Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Jep jep jep. 8] ;D ;D.

Kraron hd .kuski . joka vie joen yli . ;D

kraron kreikkallaisessa mytologiissa. Haaden lautturi joka vei kuoleet sielut akheronjoen yli.

Ei se Kharon jouda Haadesta lauttaamaan koko aikaa, kun pitää olla välillä Pluton kuunakin.

Mutta sääliksi kyllä käy pilliä. Ennen niin urheilusta kiinnostunut ja urheilullinenkin jässikkä on joutunut vaihtamaan rakkaat harrastuksensa kulttuuriin. Toki taidenäyttelyissä ja teatterissa kännit..eikun käynnit ovat avartavia, mutta raavas mies kyseessä sentään.

Voihan olla, että Pillin omaatuntoa ( jota ei ennen ollut olemassakaan ) on alkanut kalvaa tuo Arhinmäen toilailu. Sillä kun näyttää nuo harrastukset menevän juurikin toisinpäin.

Toivotaan kuitenkin, ettei sentään joka sunnuntai Pillin tie vie kirkonmeininkiä kuulemaan. Silloin alkaisi vanha ystävyytemmekin horjumaan......

Itse olen jalkoja lepuuttanut koko päivän. Sellaista uutta kirjaa olen lukenut kuin: Goebbels, Kolmannen Valtakunnan Propagandaministeri. Suosittelen. Siis niille, jotka osaavat lukea ja vieläpä ymmärtävätkin lukemaansa.

Näin se elämä menee ja taas ollaan kohta yksi päivä lähempänä loppua.

Eieiei!
Ei ala noukka nousemaan, kylddyyri kahlitsemaan. Aika perkkele vaan ei riitä teitä moninaisia hunsvotteja, sakilaisia ja pastanjauhajia viihdyttämään korkealentoisilla kommenteillani. Ai mihinkö se aika? No, olen siirtynyt lajissa, jota suin ei surminkaan saa täällä mainostaa, sanoisinko askelta, tai taaperrusta ylemmäksi. Siis valmentajien arvostettuun ja hyvämaineiseen kastiin! Ei mulla muuta.
ps. voin konsultoida tarv. terv. tuus sp. Ai nii, se hymiö ;D

Ahaa! Vai niin!

No kun yhdestä jalkapuusta on irti päässyt, niin sitten ojaan ja siitä allikkoon. Onnittelut siinä tuulisessa virassa!

Sitten vakavampiin asioihin. Nyt on kaupat alkaneet tiukentaa kontrollia alkkomahoolin ostajia kohtaan. Ne alkaa kysellä papereita meiltä nuorekkailta aikuisiltakin. Minäkin jouduin ajokorttini kaivamaan ja näyttämään eilen, kun kävin sikspäkin. Tosin vain polliiseille. Onneksi puhalsin ennenkuin otin.

Marsin mönkijäkin on tehnyt sieltä planeetalta aivan hiukean löydön. Nimittäin kiven, joka muistuttaa maapallon kiviainesta. Voi että sentään. Maasälpä-mineraaliakin kuulemma sisältää. No onhan se naapuriplaneetta.

Ja voi noita helesinkiläisiä parkoja. Tutkimusten mukaan könöttävät autoissaan ruuhkissa 57 tuntia vuodessa. Silleenhän sitä tullaan persjalkaisiksi, kuten he ovatkin.

Ensin istutaan autossa monta tuntia ja sitten tietokoneen ääressä loppupäivä. Eihän siellä oikeita töitä kukaan tee. Ilmankos Suomi on ihan kuralla?

Et kai joe ole ruvenu käymään alkos .

Se on paha tapa . Sitä varten on viron pojat ja pannut . unohtamattakaan Laadukkasti
tehty kotiiviini omista marjoist .

57 tuntii .sillähän kävis kaksi kertaa lapis . eikä menettäis hermoi .

No onneksi meillä on viellä "papereita " . Eikö nykyisin ole kaikki muovii .

Perhana kun kylän hirvimiehet saisivat saalista . Hirvet on piilos .

Menisin lorvimaan . Mutta ei illalla pitää eukon vaatimuksesta lähtee työväintalolle . No eukko tulee mukaan .

Niin no, ethän sinä enää nykyään mihinkään yksin pääse. Se on tuo komeus sulla niinkuin mullakin, joka tekee eukot niin omistavaisiksi. Ei ne mitään mustasen sukkia ole, vaan yrittävät vain kynsin ja välillä hampainkin pitää meistä kiinni.

Joo, poissa on ajat, jolloin maakeittoviinakset tehtiin omista tarpeista ja muidenkin tarpeisiin. Se on tuo uskoon tulo, joka lopetti moiset keittelyt. Viiniäkään ei viitsi enää itse tehdä, kun parempaa saa liikkeestä. Eikä ole Kaanaan häissäkään tullut käytyä.

Kohta kuitenkin on taas lähdettävä yhteen peliin, jonka nimeä ei saa täällä mainita. Vielä yhdeksän jälkeen illalla pitää eukko käydä iltavuorosta, joten viinit ja oluet saa jälleen kerran unohtaa. Perskuta sentään!

Niinpä . Oneksi ollaan nöyrii ja kuuliaisii .
Klappei heittelen huomenna . Pekkanen . ;D

Viikolla tuli telkusta että kivi on tulevaisuuden pelastaja . Tarkoitan materiaalina . No kallista
mutta ikuista . Ja sitä riittää .

Joo. Kyllähän kiveä riittää ja koko ajan sitä muodostuu metamorfoosissa lisää.

Ei se lopu ei ja ei se niin helkkarin kallistakaan ole. Menet vain johonkin vanhalle pellonpientareelle ja keräät sieltä. Tiedä sitten, että pelastaako tulevaisuutesi....

Mutta voihan niillä kivillä vaikka heitellä vihulaisia, jos ei muita aseita enää ole tai työntää kiviä työpaikan koneiden rattaisiin.

Mutta onneksi ei enää meedio hehkuta koko ajan siitä yhdestä kahelista, joka hyppäsi statosfäärdistä vai mistä se oli maankamaralle takaisin. Ihme kun sattui edes Tellukselle.

Joo ei siinä sinänsä mitään, mutta kyllähän 50 miljoonaa sellaiseen humpuukkiin oli minusta aivan liikaa. Hyppypukukin maksoi jotain 30 miljoonaa. Eikä siinä ollut edes solmiota tai rusettia. Tosin kalliita pukujahan ne Presidentin linnaankin kutsutut ostavat. Paitsi tietysti se veltto Veltto Virtanen.

Sitten vielä kaiken lisäksi meitä hyväuskoisia höynäytetään, että tämä Feeliksi mukamas olisi rikkonut jonkin äänivallin. Mikäs se sellainen valli muka on. Ei sitä ainakaan telkkarikuvissa näkynyt. Ja kaiken lisäksi kaverihan hyppäsi ilman moottoriä eli ilman itse aiheutettua ääntä. Vai liekö vaikka juuri silloin pieraissut, että ihan pamaus kuului?

Sitten uutisia. Eukko vaihtoi auton.

Äsken kun olin pihalla tekemässä syyshommia ( en nyt sentään pannut tai nostanut mitään mökkiä talviteloille, kuten jokapaikanvani, joka oli pannut koko kesämökin talviteloille. On siinä ollut hommaa. Paljon ukkoja ja vipuja tai autonosturi?

Niin piti kertoman, että sinne selkäni taakse ilmestyi yhtä äkkiä kuin enkeli. Nimittäin noin parikymppinen sykähdyttävän hyvännäköinen blondi, joka kauppasi Vartiotorni-nimistä lehteä ja kysyipä vielä, että onko tuttu? Se torni nimittäin. No minähän heti, että vuonna -82, kun olin Tohmajärvellä kertausharjoituksissa, niin kiipesin ihan ylös asti yhteen sellaiseen ja kuikuilin isolla kiikarilla Vennään puolelle, joten kyllä se tuttu on.

Sitten se alkoi kysellä minulta kaikenlaista sellaista, että olenko miettinyt aikaa tuonpuoleisessa. Minä siihen, että kyllä sitä tässä iässä ja näillä vaivoilla tulee joka päivä mietittyä, mutten halua ainakaan taivaaseen. Siihen se, että voipi siellä olla ja tapahtua sellaisiakin asioita, joita ei ole täällä maanpäällä vielä ehtinyt tekemään ja kokemaan.

Minä vastasin, että tuskinpa noita sellaisia asioita montaa lienee ja lopulta se typykkä lähti hihittäen naapuria häiritsemään.

Kiva uskovainen se oli kyllä. Niin ja nätti. On näköjään sekin porukka tullut tälle tuhatluvulle ja oppinut sen, että jos uusia uhreja aiotaan pestata, niin ne rumat vanhapiikaämmät on pistettävä toisarvoisiin tehtäviin. Vaikka niitä torneja rakentamaan.

Ärsyyttää kattoo jotain pallopelii . Kun eivät edes osaa pelata 8] 8].

Niin on kivee . Tarkoitin se on kallista jos ei osaa itse työstää .
Ajattele vehmaan kivee jos sen viipaloi ei karkeesti vaan semmottii sileeksi .
No melkein hautakiven tyylinen .
Tarkoitin niistä rakentais vaikka grillin eteen semmoisen kaarevan katoksen .
No ei arenaa .

Kai Joeskulla on PuuGrill. ;D

No kohta Jiiri sanoo ettei semmoisii ole . Missä Haades . ;)

Mulla on rillimökissä tulisijan reunaranssit kiillotettua mustaa diabaasia. Samoin työtaso 600x1000. Ilmaiseksi otin...eikun sain.

Ei se niin ihmeellistä ole karkeasti sahattua kivenpintaa kiillottaa. Kiven hinnasta suurin osa tulee saatavuudesta ja siitä, miten rikkonaista se on eli miten isoja paloja pystyt yhdestä blokista saamaan.

Ei muuten voi viipaloida kiveä valmiiksi kiiltäväksi. Ensin se on kyllä sahattava.

Niin ja kyllä mulla on ulkorilli ihan luonnonkivistä muurattu. Ja ihan näillä omilla käsillä. Tosin apuna oli muurauskauha, laastia ja pikkulusikka saumausta varten.

Tässä tumpeloille vähän ammattitietoutta lauantain ratoksi.

Kysykää aina minulta, mitä ette itse tiedä.

Kaikkien alojen asiantuntija-JOE

Mull on Lokan liuske kivee . No mökki on vieressä .

No ulkopuolinen ei tiedä missä tekojärvi .

Ne liuskkeet on 30kertaa 60 . Muutaman sentin paksuu .

Kaikki maantiedon tunneilla olijat kyllä tietää, missä Lokka on.

Siellähän ne neuvostopartisaanitkin taisivat tappaa melkoisen joukon viattomia siviilejä. Naisia ja lapsia. Minä olen lukenut.

Lukeminen kannattaa aina.

On tuota liuskekiveäkin tullut ihan omin käsin halottua. Sehän se onkin muuten tarkkaa hommaa, jossa ei saa hätäillä. Sitä hommaa tehdäänkin pääosin käsityökaluilla. Meisselit, kiilat ja leka/moska vaan on apuna.

Tiesitkö wimpula muuten, että yleensä nuo liuskekivet ovat syntyneet vanhasta merenpohjasta? Ai et tiennyt? Pitäishän hitto vieköön tuo tietää......

Epäilen ettei kakki ole lukenu . Doner sanoi että lukeekaa . Minä luin .

Jos Vireen olis sanonu juokse . En varmaan hirveesti juoksis . No pesäpallo on persees.

luntamo sanoi ala-asteella . silloinko minä siellä . Aina mentiin suunistamaan .
Se on kova jätkä 95 -v varmaan niin ikä . veteraani .

En Joesku tieny .
:)

Lukeminen kannattaa aina . Viellä siihen teidän fanii .

Miksei mökillä voi käyrä jatkuvasti . 8] 8] 8]

No se on niin, että mitä ilmeisimmin jokakavanilla on vain kesämökki. Eihän sinne siten talvella voi mennä.

Tai eihän jokalla itsellään mitään kesämökkiä voi olla, kun ei ole vielä koskaan päivääkään oikeita töitä tehnyt. Kpcomissa vaan on yötäpäivää istunut ja suvun rahoilla olevinaan opiskellut. Taitaa olla ikuinen opiskelija?

Mutta nyt minä lähden saunaan.

Saunominen kannattaa aina.

Kannatta ainakin Oman vaimon kanssa .

Väitätkö jokafii on teini . ..
Ja elä kiellä etteis sinä tuntis jokaa .

Juu juu, kyllähän minä Jokavanin tunnen.

Eihän se enää mikään teini ole. Eläkkeellä oleva köriläs. Tosin ei vielä iän takia. Sillä vissiin jotain onkelmii voimansiirtopuolella? Kytkin luistaa tai jotain......muttei sillai pahalla tavalla.....

Eihän se muuten ehtisi täällä majailla päivät päästään palloilla, jollei olisi vain vapaa-aikaa. Ohitti peijjooni minutkin viestien määrässä. Mutta katsotaan sitten, kun tai jos pääsen itsekin eläkkeelle, kuka se eniten kirjoittaa.

Röyh!

Se on kullankeltaista. Humala-arominen ja hedelmäinen tuoksu on houkutteleva. Valkoinen vaahto on melko runsas, kermainen ja tiivis. Maku on kevyen maltainen ja raikas, hedelmäinen ja ryhdikäs. Mukana on maltaan makeutta. Jälkimaussa on hiilihappoinen suutuntuma, maltaisuus ja katkerohumalat ovat hyvässä tasapainossa.

Kysymys kuuluukin: Mitähän tuo mahtaa olla?

No kyllähän ainakin wimpula alan ammattilaisena tietää.....

Kukko oledeide aateliaa . Itse en kyl tykkää kyseseisesta maistuu maisilta .

hyvä Joe tuet meitä .

JOEN SUU sanoi:
Röyh!

Se on kullankeltaista. Humala-arominen ja hedelmäinen tuoksu on houkutteleva. Valkoinen vaahto on melko runsas, kermainen ja tiivis. Maku on kevyen maltainen ja raikas, hedelmäinen ja ryhdikäs. Mukana on maltaan makeutta. Jälkimaussa on hiilihappoinen suutuntuma, maltaisuus ja katkerohumalat ovat hyvässä tasapainossa.

Kysymys kuuluukin: Mitähän tuo mahtaa olla?

Eläkeläinen vastaa, että kotimaista bulkkilageria... Täytyy varmaan tuoda sinne Vichyaitioon, jos nyt eläkeläinen jaksaa itsensä sinne niin ylös kammeta, maistiaisia oikeista olusista... Jätetään vetiset dog's pissit sikseen ja maistellaan laatutuotteita. Veikkaan, ettei JOE:n kaimakaan asiaa vastustaisi. Mutta sitä ei tiedä, jos järjestysmiehissä tahi -naisissa "räsäsläisiä" löytyisi, jotka voisivat mielensä vaikkapa pahoittaa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.