Koripallo.com

Jalkapohjat kipeinä

repes

Vs: Jalkapohjat kipeinä

Turhaan treenaat kun ei susta kuitenkaan mitään tule PEACE

repes sanoi:
Turhaan treenaat kun ei susta kuitenkaan mitään tule PEACE
Jos minua tarkoitat (ja ketä tahansa tarkoitatkin voi hän yhtyä tähän), niin voin jo kättelyssä sanoa, että enemmän kuin sinusta! Eikä ainakaan mitään läskiplösöä jonnekin pubin nurkkaan. Hohhoijaa! Mene muualle jauhamaan, sälli!

paffendor - lalagirl

eiku tarkotin ihan tätä koripallo.com tenavatähteä

lopeta vaan ku et kunnolla treenaa kuitenkaan.

Jalkapalsta

paffendor - lalagirl sanoi:
eiku tarkotin ihan tätä koripallo.com tenavatähteä

lopeta vaan ku et kunnolla treenaa kuitenkaan.
Se on parempi, kun etsit nyt ihan suosilla muuta tekemistä. Ei tartte täällä ryppyillä. Ylläpito hoi.

Eilen kun olin pelaamassa, niin alkoi jossain vaiheessa iltaa vihloa polven yläpuolelta (polven yläpuolella olevista lihaksista) pitkälle reiteen. Joka askeleella. Teki kyllä kipiää! Onkohan mitään tietoa mistä johtuu, ja onko kelläänsä vastaavia kokemuksia?

ugh

No pienet kiputilat kyllä ehdottomasti kuuluvat urheiluun, ei niille välttämättä aina tarvitse syytä etsiä. Harvemmin esim. kahden tunnin treenien aikana ei minnekkään koske, "urheilija ei tervettä päivää näe".

ugh sanoi:
No pienet kiputilat kyllä ehdottomasti kuuluvat urheiluun, ei niille välttämättä aina tarvitse syytä etsiä. Harvemmin esim. kahden tunnin treenien aikana ei minnekkään koske, "urheilija ei tervettä päivää näe".
Näin on,

mutta

jos vaikka kyseiseen vaivaan olisi jotain apua ja joskus jossakin vaivassa saattaakin olla enemmän kyseessä kuin pelkkä pikku kipu. Jos esim. kyseinen vaiva kroonistuu tai pahenee ja jos se jollain pienellä konstilla olisi estettävissä ja hoidettavissa pois päiväjärjestyksestä.

i just died in your arms

Wa$hington Po$t sanoi:
Näin on,

mutta

jos vaikka kyseiseen vaivaan olisi jotain apua ja joskus jossakin vaivassa saattaakin olla enemmän kyseessä kuin pelkkä pikku kipu. Jos esim. kyseinen vaiva kroonistuu tai pahenee ja jos se jollain pienellä konstilla olisi estettävissä ja hoidettavissa pois päiväjärjestyksestä.
Lopeta vaan kyllä ne kivut siitä sitten loppuu.

i just died in your arms sanoi:
Lopeta vaan kyllä ne kivut siitä sitten loppuu.
Mutta sitten saattaa minuun iskeä joukko suomalaisia kansantauteja: liikalihavuus ja laiskuus. Ja niistähän seuraa sepelvaltimotautia ja korkeita kolesteroliarvoja ja ties mitä!! Saahan tässä olla jo tarkkana kun tuo kesä päättyy ja pelaaminen vähenee. ;)

Laitan tähän topicciin, ettei tarvitse uutta avata! Eli mulla on ollu kohta vuoden ajan treenien jälkeen, tai viimeistään seuraavana aamuna akillesjänteet kipeät. Olen käynyt myös lääkärissä asian vuoksi, mutta lääkäri epäili huonoja kenkiä. Nyt on jo kolmannet kengät menossa kipujen alkamisesta, mutta kipeät ovat edelleen!
Olen venytellyt useasti ja säännöllisesti pohkeita/akillesjänteitä, joka on tosin vähän helpottanutkin kipua.

onko kellään muulla esiintynyt vastaavaa?

No mulla jos on ollu huonot ja löysät kengät nii akillesjänne/teet on ollu kipeenä sen jälkee.

magn

Wa$hington Po$t sanoi:
Pistän tähän samaan: yölliset suonenvedot eli lihaskrampit jaloissa!
Olen nimittäin näin kesällä kärsinyt myös krampeista. Olisiko suolojen puutetta tms? Yöllä herää tuskasta parkuen ja yrittää päästä kävelemään tai edes saada suoristettua jalkansa. Ja yhtenäkin yönä oli molemmissa jaloissa! Vichyä juomalla on ollut jonkin aikaa aina poissa, mutta vettä juotua, tulee yöllä usein kramppeja. Mm. Eric Washington on kärsinyt tällaisista krampeista peleissä juodessaan vettä pelin aikana.
Magnesium... tarkista

http://www.youtube.com/watch?v=vxr9-IB0Rr4&feature=related

Tuosta apua jalkapohjiin ja muuallekkin. :) Kovat jätkät käyttävät jalkapohjan alla jo edellä mainittua golfpalloa tennispallon sijaan...

SUKAt

minulla jalkapohjaan sattumiset johtui huonoista sukista, kun otin sukat pois niin kipu lievitti

Mykkikselle voisin vastata, että sinulla saattaa olla sama vaiva kuin minulla, eli tulehdus akillesjänteessä. Se on kaikista hankalimpia vaivoja hoitaa, joten mene hetipaikalla lääkäriin. Minä en mennyt ja luultavasti edessä on leikkaus. Ei siis näin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.