Koripallo.com

Hullued - kp.comin riesa

Banaania Hulluedille?

• Kyllä

Ääniä: 69 71,1%
  • Ei

Ääniä: 28 28,9%

• Äänestäjiä
    97
Vs: Hullued - kp.comin riesa

King James sanoi:
Älä sekoita minunkaltaistani asiakirjoittajaa näihin lapsosiin. Olisin edelleen NBA-osion kantavia voimia, keskustelua herättävä persoona, jonka asiantuntevan viiltävät onelinerit saavat rivikirjoittajatkin kukoistamaan hedelmällisesti keskusteluissa ympäri forumia.
NBA osion kantavia voimia? Ainiin unohdin sun toisen nickin eli koripalloanaalilyytikko.

Tehdäänkö Fujitsulle oikein oma topiikki? Sanokaa vain, että minun on turha sanoa mitään. En ole kyllä itsekkään häävi kirjoittaja, mutta silti parempi kuin kyseinen japanilainen.

hmm en ole hiljentynyt, mielestäni on rohkeaa että ilmaisette omat mielipiteenne, mutta suoraansanottuna minua ne eivät kauheasti kiinnosta, sovitaanko että tästä lähtien kaikki vastaavat vain omista tekemisistän ? ja olen kiinalainen !

Mistä ihmeestä Fujitsu ilmeni tämän sivun kolmanneksi Messiaaksi Lappeenrannan Hullun ja Kuninkaan a.k.a John Hollingerin lisäksi? Keep up the good work!

fujitsu sanoi:
hmm en ole hiljentynyt, mielestäni on rohkeaa että ilmaisette omat mielipiteenne, mutta suoraansanottuna minua ne eivät kauheasti kiinnosta, sovitaanko että tästä lähtien kaikki vastaavat vain omista tekemisistän ? ja olen kiinalainen !

Ei mitään hajua miksi alennun tasollesi, alennunpa kuitenkin.

JOS ymmärsin lihavoidun oikein, niin oli kyllä kirjoitustesi kanssa melko ristiriitainen lause. Hyvä sinun on puhua vain omien tekemisten vastaamisesta, kuin tulet tänne foorumille huutelemaan ja kailottamaan LeBronin suuruutta mielipidetopikkiin ja kehtaat vielä kyseinalaistaa toisten ihmisten mielipiteitä (AS-viisikot), kaikilla on edelleen oikeus valita tai jättää valitsematta haluamansa pelaajat.

Ps. Jos olet sanojesi mukaisesti 18-vuotias, niin en voi muuta kuin ihmetellä ja sääliä ajatuksenjuoksuasi.
Ps2. Äläkä tule tänne Hiekkalaatikolle puhumaan asiallisia, täällä homma pidetään puhtaasti paskanjauhamisena.

Ei minulla muuta, älä vedä tästäkin "hernettä nenään".

Scalabrine sanoi:
Ei mitään hajua miksi alennun tasollesi, alennunpa kuitenkin.

JOS ymmärsin lihavoidun oikein, niin oli kyllä kirjoitustesi kanssa melko ristiriitainen lause. Hyvä sinun on puhua vain omien tekemisten vastaamisesta, kuin tulet tänne foorumille huutelemaan ja kailottamaan LeBronin suuruutta mielipidetopikkiin ja kehtaat vielä kyseinalaistaa toisten ihmisten mielipiteitä (AS-viisikot), kaikilla on edelleen oikeus valita tai jättää valitsematta haluamansa pelaajat.

Ps. Jos olet sanojesi mukaisesti 18-vuotias, niin en voi muuta kuin ihmetellä ja sääliä ajatuksenjuoksuasi.
Ps2. Äläkä tule tänne Hiekkalaatikolle puhumaan asiallisia, täällä homma pidetään puhtaasti paskanjauhamisena.

Ei minulla muuta, älä vedä tästäkin "hernettä nenään".

ok. hienoa kuulla myös sinun mielipiteesi, olen ylpeä sinusta !

fujitsu sanoi:
Japsi olet.

Hullued sanoi:
Japsi olet.

hienoa että luotat itseesi niin paljon, että luulet tietäväsi että olen japanilainen ja rohkenet sanoa sen noin, en kuitenkaan tällä kertaa ota sitä rasistisena loukkauksena, koska ymmärrän että nimeni saattaa viitata japaniin, mutta syntyperäinen kiinalainen olen !

Ei todellakaan bannia hulluedille, hyvät jutut aina oli paikka mikä tahansa

Mafia? sanoi:
Lappeenrannan mafia?
Kyllä, hirmuinen alamaailma täällä.

fujitsu sanoi:
kiinalainen ruoka on mielestäni parempaa !
Tästä ei enään keskustella, mutta kyllä Japanilainen on parempaa.

Mielestäni Hullued voisi viettää enemmän aikaa JOEN SUUn topicissa.

Don Mega sanoi:
Mielestäni Hullued voisi viettää enemmän aikaa JOEN SUUn topicissa.
Mitäs minä siellä?

wimi sanoi:
Puolustellemassa vaikka minua hitto
Sinuako siellä tarvitsee puolustella?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.