Koripallo.com

Hullued - kp.comin riesa

Banaania Hulluedille?

• Kyllä

Ääniä: 69 71,1%
  • Ei

Ääniä: 28 28,9%

• Äänestäjiä
    97

Hullued=hyvä tyyppi

Vs: Hullued - kp.comin riesa

Hullued on ihan ok jätkä kun spammailee täällä kaiken aikaa. Jatka samaa rataa ;)

king jamese

King jamesille(L-Trai,Kingjames;kingjamesi,olympic james) myös bannia se olisi hyvä juttu!

Ja rööriroopelle! Hirveetä scheissea heti ensimmäisestä viestistä alkaen :mad:

Minä puolustan Lappeenrannan tyypii .Tääl on kaikille tilaa .Katso vaikka oikeelle ;D

Valvojat vois pikku hiljaa päivittää tietoja .Masto landella iso kyynel .

King James on täällä jäädäkseen, Hullued vituttaankseen. Kyllä banni siis!!!!!!!!!!!!!!

Mato sanoi:
King James on täällä jäädäkseen, Hullued vituttaankseen. Kyllä banni siis!!!!!!!!!!!!!!
Madon täytyisi saada bannia!

Boobie Gibson sanoi:
Jos mato saa, niin sinulle tuplamäärä!
Eikö olisi parempi, ettei kukaan saa bannia? Sanavapauskin Suomessa on. Piillottaavat vaikka turhat kirjoittajat.

Mulle se nyt on aivan sama, mutta joitakin hiukan turhia viestejä tämä kyseinen Hullued laittaa.. Vaikkapa pikkuinen porttari olisi asiallinen! ::)

Kiitos näistä kaikista osanotoista tähän topikkiin! Voin jatkossakin olla hyvä ystävänne. Sielunrauhaa teille, jos bannataan minut.

Amen, Bob Marley elää...

Mobly sanoi:
Hullued

58744banned.jpg

Nuff' said
Ettehän te voi Hulluedille itse koripallogurulle baanaania antaa. Eihän muuten tässä paikassa olisi eloa.

osido sanoi:
Ettehän te voi Hulluedille itse koripallogurulle baanaania antaa. Eihän muuten tässä paikassa olisi eloa.
Ottakaas pojat mallia uudesta käyttäjästämme. Heti ensimmäisenä päivänä uran hienoin viesti. Tottakai se on hienoa kun kehuu koripalloguruksi, mutta jaa-a. No hyvät jatkot porukalle!

Ainut

Ainut jolle pitäisi bannia antaa on rööriroope. ;)

mielestäni pitäis koska hänellä ei ole edes aivoja, tai ei ainakaan näytä olevan !

Ja sinulla on?

on ! koulussa 9 luokan päättötodistuksessa ka 9.5, joten siitä voit sitten päätellä kenellä niitä aivoja on !

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.