Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Mikä on luomuu ? Eikö Koskenkorva ole täyttä luomuu erittäin kuiva valkoviini .

Tänään on kulemma toi Earth Hour tapahtuma .

Mitä hiton järkee on sammuttaa valoja . Kun ne joutuu kummiskin laittaa uudestaa päälle . Sähköherrat vaan hieroo käsiään .

Tänään en ehdi kyseisiin tapahtumaan . Menen purkamaan pöntöuunin ;D

Jaa. Vain että niin.

Minäpä lähden eukon kanssa kaverin mökille ( talviasuttavalle ) Kyläilemään. Suunnitellaan, minne lähdetään porukassa syksyllä reissuun. Kauköitään ei taida enää uskaltaa? Eihän siellä uskalla illalla tyynylle urvahtaa, kun pelottaa, että maat järisee, katto tippuu niskaan ja sunamit hukuttaa kesken unien. Ja jos on vielä jotain luomuu ottanut.

Kai me saunotaankin, jos muistetaan. Niin ja ehkäpä pari lasia luomupunkkuu. Siis tänä iltana. Ja karaokkeekin lauletaan.

Käytiin muuten eukon kanssa jo aamupäivällä Areenalla. Hyvänolon messut siellä oli. Ja kallista. Mutta nöyränoloisia vaaliehdokkaita oli.

Jotta sorot noo!

Ja viikon päättää sunnuntain jumalanpalvelus..

Onko jiiristä jo tehty virallinen katoamisilmoitus? Kunhan vain ei olisi sinne japanialaisten maille mennyt?

Jiir, jiiri, nosta jo viiri
piilosi paljasta hyvä
Jiiri, jiiri, oottaa sisäpiiri
huoli ja murhe on syvä

Kyllähän se oikeasti ihmetyttää, että kaveri, joka on päivittäin yrittänyt kyhäillä jos jonkinlaisia kirjoitusviritelmiä tänne kpcomiin, on ollut kateissa jo pari viikkoa?????

No katosihan se jörökin.

Kyllä ne kadonneet sielut aina jostakin löytyy, minä tiedän. Tai mistäpä minä sen tietäisin? Täytyypä tuumia tarkemmin ja palata kadotukseen taas joksikin aikaa.

Jiiri on näköjään palannut etelän matkoiltaan. Liekö saanut rusketusta vai ydinsäteilyä?

Ja vaalityö käy kuumana. Minullekin tuli yhdeltä ehdokkaalta ihan kirje, jossa oli kaksi kuulakärkimustekynää. Pakko kai sitä on äänestää, kun muilta on tullut vain niitä numerolla varustettuja läpysköjä.

Mites vanhan ketun Joen aprillipilat onnistuivat, vai liian vanha jo pilailemaan?

Noh.. Pilailuun ei ole koskaan liian vanha.

Sitä paitsi Joe on mies parhaassa iässä!

Tiedäpä tuosta parhaasta iästä?

Mutta on se vaan tuo Matti Vanhanen aikamoinen pelle. Hänen mielestään Suomi pakenee vastuustaan Libyan selkkauksesta. Ei jumaliste! Mitä tekemistä meillä on siellä?

Pitäisikö meidän vähillä hävittäjillämme lähteä sinne ilmaiskuja antamaan?

Jos kaimassa on nyt miestä, niin ei kun vaan rensselit selkään ja rynkky kouraan ja sinne aavikolle taistelemaan kapinallisten puolesta. Ainahan yksi tuollainen sotahullu riemuiten vastaanotetaan.

Matkan maksakoon itse ja valmiiksi takaisinkuljetuksenkin. Sinkkiarkussa.

Hitto piti käydä tänään kaksi kertaa alkossa .

Onneksi en nyt avanut .
Niin ostin päivällä no saa mainostaa .Kolmen vartin jallun .Yritin avata ei kuulunut sitä naksausta .Eikä se muuten auenut ...Muuten minä olisn avanut vaikka porakoneella .
Mutta onneksi mun fiksu vaimo sanoi ei siellä paljon prosentei .

Uuden pullon sai .Aika huonoo jos ei naksadus kuulu enään juttuun

Mie oon aina juonnu. Naksahtiko tai sitte ei.

Mikähän muuten siinä jallukolassa oli, kun parikymppisenä kapakissa sitä aina siemailtiin? Hinta/ kokiksen viemä huonon viinan maku varmaan? Mutta suosittu paukku se oli 70-luvulla.

Pahaa on tuokin. Mutta intin aikana, kun raha oli jotensakin tiukassa, niin käytiin kapakissa ( Enimmäkseen SkottiBubissa, jota ei enää ole ollut pitkiin aikoihin edes olemassa ) ja otettiin vuoron perään viski ja olut. Molemmat taisi olla silloin 4 markkaa.

Kyllä siinä aika nopeasti velat muuttuivat sataviksi......

Yksi vaaliehdokas melkein oli polvillaan tänään edessäni. Ennen ei edes ole tervehtinyt. Eikä varmasti tervehdi vaalien jälkeenkään. Onneksi sillä ei ole mitään mahdollisuutta mennä läpi.

Pitäis melkein grillijuhlii siirtää kevääksi . Ollaan kaikki koossa.

Vitsi vitsi . ;D
Me kohdataan ennen kesää 8] 8] 8]

Koossa ollaan ja pitkään, ei oo spitaalia. Prroteesikin on uusittu ja tekarit puhtaat.

Onpa vilikasta. Väkkee ku Punasen torin parraateissa aikannaan.

Eukko muuten lähti juuri Tallinnaan viiden päivän lomalle. Joku kylpylä/hemmotteluloma se kuulemma on. Kaikenlaisia hoitoja siellä annetaan.

No hyvä, että laittavat sen kondikseen siellä. Jaksaa taas muutaman kuukauden katsella......

Ei ei. Ei se lue näitä.....

Et sit kertonut .Olis voinut tuoda muutaman koiran minulle .Että pärjään pääsiäisenä poromissien kanssa . ;)Kun lähden sinne lomalle.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.