Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Tienatut rahnat lähetetään Epsanjaan tai Roomaan, nyt on jo valinnanvaraa enemmän.

Ajattelin kyllä rahoitaa rengan liikettä . Vaijerit näkyy .

Vesipumppu sanoo että vaihda toi jakohihna . Niin se oli emänän auto .
Pårjäikää . Ja hoitakaa tietäjä idästä tänne . Tapion poika piti tulla tänne

Kerrottaan, kerrottaan.

Just palattiin Lappeenrannasta eukon kanssa.

Eihän sieltä paljion muistia... eikun muistoja jäänyt. Mitä nyt se Kippari-kapakka siinä tosrin laidalla ja satamaan mennessä Teerenpeli. Siellä muuten oli hyvää olutta. Ja tiluhan sitä toikkaroitua Toikankadullakin.

Risteilylläkin perjantai-iltana käytiin. Prinssi Saarlesin kaverilla eli Camillalla. Kolome tuntii ja kolme pulloo valkkarrii. Jossain saimaankanavan sulussakin seisottiin. Nimi ei tule mieleen. Oli siinä jokin kyltti muistaakseni.

Eilen otin jo vähän rauhallisemmin ja säätelin. Saakeli että otti tiukulle poloviin, kun piti kävellä se hiekkalinnakin katsomassa.

Jiiriä ei näkynyt tai jos näkyi, niin en tunnistanut. Yritin kyllä kaikilta vastaantuleviltä vanhoilta ukoilta kysellä, että oletko jiiri? Kukaan ei tunnustanut ja luulivat varmasti minua höpelöksi.

No onneksi sentään sorssapilli lähettelee sieltä Loffooteilta kuvaviestejä. Eilenkin pisti ihan jäämerestä kuvan. Siellä on varmasti niin kylmä tuuli, että se menee vähän väilä kananlihalle?

Ei tässä sen kummempaa. Viikko vielä värjötellään lomilla ja sitten pitää käydä oikeissä töissäkin välillä ja sitten taas takaisin lomalle.Ja jos lomasta jotain positiivista etsii, niin eipähän ainakaan ole tarvinnut aurinkorasvaan tuhlata. Itikkamyrkkyihin kyllä sitäkin enemmän.

Päivitystä.

Kolmen viikon loman jälkeen piti lähteä aamulla töihin. Raskasta oli. Ainakin henkisesti. Fyysisesti raskaat hommathan teetän aina alaisillani, kuten opetettu ja kirjoitettu on.

Mutta eiköhän se siitä lähde rullaamaan vanhalla rutiinilla.

Minulta on muuten tainnut unohtua mainita tuosta Lappeenrannan viikonlopusta sellainenkin asia, että hitto vie siellähän oppii Venäjänkieltä helposti, kun joka toinen vastaantulija pomiloi hospoti pospoti pomeluijjaata ja trastuita.

Hotellin aamupalallakin Ruskit olivat pääjoukkona etuilemassa ja tönimässä meitä vähempiosaisia.

Enään viikko Karjurockiin . 6 viikkoo kesälomaan . Pidetään Joe rattaat pyörimässä .

Älä riehu ilosaaressa :)

Aino-Kaisa Saarinen on päässyt Gustafssonin Tompan koritolpan makuun. Milloinkas Joe yrittää edetä (eng. penetrate) Virpin korisukkaa kohti? Monta kertaa olet estoitta laulanut maailmalle rakkauttasi Kuitusta kohtaan. Jari on ainoastaan missiosi hidaste - ei este.

Ihan en varma ole tuosta Kuitusesta, mutta kun minulla on noita salarakkaita niin paljon, ( siis joita rakastan itse salaa ) niin mikään ihme ei olisi, vaikka olisin häneenkin joskus ollut pihkassakin?

Tuskinpa siis mitenkään etenen Virpin suhteen suhteen. Toki voisihan sitä Sarasvuota hieman pölläyttää, jos vastaan tulisi. Sen verran heiveröiseltä jäbä näyttää.

Uusin ihastukseni on Kaupin Minna. Ei ole liikaa selluliittiä eikä eksy millonkaan joron jäljille. Vähän vielä liekki tosin palaa Heli koivulan perään.

Työkaveri oli muuten Eeämmänkisoista bongannut jonkun saksalaisen kiekonheittäjänaisen ja kehui sen kroppaa. Olen alkanut sen jälkeen katsella hieman kierosti kaveria. Ettei vaan ole joku homppa, kun ne kaikki eukot siellä voimalajeissa ja muissakin näyttävät ihan miehiltä.....Pikajuoksijatkin kuin adoniksia.

Mutta mites itse rööriksen rakkauselämä? Joko olette tulleet kaverisi kanssa niinsanotusti kaapista ulos?

Wimpulalle vielä sen verran, etten käynyt Ilosaaressa. Siis siellä Ilovaarirokissa. Kuka sitä sateella viitsii sinne mutavelliin juo...eikun kuuntelemaan musiikkia, kun voi kotonakin homman hoitaa ja vieläpä kuivin jaloin.

Salarakastaja-JOE

Voihan vinetto! Eipä näytä tulevaisuus kovin ruusuiselta.

Vai mitä pitäisi ajatella uudesta vitsauksesta, joka kohta on jo Suomessa. Nimittäin Tiikerihyttysestä. Ruotsin puolella tavattu jo ja eihän siihen koskaan ole kauaa mennyt, kun Ruotsin puolelta on kaikki paha levinnyt tänne.

Tuo itikkapaholainen aiheuttaa pistollaan vaarallisia tautitartuntoja. Eikä varmasti vähiten meille vanhoille ja huonokuntoisille, kuten sorsapilli, jiiri ja minä. Voi olla kpcomitarumme kohta ohi, kun saamme pistossa ruton, malarian, unitaudin, spitaalin tai koleran. Isorokosta puhumattakaan.

Tuskinpa tässä eläkepäiviäkään ehtii viettää, kun tuo hyttynen pääsee imuputkensä tähän lihaan työntämään ja ennenaikaisen lähdön ilmavoimiin aiheuttaa. Voihan helevetti!

Pessimisti-JOE

Orotetaan, orotetaan. Mutta en tiedä kuinka kauan pystyn.

Nimittäin taisi tänä iltana jo ensi kertaa imaista tiikerihyttynen minusta verinäytteen, kun olo on oudon heikko? Metsässä olin vielä puuhommissa lkuillan. Eilen tein viimeiset koivut ja ajoin laanille. Uuden kärrin tein sitten tänään täyteen ja toin kotiin. En tosin vielä ehtinyt pinota, kun piti alkaa rillaamaan ja juo...eikun syömään... Katsotaan sitten aamulla.

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että mites se wimpulan karjuminen onnistui? Tosin en oikein käsitä, että miksi yleensäkään pitäisi lähteä jonnekin karjumaan.

Mutta ei siinä mitään. Jotkut osoittavat tunteitaan kuiskimalla ja jotkut, vaikkakin harvemmat, karjumalla.

Asiaan. Käytiin eukon kanssa lauantaina tansimassa. Onneksi eukko oli kuskina. Pitäähän sitä kerran kesässä käydä parketillakin.

Tulevana viikonloppuna mennään juhlimaan 25-vuotishääpäivää. Ihan omia. Varmaan käydään ainakin jossain ravintelissa syömässä. Kai siinä pari pul..eikun lasillista voi meikäläinen viiniäkin ottaa palanpainikkeeksi?

Mutta pitkään on tullut eukkoakin kestettyä, kun kohta tulee yhdessäoloa jo kolmekymmentä vuotta. Kai minussakin on pakko olla jotain hyvää.....eihän sitä muuten?

Toisiin asioihin. Kuolemisiin. Se on Seppo Liitsolakin kuollut. Luin juuri ilttiksen nettisivuilta. Sitä vaan en käsitä, että jonkun pöljän on pitänyt heti kommentoida tuolla typerällä " Lepää rauhassa " lauseella.

Se on nimittäin niin, että kyllä kuoltuaan ihminen lepää varmasti ihan rauhassa.

Toinen yhtä tyhmä kommentii on se iänikuinen " Rauha hänen sielulleen " Mitä rauhaa sellainen tarvitsee, mitä ei ole olemassakaan?

No tämä tästä.

Enkä sano typerällä lauseella . Onnea .

Tierän sillä ole mitään merkitystä .

Sanoilla

Minä savustan .

Kävin ja tulin .

Niin tarkoitin Joe tuolla alenpana .

Niin et sinä onnela ole sätkiny .

Vaan sinä olet saanut hyvän naisen joka otti Sinut Pois turmiolta ....

Moro! Pitkästä aikaa on vähän aikaa käydä täälläkin. Kiire on ollut tai oikeammin olen pitänyt hyviä ilimoja ominani ja nauttinut vain niistä.

Olutta on otettu, viinejä maiskuteltu ja väkeviä kaihdettu. Malibuuhan ei lasketa väkeviin. Siis muuloinkin kuin tänä iltana.

Kisojakin on ohimennen tiirailtu ja suomalaille " huippu-urheilijoille " peukkuja pidetty pystyssä. Turhaan, mutta mitäpä tuosta.

Asiasta toiseen. Mitenkähän ne viisaat lääkärit ja tutkijat ovat päätyneet sellaisiin harhakuvitelmiin, että alkkomahooli mukamas tuhoaisi aivosolujamme? Vankkana esimerkkinä heidän humpuukkiväitteistään otettakoon vaikkapa minä. Kolometoistavuotiasta lähtien olen alkkomahoolia nauttinut lähes jokaisena viikonloppuna, enkä mitään häiriöitä aivo-osastolla ole huomannut. Ainakaan itse.

Noiden tutkijoitten ja terveysintoilijoitten mukaan minun pitäisi olla jo täysin aivokuollut? Mutta näinpä vaan JOE vielä naputtaa tekstiä kaikelle kansalle luettavaksi.

Kolmanteen asiaan. Onko muuten ihan oikeasti Ölympiäläisissä Ramboliinininkin loppukilpailu tänään? Ainakin aamulla olin niin lukevinani.

Ei helkkari sentään, että ihan Ramboliinihyppelykin on jo otettu ohjelmaan. Vielä nuo kaikki koskimelonnat, purjelautailut ja muut koomiset lajit jotenkin käsittäisi, mutta Ramboliini on jo minulle kalkkikselle liikaa.

Ps. Muista wimpula ajaa meidän kautta poronkylään, kun lomat alkaa. Tulet näkemään täällä elävän ja veikeän virkeän aivokuolleen JOEN. Sen lupaan. ja myös sen, että aivosolujen tuhoamisainetta löytyy.....

Älä Joe luovu toivosta . Vaikka wimi kitkan katsoo. Kalat tunturit vaaraaat ..

Käy läpi .

Joe on mielessä .

Kortti tulee vaan teille . En teitittele toine on hd . ;D

hitsi lomaan on enään neljä viikkoo :p :p

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.