liikuntatalolla nähty.

hienosti menee!

Huima senkuin porskuttaa ja Hämäläisen palli seuran palkkalistoilla on vakaa! Mitä syvemmälle tuolin jalat uppoaa paskaan niin sitä varmemmin se tuoli ei kaadu eikä sillä istuva mies putoa siitä! Joten ensi vuonna kakkosdivarissa pallilla istuu vieläkin tiukemmin Matti Hämäläinen. Mustiin miehiin ei ole enää varaa ja Matti saapi palkan korotuksen. Säyrikin maksaa provikan matille kun tuhoaa huimaa pala palalta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.