Vs: JOEN SUU
saanko tiedustella kuinka vanhoja herroja JOEN SUU ja sorsapilli ovat?
saanko tiedustella kuinka vanhoja herroja JOEN SUU ja sorsapilli ovat?
JOEN SUU sanoi:Sellainen valtaistuinhan se. Perintönä on kulkenut suvussa. Joku kaukainen sukulaismies lienee ollut ihan oikea kuningas joskus Viikinkiajalla?
Ja jonkinlainen kuningashan minäkin olen, kun varmaan saan " viimeisellä tuomiolla " sen kirkkaimman kruunun, eikä vähiten ansioistani kpcomin kantavana voimana ja piikkinä tosikoitten lihassa.
Reissuhommia ei tule kyllä paljon tehtyä. Vain pari vuodessa. Kuopion reissu oli toinen tänä kesänä. Lieksa oli se toinen. Eli ei tässä mitään kyläluutia olla sorsapillin tavoin, vaan enemmänkin sellaisia kotihiiriä.
Hitusen Tex Willeriä nuorempi ;Drööriroope sanoi:saanko tiedustella kuinka vanhoja herroja JOEN SUU ja sorsapilli ovat?
Selkeästi amatööri. Nykyiset Photoshopin käyttämisen ammattilaiset vaihtavat taustan kauniiksi joensuulaiseksi metsämaisemaksi ja naamankin huippumalliksi siihen samaan hintaan. Oikeastaan kun itse kävin passikuvia hakemassa alkoi epäilyttää josko olivat vain vaihtaneet jonkun toisen kuvan siihen tilalle. 10 euroa siitä on kyllä naurettavan halpa hinta jos vertaa esimerkiksi siihen mitä Nordström veloittaa kauneusleikkauksista.JOEN SUU sanoi:Mutta hei! Nyt on sitten viimeinkin itselleni selvinnyt se tosiasia, jota olen ihmetellyt koko ikäni. Nimittäin, että en koskaan onnistu valokuvissa. Kävin tuossa yhden ammattikuvaajan pakeilla ja kysyin sitä ja sitä, että mitä kannattaisi tehdä? No kaveri vastasi, että oletko koskaan itse katsonut peiliin?
sorsapilli sanoi:No joo!
Nyt alkaa jutut olemaan jo tällä tasolla. Pappojen petomaanikerho!
On mulla. Mutta mun vehje toimii ajatuksen voimalla. Ei tartte ku itteesä käskee, ni het lähteep. Ku ensin vähä lämpiää. Se kahvilla ja paakkelsilla toimiva lämmittelee kihtisiä luitaan tämän viikon Porttukaalissa.
Perunannostoloma nääs.
Se Petoman oli arvostettu ja kunnioitettu viihdyttäjä vuosisatamme alkupuoliskolla. Sammutti palavan kynttelin metrin päästä. Puhkumalla. Alapäällään. Tietämättömille tiedoksi. Leimahdusvaara. Älä kokeile tätä kotona.