Koripallo.com

JKS 2009-2010

skj

Vs: JKS 2009-2010

favorssin mietteitä vakoiltuna twitteristä

Yeh so Ima stay in Finland a bit longer than expected, but something good gonna come out of it, and you do know that.

I agreed to stay here a few more weeks without pay, but I aint trippin. I just gotta grind harder to make up for what Im lost or have I lost.

ei pelitä ei

Favorit sanoi:
Mahtava juttu tämä hermannin jatko!Pakko mennä katsomaan kun tyyppi kyykyttää Nokiaa:)

No ei auttanut sitten Favorskaan. Pitäiskö käydä vielä lisäostoksilla mustamieskaupassa? Jospa se vaikka sitten lähtis jos olis mustaa miestä koko viisikollinen ;)

Peliäpeliä

Nyt varmaan joymmärretään ettei liigan ja divarin tasoero ole niin paljon kaventunut kun JKS-Pyrintö pelin jälkeen huudeltiin. Provotonen voisi kysyä että onkohan Nokiakin jo liigatasoa ;D

Alkaakohan jo valmentajanvaihtoviikot?

Jäks

ei pelitä ei sanoi:
No ei auttanut sitten Favorskaan. Pitäiskö käydä vielä lisäostoksilla mustamieskaupassa? Jospa se vaikka sitten lähtis jos olis mustaa miestä koko viisikollinen ;)

Joo viisikollinen tollaisia nollan pisteen miehiä kehiin vaan, ja junnuilta aika pois.. ;) Favors nyt äkkiä pois sieltä, ja ehkä J`son kanssa.. Kaveri kun on niin rikki, että pystyy pelaa about 10 min/peli, muuten olisi hyvä vahvistus.

Favorit sanoi:
Mahtava juttu tämä hermannin jatko!Pakko mennä katsomaan kun tyyppi kyykyttää Nokiaa:)
Ei sitten kyykyttänyt. Näyttää Nokia olleen keulilla 39.43 min tässä pelissä ::)

OP

Jaahas, nyt on kyllä pakko sanoa että oi että kun on ikävä sitä vanhaa kunnon oopeetä. missä olet OP?

mama

Helppoahan se on ilkkua kun joukkueen peli on totaalisen kipsissä ja tuska kasvaa joka ottelussa.Vaikea on voittaa kun kaaren takaa ei tunnu uppoavan mikään.Hyvää tässä on se että ei tarvitse enää lähteä suosikkina ytheenkään peliin.

Äkkiä uusia jenkkejä kehiin, jotta Mäntyläkin alkaisi osua viivan takaa ja sen myötä tulla lisää voittoja...

Herää kysymys, että Favorsin pelimotivaatiolla, -suorituksilla ja mahdollisella ilmaiseksi pelaamisella jokin yhteys?

huh

pexi sanoi:
beshuni ja stamper ulos

Stamperistä en lähde sanomaan juuta enkä jaata, mutta jos "beshuni" sanalla viitataan Besim Maxhunin poispotkimiseen, tekee seura senluokan emämunauksen, ettei mitään rajaa.

No eipä silti...onhan noita munauksia tehty ennekin. Alkaen noin kolmen vuoden takaa...

;D Just just.
Kolmen vuoden aikana Besim on kyllä tehnyt kovaa työtä,erityisesti viime vuonna B-poikien kanssa voitti kultaa. Ei kukaan ollut uskonut. mutta ainakin kannattaa sanoa, että kolmen vuoden aikana jos ei mitään muuta, hän on tehnyt mahtavaa suhdetta pelaajien kanssa, kun A,-B- ja meisten edustusjoukkueen kanssa. Tänä vuonna olen ihan varma, jos Besimille annetaan vapaa kädet ja työrauha, kyllä tää Järvenpää olisi ollu paljon, paljon parempi Miestenjoukkueen puolella. vaikka kun peliä katottaan, ei ole sellainen mitä Besim on suunnitellut.
Minä toivon, että Besimille annetaan sellaista työrauhaa ja hän saa päättänyt ketä pelaajaa laittaa kentälle ja ketä ottaa pois. Olen itse nähnyt hänen peliään jA hän on todistanut että hän osaa.. riittääkö mainita että B-poikien kanssa SM-kultaa. Pari vuotta sitten saavuttivat SM-tasolle. Ja 5 pelaajaa jotka Besim on valmentanut ovat päässeet MJ:seen ja ne ritarit ovat: Oja, Viita, Jämsä, Henry ja Kortolainen
PS: En ole Besim Maxhuni 100 % varma. Olen järvenpääläinen ja olen kun viimevuonna ja viime vuonna Besimin harkkoja.
Tsemppiä BESIM. Hyviä harkkoja

Talla

Firenza sanoi:
;D Just just.
Kolmen vuoden aikana Besim on kyllä tehnyt kovaa työtä,erityisesti viime vuonna B-poikien kanssa voitti kultaa. Ei kukaan ollut uskonut. mutta ainakin kannattaa sanoa, että kolmen vuoden aikana jos ei mitään muuta, hän on tehnyt mahtavaa suhdetta pelaajien kanssa, kun A,-B- ja meisten edustusjoukkueen kanssa. Tänä vuonna olen ihan varma, jos Besimille annetaan vapaa kädet ja työrauha, kyllä tää Järvenpää olisi ollu paljon, paljon parempi Miestenjoukkueen puolella. vaikka kun peliä katottaan, ei ole sellainen mitä Besim on suunnitellut.
Minä toivon, että Besimille annetaan sellaista työrauhaa ja hän saa päättänyt ketä pelaajaa laittaa kentälle ja ketä ottaa pois. Olen itse nähnyt hänen peliään jA hän on todistanut että hän osaa.. riittääkö mainita että B-poikien kanssa SM-kultaa. Pari vuotta sitten saavuttivat SM-tasolle. Ja 5 pelaajaa jotka Besim on valmentanut ovat päässeet MJ:seen ja ne ritarit ovat: Oja, Viita, Jämsä, Henry ja Kortolainen
PS: En ole Besim Maxhuni 100 % varma. Olen järvenpääläinen ja olen kun viimevuonna ja viime vuonna Besimin harkkoja.
Tsemppiä BESIM. Hyviä harkkoja
Kenkää Besimille ja Naukku tilalle!

HERÄTYS!

Firenza sanoi:
Minä toivon, että Besimille annetaan sellaista työrauhaa ja hän saa päättänyt ketä pelaajaa laittaa kentälle ja ketä ottaa pois.

Vähän ihmettelen jos sillä ei valmentajana tähän saakka ole valtaa ollut peluttamisesta päättää? Sillon kun asiat menee päin persettä ja joukkue kaipaa radikaalia herätystä, on valmentajan vaidos yleensä ainut nopea keino yrittää muutosta hakea. Ei sillä Aravirrallakaan ihan huonot meriitit valmentajan ollut mutta niin vain sai kenkää Jokereista kun jotain oli pakko tehdä.

jep jep

Matias Ojala Stamperin tilalle kaksoislisenssillä. Erittäin hyvä valinta. Ojala tuo Jäksiin kateissa olleen tempopelin!

w w w.jksbasket.fi

näin on

Katellaan miten peli alkaa mennä ojalan tulon myötä! Selvähän tuo että rikkinäisellä stamperilla ei tee mitään,..onneksi kelpasi lappeenrantaan.Elämme mielenkiintosia aikoja!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.