Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Särkee särkee tuli vain ja muutama körmyniska .No sain talon kissat hulluksi .Lihasoppaa pitää valmistaa.
Nyt ymmärsin kuin eilen kävelin vähän vinoon piti ottaa toisella jalalla enemmän askeleita .
Kaikki oli Japanin vika ;D. No kauheita siellä tapahtui en sillä leiki.

Riihikuiva ylivuotinen klapi on vaan sanonta millä pystyy myymään puita jotka niitä tarviii.

Ensinäkin puu imee kaikki kosteuden mikä on ilmakehässä .
Ehkä jossain kuivassa lämpimässä hallissa missä säilyttää puita vois sanoo ylivuotista puuta .
Muuten sitä ei käytännössä ole olemassakaan .

Nyt on wimpulalla jäänyt ympäristöopin ja askartelun tunti väliin, jossa käsiteltiin puita. Nimittäin eihän puu kaikkea ilmakehän kosteutta voi mitenkään imeä sisäänsä. Olisi ne saakelin märkiä, jos niin kävisi.

Mutta sitten itseäni kovasti kiinnostavaan asiaan. Nimittäin, mikä on salaisen ihanteeni ja seksiobjektini eli Tuksun tämänhetkinen tilanne? Onko sinkkuna? Mikä tarkkaan ottaen on eroanomusten tämänhetkinen tilanne? Hitto kun se ei ole tänään ehtinyt vastata tekstiviesteihini laisinkaan.

Ps. Milloinhan muuten Ylläpito aikoo ottaa pois etusivulta tuon viimevuotisen huoltokatkoilmoituksen? Ei sen puoleen, että itseäni se ärsyttäisi, mutta varmaan Säkki kohta sen äkkää ja alkaa täsmäprovoilemaan siitä Ylläpidolle. Tuollaisiin se helposti takertuu.

JOEN SUU sanoi:
Mutta sitten itseäni kovasti kiinnostavaan asiaan. Nimittäin, mikä on salaisen ihanteeni ja seksiobjektini eli Tuksun tämänhetkinen tilanne? Onko sinkkuna? Mikä tarkkaan ottaen on eroanomusten tämänhetkinen tilanne? Hitto kun se ei ole tänään ehtinyt vastata tekstiviesteihini laisinkaan.
Hieman jo huolestuttaa kun tähän vastaan, mutta kun nainen on niin huvittava suomalainen lööppijulkkis tulee hänen seuraamisiaan seurattua milloin mistäkin... Viimeisimmän huhun mukaan laittoi Tuksu eropaperit vetämään mutta veti ilmeisesti jo poiskin. Vai onko vielä putkassa? ;D

Kysymys kuuluukin: Miten sinä tänne eksyit?

Minä taas olen huolissani niinkin karismaattisesta, sympaattisesta, fiksusta ja filmaattisesta miehestä kuin Arto Länsman. Mitenköhän lapin tavoitelluin poikamies tulee pärjäämään jos ero tulee? Noh, eiköhän Artsillekkin ottajia löydy.

Hullued sanoi:
Kysymys kuuluukin: Miten sinä tänne eksyit?
Olen seuraillut tätä mielenkiintoista topiikkia jo tovin, mutta nyt vasta oli jotakin sanottavana. Onko Edillä valittamista?
Peace :)

PS. MurMur, Arto näköjään nyt pistänyt eropaperit vetämään :D

Kato, niinpäs olikin. Mutta nyt on avioeropaperit vedetty taas takasi. Eli valtakunnassa kaikki hyvin.

Mutta jälleen on eropapereita pistetty eteenpäin. Mikähän tilanne huomenna?

Ps. Kyllä on Tuksulla seksikkäät huulet ja silmäripset.

Kauneus on katsojan silmässä.

Äläkä Joe innostu, en kehunut silmiäsi.

Ei jumaklavita mitä touhua. Mun silmät jäi kyllä kiinni ensimmäisenä Tuksun reisiin. Ne on niinkun 20 vuotta sitten treenatut pikaluistelijan reidet, jotka on sitten myöhemmällä iällä täysin lässähtänyt. Muuten se Tuksu on sitten pysynytkin nuorekkaana. Onkohan tämä koko sotku sittenkin Artsin vika?

Mie tulin vaan sanomaan, jotta selevin päiten tässä.

Nekun valkaisuviikonloppu ja maksan puhdistus. Haimatulehduksen ennaltaehkäisy ja kävelykunnonkartoitus.

Kova aikomus on vetää vielä maratooni. Reenit alkavat, kun saan uudet polvinivelet. Rasvattuna.

Alatko Wimpula harjoituskaverikseni? Tai pilli?

Ainoastaan silla ehdolla, että koko repertuaarin suoritat samaan pötköön, ja aikaa ain. tämä viikonloppu. Ei oo mahd. enempää käyttää turhuuteen. pitää kannustaa omia niin kovasti.

ps. Uikku vaihto eilen sorssapillin volkkariin. Teki omasta mielestään hyvät kaupat. Niin minäkin.

Kauppamiehiä? Itse kun en ole tehnyt paljon muita kuin sinunkauppoja, niin vaikea mennä spekuloimaan, kumpi voitti?

No möinhän mie ennen vanhaan varastettua tavaraa. Itse en kyllä varastanut, vaan halvalla ostin ja kalliilla möin. Taisihan siinä vahingossa mennä mutsin vanha polkupyöräkin kyllä.

Käytiin sitten äsken ostamassa uusi karaokelaitteisto. Sellainen MadBoy. 169 euroo. Minä jo eukolle sanoin, että tuo nimi on enne.

No eihän se kita, minne niitä levyjä laitetaan, avautunutkaan. En tosin kokeillut ruuvimeisselillä, kun takuukin on voimassa.

Voisiko Wimi, kun on karaokemestari, hieman neuvoa? Ai ei vai? No eukko lähti kiikuttamaan sitä konetta takaisin liikkeeseen.

Sen verran otti hermoon, että ratkesin. Juomaan meinaan. Otin tummaa olutta tölkin. Toki vaikka aioin pitää tipattoman viikonlopun, niin hyvä syy aloittamiseen onneksi löytyi.

Ei pysty testamaan kun eilen meni ääni vähän huonoon kuntoon yhdessä ottelussa . Lappajärvelle piti lähtee kaverin kanssa tänään pilkimään .

Mutta kävi vanhanaikasesti . ;) Notkuttiin melkein pilkuun saakka .
En minä vaan kaveri oli huonossa hapessa istumaan melkein viittä tuntii autossa.
Ja kotiinkin haluais .
Eikö nuo tipattomat viikonloput ole harrastajille .

Viellä vähän teidän ihanoimasta Tuksusta . :D Kättelin eilen vahingossa häneltä pesää vongannutta edustajaa. 8]

Mun nenän valkaisu oli kun kävin katsomassa iskukoukut .

Uusi rammari tuli. Eukko tuossa laulaa ja mulla on kuulosuojaimet korvilla. No kaikilla ei musiikki ollut kymppiä, niin kuin minulla. Tosin niinhän ne oli mulla muutkin nummerot.

Kyllä on musikaalista sukupuuta tuo Joen haara. Ittellä oli aikanaan mussan maikkana mm. Matti Hyökki, muttei siitä huolimatta saa edes variksia karkotettua naurismaalta aariaa vedellessä.

Juu juu. Musikaallisia ollaan. Lieneekö tuo laulun lahja tullut sieltä ukkovainaan puolelta, kun sen isäpappa oli kuulemma joku venäläinen " laukkuryssä " eli kiertelevä kauppamies. Vähän niin kuin se kuuluisa Uhtuan Shemeikka. Lie vaikka se ollutkin?

Mutta ukon oli jättänyt sallimus väliin, mitä laulunääneen tuli. Tuli sitten minulle sen verran enemmän noita lahjoloita.

On muuten kiva, että Haades on pitkästä aikaa päässyt kaivautumaan sieltä maanalaisista kammioistaan ihmisten ilmoille. Muistathan kesän grillijuhlat ja sen, että olet siellä kunniavieras. Pilli, jiiri ja wimikin täyttävät jokaisen vähäpätöisenkin pyyntösi. Käytä siis hyväksesi!

Joojoo, muistetaan toki. Ja onhan noissa toteemipaaluissa valettuna ollut ennenkin, ei sitä immeinen kehtaa juhlakaluna elellä. Lähretähän siis siitä etehenpäin, että mennään eteenpäin. Jokainen siis toteuttakoon omat salaiset haaveensa ja jättäköön vähäpätöisen ja nöyrän persoonani huomioimisen sen aikaansaamille tasoille.

No niin! Nyt ne on keksineet valmistaa jo luomualkkomahooliakin. Ainakin tämän aamun epistolassa oli, että nyt saa jo luomuviiniäkin.

Ei juma! Ottaisikohan luomukännin? Ja seuraako siitä luomukankkunen? Olisikohan ne jotenkin " normaaleja " terveellisempiä?

Kaikkea ne keksii. Liekö taas sakut olleet asialla?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.