Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Joo, ehdot tuli ja tarkaan luettiin. Pankkiherra nimittäin sanoi, että jos ehdot on luettu, niin nimi sitten vaan paperiin. Siitä vaan sitten eteenpäin rippileirille ja kunnon ripityshän siitä tuli, kun emäntä kuuli, että autolainaahan sitä taas otettiin. -Eipä ole Jöröllä ollut menestystä koulumaailmassa.
Koulutusta on tullut ilman halua kouluttautua.

JOEN SUU sanoi:
Täällä on muuten oudon hiljaista?

Mahtaakohan joillekin joku kesäloma tai muu aika olla jopa kpcomiakin tärkeämpää?
Mä oon tai muulla, enkä viitti aina...

No mä oon sitten kai puulla?

Mutta eipä tuo jörönkään elo näytä helppoa olevan. Jotain lohdutusta sentään tulee varmaan siitä, että saa kohta pillin kiinni viestien määrässä.

Niin kai, kö senssuuri varasti multa ainaki puolet...
Täytyy painaa tästä paanalle niin kauan kun paistaa..

vieras

JOEN SUU sanoi:
Aivan liian lyhyeksi jäi. Kaikki kun eivät matkaa kultalusikka suussa.

Luulisi tuntuvan pitkältä, kun olet jo noin aikaisin jalkeilla!

JOEN SUU sanoi:
Aivan liian lyhyeksi jäi. Kaikki kun eivät matkaa kultalusikka suussa.
Meikäpoika se synty lusikkahaarukkayhdistelmä suussa...
Mie vaan sillä sitä loman pituutta, kun jutut lyhenevät ja muuttuvat entistäkin epäselvemmiksi(jos. mahd.) teikäpojalla ;D, Mullahan se on verenperintöä, kun en oo oikeen mistään kotosinkaan

Minäkään en ole saanut milloinkaan muuta perintöä kuin verenperintöä. Sitä on tullutkin ihan reippaasti. Kerrankin nuorempana yksi lättähattu pääsi lyömään selän takaa nokkaan niin hyvän osuman, ettei verenvuoto meinannut loppua ollenkaan. Olisi siinä montaa köyhempää ja verenvähyyttä potevaa varmasti jo alkanut heikottamaan, mutta ei minua. Vielä jaksoin juosta sen kiinni ja pistin takaisin pari jabbia ja viimein ippon seo naton. Lieneekö kaveri herännyt sen jälkeen lainkaan?

Vai ihmettelee vieras sitä, että olen aikaisin jalkeilla? Kyllä sitä kuule perheellisen on yritettävä heti aamusta lähteä töitä etsimään. Paras mato sen aikaisen linnun nappaa taijotainsinnepäinhänsesanontameni.

Oikeassa on pilli kyllä siinä, että jutut on lyhentyneet. Kohta ei keksi enää mitään järkevää kirjoitettavaa, kuten ennen vanhaan. Kaikki on jotakuinkin sanottu. Nyt alankin kirjoitella samoja vanhoja juttuja uudelleen, mutta muutan vain sanajärjestyksiä. Se on vähän sama, mitä entinen taideopettajani sanoi veistämisestä, kun en meinannut mitään mallia saada aikaiseksi. Nimittäin kaikki muodot on jo käytetty ja tiedossa. on vain pistettävä ne uuteen epäjärjestykseen.

Että sillälailla.

Joe!
Miten olet, vai oletko ajatellut ollenkaan, juhlistaa/huomioida ystävämme, sarjakuvasankari, yh.isä, ihmisoikeusaktv., lännens. ym, ym Tex Willerin 60v. synttäreitä?

Kyllä on huomioitu. Itse asiassa Tex kutsui minut synttäreille Navajo-reservaattiin, mutta en nyt millään ehtinyt, joten tyydyin lähettämään lahjaksi laatikon Lapin Kultaa. Olutta siis. Eihän se Tex paljon noista väkevistä perusta, mutta kylmä olut on sen lempijuomaa. Carsonin Kithän se on persompi viskille ja rommille. Ja tietysti voissa paistetuille perunoille ja paksulle pihville. Varrois vähän sitä pahhaa kolestoroolia.

Sehän sitten on poika Kit jo nelikymppinen ja vanha Kit Carson jo ysikymppinen. Ihmeen hyvässä ratsastuskunnossa se Pujoparta-Carson kyllä vielä on? Ja aika hyvässä kondiksessa ikäisekseen tuntuu Tiger-Jack myös olevan, vaikka on hänkin jo seitsemänkymmenta ainakin.

Kaikki lähettivät terkkuja Navajo-reservaatista ja lupasivat edelleenkin olla heikomman puolella. Vanha satavuotias Geronimo vaan tuntuu vieläkin uhittelevan ja asekauppiaat liikkuvat myös seudulla ja aiheuttavat häiriöitä. Mefisto on onneksi jo mennyt Manalaan vähän hiilihappea haukkaamaan ja tullee takaisin kummittelemaan vasta muutaman vuoden kuluttua. Toki välillä pitää roistoilta iskeä hampaat pihalle, mutta muuten on kuulemma suht koft rauhallista.

Hitto kun se Texin vaimo kuoli niin nuorena ruttoon. Ei se yksinhuoltajan elämä mitään helppoa ole Lännessäkään. Ei ole. ei.

Jäipä tuossa kiireessä vielä ilmoittamatta, että Yön Kotka kertoi myös ikäviä uutisia pillille. Navajoheimon Poppamiehen taikavadissa olevat luut olivat nimittäin jääneet tuleen heitettäessä todella huonoihin asentoihin, mitä tulee erääseen kotkalaiseen seuraan, jonka nimeä ei tietenkään saa mainita. Vai olisiko se kelmi vain kertonut jo saatavilla olevaa tietoa?

Mun mielestä fudiksesta voil tääl kyl bamlaa ihan vapaasti...
Vaikka luu kurkussa. Poikittain.

Ihme kyllä, ettei pilli ole osunut näille kulmille koko kesänä, vaikka on koko kesän tien päällä ollut? Vaikka näkyyhän se köyhyys, kurjuus ja nälkä aika pelottavan kauas ja parempi lieneekin, että ne on kiertänyt kaukaa.

Mutta ehkäpä sitten ensi kesänä, kun uusi grillimökkini on jo valmis. Siitä muuten tulikin mieleen, että aloitin juuri eilen illalla muurarina tehdä siihen mökkiin tulisijaa. Kaikkeen työhön sitä näin taitava mies joutuukin.

Ai sie meinaat, että olisin Pykeijasta pyrähtäny teille iltakaffeelle. No, tullaan sitte kun tulisija on muurattu. Omin eväin. Ainaki Uikku, se on kallis mies ylläpidettäväksi. Tupakkia kuluu. Ja paloviinaa. ;D

Tuokoon Uikku vain tupakat mukanaan. Viinaahan meillä on vieraillekin ja ihan kotitekoistakin.

Mutta joko on pillillä suojatyöpaikan työt alkaneet vai huomasivatko viimeinkin sen, että sinusta on vain kuluja ja antoivat monon kuvan takapuoleen?

Oma suojatyöpaikkani on vielä voimassa ja minäkin voimissa. Onneksi ei ole tarvinnut ruumiillisia hommia tehdä. Mutta minullehan nuo henkiset työt ovatkin tutumpia ja ominaisempia.

Mitä! Minulleko galoschia! Paremminkin kalopsia. Olen sentääns talon aivot. Ja aina paikalla. Paitsi, jos olen poissa. Oleva.
Joo. Alkanut on. Ja taas päivä lähempänä lokoisia eläkepäiviä palmupuun katveessa, hmmm...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.