Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Niin taas Yksin kotona .

eli voi tehdä mitä haluu . Saa syödä olohuoneessa telkarin dikipoksin
näyttää Wallanterii kylmä olut .

Minä jätin dikiboxin syömättä, mutta kukkoa mutustelin vähän liiankin kanssa.

Okei. Myönnän ottaneeni kolme oluttakin ja pari Malibuu. Mutta ei enempää.

Säästetään huomiseksi riistaruuan kanssa. Jänispaistin, muistathan?

Täysin varma ja onhan niitä useampikin, mistä kaveri sen jussipaistin tekee.

Rusakoita saisi täältä meiltä melkein nappaamalla, kun niitä pyörii välillä pihassa useampiakin. Piti ihan eukon puskiakin peittää verkolla, etteivät jernisi niitä.

Ammuin aikoinaan poikien kuulapyssyllä yhtä ja lähti pihasta kuin rusakko makuulta.....

Eteikai ole meidän kumpujussii yrittäny osuu .

mitä eroo on jäniksellä ja rusakolla .

Jänis on metsäjänis, paikallinen laji.
Rusakko, karjalaisittain peltojänis, tullut Suomeen Karjalankannaksen kautta.

Joo. Rusakko-nimihän juontaa sanasta Russian. Oikea nimi sille olisi tietenkin rysäkkö tai ryssäkkö.

Samoin Venäjän puolelta tulleita karhuja sanotaan meilläpäin Russiannista väännettynä ruskeakarhuiksi.....

Mutta kohta tästä sinne rus...eikun metsäjänispaistille. Uunissa on kuulemma ollut jo useita tunteja.

Täällähän näköjään alkaa kansa vääntää niinsanoakseni vitsiä. Huomauttaisin kuitenkin, että tämä palsta on tarkoitettu pääasiassa vakavamielisille ja asiapitoisille mielipiteille yleisestä maailmanmenosta.

Vai että kasvikset ovat kivojaa? Jaa. Olkoot sitten, jos kerran niin on kirjoitettu. Itse kuitenkin olen sitä mieltä, että kasvikset ovat hyviä tai pahoja. Ihan mitä ne on ja miten ne on valmistettu.

Tai eihän kasviksia missään valmisteta. Nehän kasvavat ihan itsestään, kun vain jotenkin ovat tiettyyn maaperään joutuneet ja ilmastollisesti sopivaan paikkaan päässet.

Tarkoitin tietenkin, että miten kasvikset on tehty syötävään muotoon. Tai no eihän kasviksia yleensä mihinkään muotoonkaan tehdä, vaan useinkin niitä tarjoillaan ihan sellaisinaan tai vaikka pilkottuina.

No voiko oikein sanoa, että kasviksia pilkottaisikaan, kun enemmänkin tuo pilkkominen sopii puiden pienimiseen.

Joka tapauksessa sorssapilli osaa kertoa enemmän näistä kasviksista ja miten niitä käsitellään, että ne saataisiin maistuviksi. Tai mistä tuon tietää, tietääkö pillikään?

Niin ja on mulla aina ja joka päivä töissä mukana yksi tomaatti. Joka päivä vieläpä eri tomaatti, koska syön sen edellisen.

Oli mulla joskus kippee kurkkukin.

En käynyt eilen enkä käy tänäänkään. Muutenkin olen vähentänyt kaikkea pahuutta kuten kapakoita, alkkomahoolia ja siitä johtuvaa " viidettätoista yötä ". Tosin tuskin pumppu kestäisikään parin viikon ryyppyputkea.

Mutta kyllä tässä vielä hieman saatetaan ehtoollista ottaa. Vein nimittäin eukon juuri töihin ja pääsee pois sieltä vasta illalla kahdeksan jälkeen. Lupasin hakea sitten yhden nimeltä mainitsemattoman pelin jälkeen. Mutta koskapa kukaan ei nykyään pidä lupauksiaan, paitsi Kimi Räikkönen, niin enpä haekaan, vaan ajan auton Palaverin parkkipaikalle ja joutuu eukko kävelemään sinne öpaut kolometrin matkan ja minua hakemaan Palaveri-Pubista. Ehtiihän siinä muutaman....

Pakko sen on tulla, kun busseja ei kulje viikonloppuna. Ja kun eukko ei luvannut muuta isänpäivälahjaa ostaa, niin joutaahan tuo vaikka muutaman minuutin minua siellä Pubissa odottamaankin. On minulla kyllä se vanha temppukin aina takataskussa. Nimittäin tilaan heti kahdeksan jälkeen kolme olutta pöytään ja väitän, että kaverit tarjosi. Eihän niitä sovi juomatta jättää.

Että tällaista tänä iltana. Mutta raittiina kuitenkin. Eihän muutamaa olutta lasketa...

Tuu wimi tänne keskustelemaan ja rentoutumaan. Tuolla yhdessä paikassa kun murhataan yhtä joukkuetta, josta täällä ei saa mainita sanaakaan.....

Niin ei varmaan kannata mennä jälkipeliin kirstaan jos satutaan hävimään .

Kyllä tulen tänne .

Kirsta saa odottaa . Nyt tv -viereen .

Kannataisko sitä suosiolla muutaa lappiin . poroja paimentamaan .

jängä -wimiksi .

Kuivalihaa syö punkua juo = mikä tulee .

Kärtyinen .
Kerro Joe hyvä lyhyt vitsi .

Ei mulla nyt kulje oikein. Kun pitää taas olla selvinpäinkin.

Mutta yksi tuli mieleen. Tai oikeastaan kaksikin.

Miksi isorintaisten ja vanhempien naisten ei ole hyvä pitää minihametta? No, kun nännit näkyvät hameen alareunasta....

Samainen nainen yritti sitten itsemurhaa pettyessään hameisiin. Kysyi joltain neuvoakin, että mihin on parasta tähdätä, että sattuu sydämeen. Hyvä kaveri antoi neuvon, että tähtää heti rinnan alle. No. Ampui sitten.....itseään polveen.....

No iloinen asiahan tästäkin löytyy.Nainen ei kuollut.

Tässä sitten se vanha, jonka olen varmaan kertonut ainakin sata kertaa:

Vanhapiika meni lihakauppaan ja tilasi kokyt senttii metrilenkkii. Miesmyyjä kysyi, että otatteko siivuina. Siihen vanhapiika tiuskaisi " Luuleko sinä, että minä olen jokin pajatso? "

Oli muuten tänään työpaikalla kakkukahvit. Yksi työkaveri pääsi valtuustoon ja me alettiin kehua sitä ja kertoilla, että ilman meitä se tuskin olisi onnistunut. Ei me kyllä kukaan sitä äänestetty, kun se on sellainen nilani, mutta herkkujen eteen pitää joskus hiukan valehdella tai ainakin kertoa muunneltua totuutta.

Mansikka-kermakakku se oli. Kaikki syötiin.

Niin ja toi se korvapuustejakin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.