Koripallo.com

Inhokkijoukkueesi

Mitä joukkuetta/joukkueita inhoat eniten?

• Äänestäjiä
    211
Vs: Inhokkijoukkueesi

Vai että tällainen topikki. En nyt varsinaisesti vihaa ketään joukkuetta. Tietysti Katajan finaalitappio Hongalle aikoinaan oli karvas pettymys ja siksi ehkä tiettyä katkeruutta Espoon suuntaan on. Mutta Honkaa vastaan on aina ollut hienoja ja tasaisia vääntöjä, joita ei voi jättää väliin. Otteluita Honkaa vastaan odotan aina erityisesti. Niissä on minulle ihan erityistä sytykettä. Kataja vs Honka uusinta finaali vaikkapa tänä keväänä olisi aika herkkupala. Mutta edelleen uskon, että Kataja ja Kouvot ratkaisevat pantteri patsaan kohtalon. Kevät näyttää, miten käy. Samoin ottelut Namika Lahtea ja Lappeenrantaa ovat aina sellaisia, joihin syttyy erityisesti kannustamaan. Hienoja matseja Katajalla myös näitä kyseisiä joukkueita vastaan. Jos pitäisi suosikkijoukkue sanoa, tarkoitan nyt suosikkivastustajaa, niin miun top 3 lista olisi siis Honka, Namika Lahti ja Lappeenranta. Näitä joukkueita vastaan miusta on mukavinta seurata kun Kataja näitä vastaan pelaa. Erityinen lataus katsomossa :p :)

Espoon Honka ja Namika Lahti!

Vastasin itse intuitiivisesti Compo ja Honka ja nyt mietiskelen, jotta miksi näin. Compovastaukseen liittyy ehdottomasti case Nikkarinen, jonka hoidosta itselläni on jäänyt paha maku. Myös se, että joukkueessa on varmaan kymmenen ulkomaalaista joista yksi on valmentaja. Suomalaisten rooli joukkueessa...noh... onko semmoista? Ehkä suomalaisten rooli on tulla katsomaan peliä.

Hongan valintaan liittyy selvästi kouvojen finaalitappio viime keväänä, Akeem ja asia mistä en olekaan vissiin täällä avautunut, mutta mikä ei varsinaisesti joukkueeseen liity: Mankkaalle kun menee kattomaan peliä, pääsee koville puupenkeille kököttämään, tauoilla vaihtoehtoina pulla, kahvi, kalja tai kylmä hodari, kuhan ensin on koko tauon ajan jonottanut, halli on kaikinpuolin ankea, kuten on pelin tunnelmakin ja sitten tästä koko lystistä maksaa 20e. Oon asunut espoossa nyt reilu puoli vuotta ja pikkuhiljaa tottunut tähän espoolisään erinäisissä asioissa, mutta toivoisin silti koriksessa rahoille vastinetta. Peli tosin on aina ollut viihdyttävää ja tanssitytöt kivoja katsella, mutta se muu pelitapahtuman viihtyvyyteen liittyvä on pahasti hakusessa. Samanlaisia ongelmia on kyllä muillakin paikkakunnilla, mutta espoossa nyt on tullut eniten käytyä, joten siksi se ärsyttää minua eniten.

Heti kun tulee normaalia parempi kausi, niin Korihait-vihaajien määrä nousee...hienoa Suomi-koris!

Pyrinnön vähäinen ''vihamäärä'' selittyy ainakin itselläni niin, että se on vuodesta toiseen sarjassa, ei kylläkään saa mitään aikaan, mutta on vain mukana.

Äänestetäänkö tässä nyt organisaatiosta, faneista, pelaajista vai kaikista näistä? Itse äänestin näiden kaikkien summasta.

Ainoat korisliigajoukkueet joita itse inhoan yli kaiken ovat Honka ja Topo.

Molemmat joukkueet ovat tuomareiden ja liiton lellikkejä, aina kun joko topon tai hongan pelaaja rikkoo jonkun toisen jengin pelaajaa niin ottelun tuomareilla ei ole munaa viheltää virhettä näiden kahden jokkueen pelaajille.

Perustelut sille miksi en itse tykkää Toposta ja Hongasta ovat seuraavat, viime kaudella helmikuussa 2008 pelatussa Tarmo- Topo ottelussa topon pelaajat, saivat tuuppia ja löydä kyynärpäällä tarmon pelaajia.

Olin itse vielä paikan päällä katsomassa kyseisen pelin, ja vaikka tuomari seisoi vieressä pilli ei soinut.

Hongasta en pidä olleenkaan ihan siitä syystä että honka on tuomareiden ja liiton lelllikki aivan kuten myös topo.

Tammikuun 2 päivä pelatussa Tarmo- Honka pelissä hongan maajoukkuemies Muurinen sai aivan vapaasti tuuppia ja töniä tarmon pelaajia useampaan kertaan ilman virhettä.

Scarfinger sanoi:
Tammikuun 2 päivä pelatussa Tarmo- Honka pelissä hongan maajoukkuemies Muurinen sai aivan vapaasti tuuppia ja töniä tarmon pelaajia useampaan kertaan ilman virhettä.
Eihän Matinenkaan koskaan tuupi  ;)

Kukas muute oli Pyrinnössä pelannut Tähkä, joka löi Nikulaa pelissä nyrkillä?

JOEN SUU sanoi:
Paljon on näköjään vielä pimeyttä Finlandiassa, jos joku oikein inhoaa jotakin joukkuetta? Sairauttahan se sellainen on, eikö vain? Meidän korista seuraavien pitää kaikkien olla samalla puolella. Suomalaisen koripallon puolella.

Minä ainakaan en inhoa mitään joukketta.

Ps. Tällaiset topikit pitäisi valvojien poistaa hetimiten. Koripallo on herrasmiesten laji ja sen pitäisi näkyä myös täällä kirjoittelevien teksteissä.
Provokaatio tämä on selvästi, mutta tartutaan siihen. Mitä pahaa on jos inhoaa jotakin joukkuetta? Kaikissa muissakin lajeissa on joukkueita, joita inhotaan. Miksi koris olisi poikkeus? Ja pitää muistaa, että vihaaminen ja inhoaminen ovat kaksi eri asiaa. Mutta läpältä tämä enemmän vaikuttaa...

Niin, ne kaksi joukkuetta ovat Honka ja Topo, koska ne ovat pääkaupunkiseudulta.

rööriroope sanoi:
Eihän Matinenkaan koskaan tuupi ;)

Kukas muute oli Pyrinnössä pelannut Tähkä, joka löi Nikulaa pelissä nyrkillä?
Vai kenties Kätkä, Pietu Kätkä?

Itse tuli annettua äänet FoKoPolle ja Componentalle. Värittömiä, hajuttomia ja mauttomia. Lisäksi Componentan tämän kauden pelityyli tuo lähinnä väristyksiä selkäpiihin. FoKoPo ansaitsisi paikkansa inhokkiseurojen joukossa pelkästään nettisivujensa perusteella.

Ainoa hyvä pääkaupunkiseudun joukkue on hävinnyt sellainen,laji mikä tahansa.Eli Topo ja Honka.

Eipä kyllä ollut JOEN kirjoitus mikään provo. Olen edelleen sanojeni takana ihan oikeasti. Sehän ei tietenkään estä joitakin inhoamasta, jos siltä mielessä tuntuu. Itse olen kuitenkin onnekseni tuon homman yläpuolella ja olen jopa ylpeä siitä.

Kyllä se taitaa Joe olla niin, että me aletaan olla vähän liian vanhoja tähän tykkään/en tykkää -juttuun. Mutta annetaan teinien eritellä tunteitaan, sillä tavalla ne oppii elämään itsensäkin kanssa.

Oukei jörö. Mutta onko se sitten kivaa elää, kun pitää koko ajan inhota jotain?

Mutta rehellisesti sanottuna onhan minullakin joitakin inhokkeja. Ei kylläkään koripallon saralla. Nimittäin inhoan oikeasti käärmeitä ja liskoja. Löytyyköhän Kallonkutistaja-jöröltä tähän fobiaani joitain psykologisia vastauksia?

JOEN SUU sanoi:

Mutta rehellisesti sanottuna onhan minullakin joitakin inhokkeja. Ei kylläkään koripallon saralla. Nimittäin inhoan oikeasti käärmeitä ja liskoja. Löytyyköhän Kallonkutistaja-jöröltä tähän fobiaani joitain psykologisia vastauksia?
Tämä littyy aiheeseen....?

Käärmeet ja liskot ovatkin olemassa pelkästään sen takia, että niitä inhottaisiin, joten ei syytä huoleen.

JOEN SUU sanoi:

JOENSUU, TAI JOEN SUU..Kieli poskella.oleko TOSIKKO??Pikku huuli poskessa näitä esitellään.Minä inhoan JOENSUUTA,. ;Dvitsi ::)

Scarfinger sanoi:
Ainoat korisliigajoukkueet joita itse inhoan yli kaiken ovat Honka ja Topo.

Molemmat joukkueet ovat tuomareiden ja liiton lellikkejä, aina kun joko topon tai hongan pelaaja rikkoo jonkun toisen jengin pelaajaa niin ottelun tuomareilla ei ole munaa viheltää virhettä näiden kahden jokkueen pelaajille.

Perustelut sille miksi en itse tykkää Toposta ja Hongasta ovat seuraavat, viime kaudella helmikuussa 2008 pelatussa Tarmo- Topo ottelussa topon pelaajat, saivat tuuppia ja löydä kyynärpäällä tarmon pelaajia.

Olin itse vielä paikan päällä katsomassa kyseisen pelin, ja vaikka tuomari seisoi vieressä pilli ei soinut.

Hongasta en pidä olleenkaan ihan siitä syystä että honka on tuomareiden ja liiton lelllikki aivan kuten myös topo.

Älä Honka vihaa jos jossain kahdessa pelissä tuomarit olivat huonoja, vihaa mielummin niitä tuomareita. Ja sitten, miten perustelet että Honka ja ToPo olisi muka liiton lemmikkejä???

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.