Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Kiiros, kiitos!

Eipä tässä kyllä mitään juhlia pidetä. Välivuosia ja väliviikolla.

Mitä nyt töihin vein jätskikakun ja paketin suklaakeksejä. Hyvin kävivät kaupaksi.

Hitto kun on kiire ja vieraita. Mutta kerro kustannusarvio eukolle ja se, että mistä niitä rahoja revitään.

Iltoja!

JOEN SUU sanoi:
Hitto kun on kiire ja vieraita. Mutta kerro kustannusarvio eukolle ja se, että mistä niitä rahoja revitään.

Iltoja!

En minä käskenyt heti antaa vastausta. ;D

En ole mitään kartanoo kyhämässä . Vaan kiven heiton päähän lämpöhirsitalon tai sen suuntainen alle 100 neliöö .

Saan sitten tästä vanhasta talosta kunnon verstaan .Tai mihin minä saan kutsuu vieraat .

Tein äsken salatiin .Tomatii kurkuu salatii juustokuutiota.

Sitten tuli ei .Mitä pahaa olivi on tehnyt .

Voin leuhkii mulla on kop.com terävimät veitset . Millä tehrää ruokaa .

Ei ne voi tietää jotka laittaa eines mössöö mikroo .Kuinka tärkee on terävä veitsi , jos ei lanttu leikkaa .

Uskon että JOE osaa arvostaa terävää veistä .Ainakin osaat terottaa ,

Jep. Ei oliiveja salaattiin. Eihän se mitään pahaa ole tehnyt muuta kuin olemalla pahanmakuinen.

Totta tuokin, että arvostan terävyyttä. Veitsen on oltava terävä ja sen käyttäjän myös veitsenterävä. Ja mehän wimin kanssa ollaankin.

Meinasi muuten tänään olla sellainen päivä, ettei meinannut olo korjautua ollenkaan. Tulikohan liikaa laulettua karaokkee?

Onhan täällä muitakin terävii tyypei..

Pilli ja se kaveri uiku.Ja Jörö .

Ja eikä unodeta meidän HD .Joka on liikaa piilossa .

;D

Tiedä tuosta pillistä, mutta se Uimosenpoika kylläkin.

Jöröltä taas meni plöröt housuun ja jätti foorumin heti kun piilotti minut. Mamis se oli.

Jiiri sen sijaan on terävä kuin partaveitsi, vaikkakin liian herkkä ja loukkaantuu helposti.

Joo ja Haades kyllä, vaikka leikkaa liian harvoin.

Saakos sen verran udella, että mistä tuo Haadeksen suruaika?

Juu mutta nyt näyttää siltä, että kpcomi näivettyy ja on lähellä jopa kuolemaansa. Nimittäin kun minäkin pidän tuolla muilla osioilla taukoa ja rööriskin teki harakirinsä, niin nuo muut osiot näyttävät kuihtuvan, kun sielläkään ei ole enää ketään, jolle voisi purkaa huonoa itsetuntoaan ja vinoilla jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin menemällä.

Toki sentään Säkki vielä jaksaa urheasti kantaa " kaatakaakaikkipaskatänne-viittaansa ". Pisteet hänelle siitä, vaikka onkin itse Kaikkien Takinkääntäjien Äiti.

Nyt sitten on Suomeen tullut uusi ilmaisu. Nimittäin nilkkatulehdus. Itsekin jo jouduin käyttämään tuota kuuluisaa lausetta viikonloppuna, kun naapuri soitti ja pyysi, että voisinko käydä sille olutta ostamassa. Sanoin, että niin paha nilkkatulehdus on päällä, etten pysty edes autoa ajamaan. No onneksi oli vaan toisessa nilkassa.

Missähän kunnossa muuten wimpulan nilkat on tulevana viikonloppuna?

En nilkoista tiedä missä kunnossa tulee olemaan .

Huomenna pitäis käydä yhdessä torpassa. Ja viikonloppuna tällä ajetaan rallia jota seuramaan . Vaikka ei hirveesti kiinosta mutta on hyvä syy istua kannon nokassa tölkki kädessä .

Auri paistaa .Sanoi yksi tenava .

Mahtava ralli ili oli vaikka en tiedä kuka voitti .

Mitä JOE rillaa tällä hetkellä . entä punkku .

Vartaita ja pihvejä. Ja hirviryynäreitä. Tunti sitten tosin jo. Tänään en ole oikein mitään ottanut. Puolilta päivin loivennusta kolme ronkeloo ja rillatessa äsken yhden öltsikän.

Alkaa tuo vanhuus ilmeisesti iskeä, kun ei jaksa kunnolla kahta iltaa tissutella?

Mitä et jaksa kahta tissii pitää hyvänä .? Onko se vanhuus .

Hitto minäkin join jotain viron lonkeroo . Hyi hitto .

sun äitis

JOENSUU, haista paska!!!!!!!!!!!11111!!!!1
Mä tiedän missä mä ite asun!!!!111111!!!!!11111

Enpä tuota enää ole pitkään aikaan haistanut. Silloin kun neljä pentua oli pieniä, niin vaipanvaihdon yhteydessä tuli ihan riittävästi sitäkin haisteltua.

Ja kyllähän minäkin tiedän, missä minä asun. Kotonani nimittäin. Toki jollekulle voi tuonkin asian huomaaminen ja tiedostaminen olla tärkeää.

Mutta kaikenlaisia höpelöitä tännekin eksyy. Varmaan joku huumehörhö....

Ps. Voittikohan Säkki sen päävoiton?

Jaa. Siinähän sitä olisikin miettimistä, että jos voittaisi päävoiton, niin haluaisiko olla rikas vaikka vähän tyhmempi?

Vai onko parempi mennä vain näin? Köyhä, mutta nero......

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.