Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

voi harmi . ilman sitä tai niitä voitas kirjoittaa venäjäksi .

mikä on lumipallo indeksi . kuin palijon on lunta ,

Mutta mikä on lumipalloefekti siellä teilläpäin?

Meillähän ei ole lunta yhtään. Paitsi siellä Kontiolahden hiihtostadionilla, kun ne varasti sitä talteen keväällä kesän yli ja levittivät nyt syksyllä hiihtoladuksi. Hölömöläisten hommaa sekin. Kyllä se talvi tänne kuitenkin tulee.

Sitten vaaliasioihin. Katselin tämän päivän lehdestä näitä meidän ehdokkaita. Kovia olivat taas lupaamaan sitä sun tätä hyvää. Yleisin ja yhteinen näillä valehtelijoilla on kuitenkin tuo kuuluisa, vaaleista toiseen seuraava lause: Talous kuntoon! Noilla opeilla ja kaikkien yhteisymmärryksellä olisi Suomen pitänyt olla kunnossa jo vuosikymmeniä sitten. Mutta kuralla vaan ollaan kaikki kunnat ja koko Suomi. Paskanpuhujia koko joukko.

Syrjäsilmällä katselin myös ehdokkaitten ammatteja. Olihan siellä jos jonkinnäköistä korkealle kouluttaneita ukkoja ja akkoja. Silmiini pisti kuitenkin muutama eksoottisempi ammatti.

Nimittäin pakolaisohjaaja, paikkatietoasiantuntija, kokemuskouluttaja, mummo, tapahtumatuottaja, vapaaehtoistyöntekijä ja evankelista. Nämä mainitakseni.

Olisi kiva nähdä näittenkin tyyppien päättötodistus noihin ammatteihin ja mistä oppilaitoksista tuollaisiksi tullaan?

Voisin minäkin itselleni vaikka minkälaisia ammatteja antaa. Miten olisi vaikkapa: vittuilija, trolli, tyhmin kpcomilainen, paskanjauhaja, pielisjoen perse taikka idiootti? Ainakin näitä ammattinimityksiä olen vuosien saatossa täälläkin saanut ja joista ylpeä olenkin. Eivätkä ihan väärässäkään ole olleet, vaikka mitään kirjallista todistusta minulla ei ole noihin ammatteihin kouluttautumisesta esittää.

Mutta näillä mennään. Itse kukin.

Terkkuja kaikille ja eläkää niin kuin haluatte!

No niin. Nyt sitten on moni uusi valehtelija päässyt poliittisen uransa huipulle ja ihan kunnanvaltuustoon asti.

Kyllä minuakin on vuosien saatossa kyselty ehdokkaaksi jos jonniinlaiseen puolueeseen. Mutta kun minä olen aina ollut puolueeton ja köyhien ja muiden kurjien puolustaja, niin eihän sitä voi sinne mennä muiden ryhmäkuria pilaamaan. Erottavat vielä.

Kun noista eriskummallisista ammateista taannoin kirjoitin, niin jäi mainitsematta, että kyllä minäkin tällaisena moniosaajana lähes kaikkiin noihin pystyisin. Ehkä tuo mummon ammatti sentään on sellainen, jota en pystyisi hoitamaan.

No sattuipa tänään sellainen tapaus töissä, että kun menin yhteen mainitsemattomaan paikkaan aamulla töihin ja sinne tuli kohta yksi siivooja töihin, niin minä aina niin kohteliaana herrasmiehenä sanoin " huomenta ". No se ei vastannut eikä edes katsonut minuun päin. Huusin sitten vielä peräänsä kovemmin " HUOMENTA ". Eikä se vieläkään vastannut.

Niin minä sitten ajattelin, että mitäs minä noita huomenia tarvitsenkaan ja aloitin hommat.

Kun olin puolen päivään lähdössä pois, niin se tuli luokseni ja sanoi, että hänellä on huono päivä. Ja kun hänellä on huono päivä, niin huomenta ei tule. Sanoin, että asia selvä.

Eikä siinä vielä mitään, mutta sitten se kertoi vielä, että oli edellisenä iltana kengätkin hävinnyt.

Minä ajattelin, että tottahan toki tuollainen panee päivän huonosti alkamaan.

Että joka päivä sitä oppii töissä kaikenlaista.

Onkohan muuten ilmapallikin kenkänsä joskus hävittänyt? Meinaan ihan pysyvästi.

Nyt sitten wimpula popis sieltä nurkasta mököttämästä sunnuntain vuoksi, vaikka morkkis vielä painaisikin. Sattuuhan sitä, että kaapeleihin kompastelee ja järkkärit vie. Ei kannata lannistua. Aurinko paistaa vielä.

Ei tässä hirveesti murjotettu sunnuntaina jos tarkoitit kyseistä pelii .

Olin eläm ensi ja varmaan viimistä kertaa yhden ehdokkaan valvojaisissa .
Töissäkin piti käydä muutakin näyttäytymässä .
Niin meikäläisen . prutku toimii ny .

Sina kun wimpula olet äveriäs mies ja hyvissä hankkeissakin, niin mikset osta sellaista bruusteria vai mikä puustelli se on ja sellaista varmaa motoria, jota ei tarvitse joka viikko kädet kyynärvarsiin asti mustana ropottaa?

Alkavat naapurit ja tuttavat vielä luulla köyhäksi ja syyksi köyhyyteen sitä, että eukko tuhlaa kaiken turhuuteen?

No eipä meikäläinen ollu veropörsin sijoilla .
hyvistä hankeista en ole niin varma . Kyllä ny jokaisen miehen pitää tuntee oman moottorin .

No uusii en koskis . mutta pidä vanha niin ei tule yllätyksii .

Uutisis oli Amerikasta siitä myrskystä joka tuli .
10 päivää ennen varottettiin . Tyypit vaan laittaa vanerii ikkunoihin .

Tarkoitan miksei niitä autoi sun muita värkei voitu viedä sisämaahan turvaan .

Eihän ne siellä Ameerikoissa osaa edes taloja rakentaa. Eiköhän pelkän hiekan päälle pistävät jonkilaisen vanerikyhäelmän, jonka pikkuinenkin myrsky tempaisee taivaan tuuliin.

Noista verotiedoista sen verran, että meidän Itä-Suomen Yliopiston rehtori Perttu Vartiainenkin tienaa vaatimattomasti vain 14.000 euroo kuussa. Entinen naapurin poika se on ja oli systerin kanssa samalla luokallakin silloisessa kansakoulussa. Rehtoriksi pääsi, vaikka ei ollut osannut koulussa edes perunoita kuoria. Tästä on tainnut olla ennenkin puhetta. Lienevät vaaraksi nuo palaset jopa lentoliikenteelle.

Meiltä sitten lopetettiin suorat lennot Tallinnaan. Taitaa mennä nurin se Airpalliestoonia vai mikä se on? Eipä ehtinyt meikäläinenkään sitä käyttää.

Minä olen muuten katsellut Foxilta kaikki ne Lentoturmatutkinta-ohjelmat. En taida uskaltaa enää lentsikkaan mennä laisinkaan.

Tai edes kunnon leipää vaaleeta pullamössöö. Syövät .
Vuorivillaa sinne on turha myydä .

Oliko sama yliopisto joka tutki niitä vitamiinei.

Jos otat möllerii on aitoo kamaa . Ei kapselina .
Hitto kun täältäkin olis suora yhteys viroon .

Pitää ajaa kolme tuntii hesaan sit laivalla .
Turusta pääse ehkä tammikuussa laivalla tallinaan .

Joo, täällähän ne on alkaneet tutkia niitä vitamiineja. Humpuukkia tuntuvat olevan kaikki. Pelkkiä kalkkitapletteja tyynni.

Minä sentään kun otan vitamiineja, niin ne on sitä oikeaa B-vitamiinia eli olutta. Mitään tapletteja en ole ottanut. Paitsi tiety7sti verenpainetapletteja ja kiputapletteja ja tasapainoksi vatsalle kipulääkkeuden takia Somaccii.

On taas muuten polvet paskana, kun on pitänyt töissä pukilta pukille kiivetä ja akkumalattorikoneella ruuveja vääntää. Purkaa ja koota. Paikasta A paikkaan B takaisin samaa kamaa. Ihan kuin Hölmölässä.

Kai on makitan laatu kone .

Eikö sulla Joe ole apureita . Se on sääntöjen vastaista .

No jos on piukka pipo . Jonkin kiinteen tai jonkun on pidettävä tukee tikkaan varresta..
Mutta jos et kalaa syö ota iso mies kalamaksaöljyy . sitä mitä lapsena syötiin .

Eikös sitä kalanmaksaöljyä juotu? Möllerin sellaista? Pahanmakuista vielä oli se, mutta kuulemma terveellistä. Tiedä häntä, vaikka jo silloin olisi nuo lääketehtaat huijanneet. Jotain pahallemaistuvaa esanssia vain pullottivat ruokäljyyn sekotettuna ja me pöljät luultiin, että luusto vahvenee ja sairaudet pysyvät loitolla.

Näkeehän sen, että humpuukkia sekin oli, kun kuulostelee noita polvia. Eikä pääkään enää ihan teräkunnossa ole.

Juu, kyllähän minulla apureita on, mutta pitäähän sitä itse aina ensin näyttää, että miten ne hommat hoidetaan ja sitten vain pomottaa. Ja työturvallisuuskortit ja kaikki tulityökortit sun muut pahvit on kyllä taskussa, joten kyllä tässä ihan lakipykälien mukaan pitää toimia.

Tiesitkö muuten ettei A-tikkailla saa tehdä mitään hommia yli metrin korkeudella? Silti näkee jatkuvasti, kun esim. sähkärit seisovat niillä jossain kolmen neljän metrin korkeudessa lamppuja vaihtamassa ym.

Niin ja on mulla töissä makitojakin, mutta nyt on uusi Panasonikki akkukoneena. On makitoja iskukoneena, viimeistelynaulaimena, kuviosahana, höylänä ja ties minä muuma vempaimena. Mullahan on töissä kaikki perhanan välineet. On oikotasohöylää, vannesahoja, nauhahiomakoneita, sirkkeleitä sen seitsemää sorttia, sorvia ja käsityökaluja niin paljon, etten kaikkia aina muistakaan.

Lisäksi on käytettävissä kaikki migit, tigit, metallisahat, puikkokoneet , rälläkät ja muut hilpetöörit. On moottorisahaa, oksasahaa, kirvestä ja kaikenlaista viidakkoveistä.

Niin että kyllä tässä jotain voi aikaansaadakin, jos vain taitoa riittää. Ja sitähän meillä kyllä riittää.

Niin tuota, mistä minä voisin tietää, missä se jokavani tänään luuraa? Ei noista eläkeläisistä aina tiedä.

Mutta missä on pilli. Jokohan on voinut käydä avannossa?

Sielläpä onkin Joensuussa tehty luotettavaa tutkimustyötä vitamiineista. Ilmoituksen mukaan pitoisuuden piti olla sata mikrogrammaa ja tutkimustulos oli nolla. No tutkijan mukaan mittaustarkkuus oli +/- 100 mikrogrammaa, joten nollatulos sattuu tähän virhemarginaaliin. 200 mikrogrammaakin olisi ollut hyväksyttävä tulos.
Näin tehdään tiedettä.

Huhupuheiden mukaan Joensuun Alkosta on poistettu osa tuotteista, koska niissä ei ole luvattuja prosentteja. Mittaustarkkuus on kuulemani mukaan 50 %.

Ei niitä tuotteita alkosta ole minnekään erikoisesti poistettu. Mulla on nimittäin lauantaina kaverin luona jänispaistin syömäjäiset ja kävin poistamassa Alkosta ainakin kaikki punaviinilaatikot. Poistuma lienee lähelle 100.taa prosenttia?

Mutta nyt nukkumaan. Öitä!

Tarkoittaako se että jos ostaa vaikka kossun . juo toisen pullon varmuuden vuoksi . :)

Joelle vinkiksi, Rasilaisen hapankaali, maalimasta paras mahalääke kaikkeen närästykseen ynnämuihin lääkkeiden sivuvaikutuksiin.

Löytyy joka marketista, aivan pirun hyvää keittoihin sun muihin lisukkeeksi, MUUTTA lääkinnistävillä vaikutuksillaan hakkaa kaikki renniet sunmuut samarialaiset mennentullen.

Tiedä noista kaaleista .närästyksestä puhumattakaan . Mutta vettä piisaa
minne vaan ne kaikki menee.

Olin verkoiia aamulla. Oli rauhallista no pari muutakin oli .
Niil oli piiloverkot . ;D ;D Luuli et siellä on kalaa .

ajoissa kannattaa olla jos haluu jotain .

Niin jos joe ihmettelee . Nää on näitä pekkasii . Kun voi keskellä päivää haastaa. :D

Ei oo meillä Pekkasia eikä pakkasia.

Jaahas. Wimi on käynyt aamulla katsomassa toisten verkot. Kriminaali!

Kiitos Nurmon Banaanille vinkistä. Hapankaali onkin herkkuruokaani, jota en tosin taida olla koskaan maistellutkaan.

Sain pomolta tänään ainakin kolmen kilon lanttu/lihakukon. Ilmaiseksi.

Ps. Pomo on muuten nainen.....

Ne on vaapaa riistaa jos ei ole merkattu .
Minä piilotan paremmin . ;D

Se yrittää mielistellä . hitto minä olen vaan syöny muikkukukkoo..
Pidä puhelin äänettömällä .
Rakkaan vaimon tähden .

Ei se mittään mielistele. Minä vaan teen niin kovaa tulosta.......Se on saanut monta palkankorotusta minun selkänahasta revittyna.

Taas yksin kotona. Eukko meni just yövuoroon ja viimeinen homeboy lähti kaverinsa luo.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.