Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Tervetuloa vain pilli jälleen kotimaan kamaralle! Kuten näet, niin ei ole helppoa kotomaassakaan?

JOEN SUU sanoi:
Tule tästä kautta, niin annan eväitä mukaan.

Kiitos vaan vaan eipä taida ehtii . Auto on pakattu jo lähtökuntoon .
On uusi puukiuas ja lauteet sahasin valmiiksi määrämittaan . Pääsee heti kokoamaan .Eikä tule lapin lisää ;D
Niin tietenkin uusi vuodesohva saunamökkiin jos vaikka eukko hermostuu mun sählämiseen lauteitten kanssa eikä päästä pirtiin nukkumaan .

Jes vihdoin alkoi talviloma . Pillkimäänki pitäin viellä jossain välissä ehtii .

Tajua tuosta, miksi pitää lauteet laittaa kiukaaseen, vaikka uusi onkin. On muuten kylmää vielä aamutuimaan ja pitää pukeutua. On uusi pipo päässä ja komia onkin 8]. Kiitos Wimi lähetyksestä!

Itsekin pidän aina wimpulan lähettämää pipoa. Käsi taskussa Parabellumin liipasimella tosin.

Kävinpä vielä tänä aamuna moottorisahan kanssa metsähommissa. Ne on niitä oikeita miesten töitä, joista jotkut röörkset ja kingit voivat vain kaihoisasti unelmoida, kun katsovat peilistä surkeita lihaksiaan ja heikkokuntoisuuttaan.

Mutta nyt aletaan Pääsiäisen viettoon. Jälkikasvua kumppaneittensa kanssa on jo alkanut ilmestyä maisemiin ja muutaman tunnin kuluttua tulee ystäväperhe Espoosta myös tänne.

Lohta uuniin, grillimökki tulille, hienot viinit ja liköörit otetaan esille myös. Voinpa jopa joillekin tarjotakin. Riippuen tietysti siitä, mitä lahjajuotavaa itse tuovat minulle.

Wimille terkkuja sinne poromissien maahan! Ja kaikille muillekin! Missä ikinä sitten lienettekin.

Joo yötä myöten ajettiin ettei ole niitä 75 viiden ajajii .Kortit tulee huomenna .

Oli kyllä mahtavava loma . Ja loma jatkuu kotona .

:D

Kiitos jälleen wimille Lapin kortista!

Mutta miksi kuivanlihanmarkkinoilla? Tosin, jos ei muuta ollut tarjolla....

Itse muuten en ole koskaan ajanut yötä myöten, vaan yleensä aina tietä myöten.

Ei ollut muuta myynissä kuin poroo .Ei ollut ihmeviehe esittelijää joka oli etelässä .

Mutta kelka kuume iski silloin kun näin uusia kelkoja .

Mutta se katosi samperin savotassa .

Tänään sain busterin koneen käymään . Tarkoitin että se suostui viemään minua kohti minne haluan .

Eikö ole hienoo samalla lomalla ajaa kelkaa ja pilkii .
Ja täällä veneilee ja kalastaa uistimella . ;D

Jo on perhana kaupasta oli karjala loppu eikä lihatiskillä ollut kunnon grillattavaa.

Piti ravata kolmessa kaupassa .

Ihmiset rupee viettämään vappuu ja kaupias on vähän jälkijunas.

Minä olen ollut pahassa lentsussa koko viikon ja vieläkin, joten jätän juhlinnan tällä kertaa väliin. Mutta hauskaa Vappua! Niinhän sitä kuuluu sanoa.

JOEN SUU sanoi:
Minä olen ollut pahassa lentsussa koko viikon ja vieläkin, joten jätän juhlinnan tällä kertaa väliin. Mutta hauskaa Vappua! Niinhän sitä kuuluu sanoa.

Mun mielestä sun kannattais tulla sieltä mökiistä ulos .

Täällä tulee lensu syksyllä huonosta viinasta .
Jos ei muuten saa aurinkoo ja sitä d-mörrerii. Kannattais ruveta ryyppää shuppaa.

Ibusaalin voimalla olen koko viikon töissä sinnitellyt, mutta veto on kyllä poissa kuin Kingin polkuautosta konsanaan.

JOEN SUU sanoi:
Ibusaalin voimalla olen koko viikon töissä sinnitellyt, mutta veto on kyllä poissa kuin Kingin polkuautosta konsanaan.

Kuka korilla .

En tunne .Luota wimiin kaikki kääntyy eukoon kainoloon

Kyllä kyllä. Mutta onneksi sentään wimi pitää juoppokulttuuria yllä. Hienoa, että jotkut jaksavat uhrautua.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.