Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Vaikkei sitä muistaakseni koskaan ole meinittukaan, niin olen aina epäillyt, että se on Kit Carson.....?

Mutta kuten olen monesti kirjoittanutkin, niin minua hieman häiritsee se, etteivät Willerin sankarit ole vanhentuneet ollenkaan, vaikka itsekin muistan lukeneeni jo niitä kapeita vihkosia heti viis-kuuskytluvun vaiheilta asti.

Toiset saman sarjan vihkosethan oli Kapteeni Mikin, Windyn ja Salasson hallitsema Villi Länsi ja Akimin Viidakko.

Niin ja miksi ne eivät koskaan käy kusella eikä paskalla?

Näköjään pitää taas sivistymättömiä valistaa. Tex Willerin isä oli Ken, joka kuoli karjavarkaiden luoteihin. Tästä alkoi Texin taival vankkumattomana oikeuden ja heikompien puolustajana.

Perhana hitto . 60 tunnin viikko takana . Kävin kaupoissa .

Ladoin griiliin puut . Eikö rupee satamaan .
No ei haittaa.

Rimsuluita puolet savustan . Kerran kaupastakin sai puoleen hintaan . Eikä ne ollu koirien hyllyssä .

Muuten rupee tyrsii nuo sisä - ulko file tyypit .

Paras liha on luun vieressä.
Niin puhun grittavasta . ;D

Joo. Ne kripsit on hyviä, mutta muista, että kypsennät ihan viimeisenpäälle. Mieluummin sitä karstakokeeniä ihan pintaan mustana.

Mutta sitä se enneuneni viime yönä tiesi, kun joku enkeli kaaprieli ilmestyi minulle ja kertoi maailmanlopun tulevan. Nimittäin oma Linnunratamme ( mikä helkkarin lintujenrata se muuten on? ) törmää kohta naapurigalaksiimme Antromeetaan. Mahtaa sinnä ryske käydä silloin ja eniten pelkään, että rillimökkikin hajoaa siinä rytäkässä. Wimpulan puusterista puhumattakaan.

Mites sitten mennään eteenpäin?

Mutta sitten iloisempiin asioihin, kuten juhlimisiin. Huomenna tytön ja keskimmäisen pojan valmistujaiset. Odotan paljon kalliita lahjoja. Joku kuppikin pitää kuulemma ottaa. Aloitin jo nyt harjoitukset. Oluella ja malibulla.

Piilotin tänä iltana kaikki paskatavarat etu-ja takapihalta varastoihin ja mikä minnekin halkopinojen taakse. Pinotkin oikaisin luotilangalla. Näkyvät sivut. Nurmikotkin ajoin, kun lopulta sain talven jälkeen leikkurin käyntiin. Lopulta onnistui Venäjän pensalla. Pahalle haisi ja savutti, mutt Rigs ja Rattoni vaan pelittää, vaikka en ole 25:een vuoteen edes öljyjä tarkistanut saatikka vaihtanut.

U:gin parasta lihaa valmistin . Joe ne on joe enne uneja ennenkun me tajutaan .

Kirstaan . ;D

No niin. Nyt on sitten jälleen kerran piru merrassa ja naapuri kohta kurkussa.

Makaroovin Nikolaajevi on puhunut. Ugh!

Kohta on ilmeisesti taas YH:n aika. Valitettavaa tässä on, etten enää vaivojeni ja vanhuuteni vuoksi pääse liikekannallepanossa kunnolla minnekään liikkeelle. No ehkä sentään alkkomahooliliikkeelle asti?

Mutta nuoremmat, kuten wimpula ja kumppanit, niin alkakaa pojat kaivaa tomahaukit, tapparat ja muutkin sotakirveet ja torrakat esiin varastorasvasta. Puhdiskaakin hyvin, sillä kohta niiden on oltava terässä.

Muistakaa sitten tähdätä kivvääreillä mahaan. Ei omaan, vaan vihulaisen. Se vie aina miehen pois pelistä.

Ja olkaatte luottavaisia, sillä sodissa ei koskaan jokainen kuole, mutta siviilissä kuolee varmasti kaikki.

Reservin vääpeli JOE

Tää on tätä prokantaa . Ajattele jos meidän pr ministeri . kuka se nyt on .

Mitä meitii pelkää .

Kylmää saunaa.

;D
Wwempu la wimi . Venemies nyt pitää nauraa .

Näin pahaa unta että vesipumppu leikkaa kiinni . Ja pannu räjähtää .

Mutta siinä se tirurraa hyvin . Kauheeta tää duuunarin arki .

Kiitos ammituliitin että pekkanen pomtikkaa ;D

Huomenna on merefeetit . Valtio ja viron pojat saa turpaan .

Pipää kohta keittää eukolle aamu -sumpit että tienää rahaa sokeriin ;D ;D ;D

Se on näköjään ryypännyt taas koko viime yön? Kuinka muuten voi viestittää kymmentä vaille viisi? Olikohan ulkoruokinnassa?

Itse on tullut ilta takapihalla touhuttua. Viikko vielä ja sitten lomille.

Laitoin illan puita pinoon
Eipä mennet yhtään vinoon
vaikka parit kaljat otin
sekä yhden hottisotin

Malibuu myös vähän maistoin
rillihiilten tuoksun haistoin
nyt on jälleen hyvä olo
maha täysi, en oo nolo

Se on sitten yksi päivä töitä ja sitten lomalle. Muuten ihan jiirin kiusaksi tullaan eukon kanssa Lappeenrantaan viikonlopuksi viikko Juhannuksesta.

Hotellin nimeä en muista, kun eukko sen varasi. Tai taisi se olla joku Sokos-hotelli ihan keskustassa? Meillä kun eukko aina hoitaa nuo hotellien hoitamiset.....ja hyvin. Itse hoidan lähinnä nuo maksuhommat.

Voidaan jopa käydä Saimaalla risteilyllä. Onko jiirillä tiedossa sellaista purtta, joka on turvallinen eikä uppoa? Ja olut on kylmää sekä jonkinlainen aurinkovarjo tai sateenvarjo löytyy?

Pitääkin soitella Ykälle ja kysellä, josko olisi paatti silloin Saimaalla. Onhan sitä joskus tullut joku autokin Laakkoselta ostettua. Ja ukkovainaa osti niitä montakin, joten kai se kyytiin ottaisi? Ei ukko vaan siis Ykä.

Tosin kyllä meille eukon kanssa välttää vanhempikin pursi. Eikä noistä uusista aina tiedä, vaikka olisi kapteenilta jäänyt tappi laittamatta reikään? Ne kun kaikki toiminnot tietokoneen kautta pitää ohjelmoida.

Joku höyrylaiva olisi kiva, kun meikäläinen osaa arvostaa halontekoa ja voisihan sitä vaikka olutpalkalla kannella niitä halkoja pannuun. Tai panna eukon kantamaan....

Itse haaveilin, että se joensuulaisen koripalloseuran taustamies olisi luovuttanut minulle tyttären ja puoli firmaa. Mutta se meni toiselle. Olisiko sillä Laakkosella naimattomia tyttäriä?

Eiköhän ne Laakkosten kaikki tytöt ole jo naituja?

Mutta sitten ikävämpiin asioihin. Se perhanan sorssapilli lähetti kuvaviestin jostain helkkarin Lapin mökiltä, jossa oli vielä asuntoautokin hulppean hirsihuvilan kupeella. Toivotti sentään Juhannusta, se kelmi.

Niin ne rikkaat vaan porskuttaa. Itse pinosin koivuklapeja kahdeksaan asti.kävin saunassa ja otin yhden munkkioluen. Voi vain kuvitella, mitä konjakkeja siellä Lapissa ne kauniit, rikkaat ja rohkeat ryystää?

Kunnollista ja raitista Juhannusta kaikillen!

Juhannus -Kaikkien tilastojen kruunaamaton kuningatar.

Nyt on Juhannus kuljen pellonviertä
Hiivaa vähän join, mutta se ei vielä pier`tä.

Juhannus..mulla jalat vielä kantaa
Juhannus..taidan kohta ylen antaa.

Vaikka tarjosit vain pullon kossua
Minä läksin uimaan panin peliin koko elämän..
emälän.. elmämän....mämälän...pulp...

Nyt on Jussista jo pikkuhiljaa alettu toipua ja takaisin maallisiin murheisiin vaipua.

Mitenkähän ystävämme wimpula? Entä Pilli?

Lähetin muuten Haadekselle terkkuja yhden yhteisen ystävämme välityksellä. Liekö menneet perille?

No eipä oo vielä tullut perille, joten niitä ootellessa ja tätä kautta kiitellessä sekä takaisin toivotellessa. Parin viikon päästä vilkuttelen ensin jiirin ohi mennessä ja sitten teikäläisen. Kohteena Koli ja hommana lammaslauman paimennus (ihan oikeiden, ei kp.com nimimerkkien). Eli jos jotain ilmanalaa kuumaavaa ja kipinöivää menee ohi, niin älkää soitelko vpk:lle virkavallasta nyt puhumattakaan; laavavaunut ne siellä vaan puksuttaa tulevien lauttureiden ja emolautturin kera.

Hyvin täälläkin pärjätään . Kesälomaan enään 8 viikkoo . :D

Mut mihin minä pistän tään rahan . Tarkoitan ylityöt on tehty . Kohta täyteen .

Ehkä käyn jäämeressä uimassa .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.