Vs: JOEN SUU
Täällähän näköjään alkaa kansa vääntää niinsanoakseni vitsiä. Huomauttaisin kuitenkin, että tämä palsta on tarkoitettu pääasiassa vakavamielisille ja asiapitoisille mielipiteille yleisestä maailmanmenosta.
Vai että kasvikset ovat kivojaa? Jaa. Olkoot sitten, jos kerran niin on kirjoitettu. Itse kuitenkin olen sitä mieltä, että kasvikset ovat hyviä tai pahoja. Ihan mitä ne on ja miten ne on valmistettu.
Tai eihän kasviksia missään valmisteta. Nehän kasvavat ihan itsestään, kun vain jotenkin ovat tiettyyn maaperään joutuneet ja ilmastollisesti sopivaan paikkaan päässet.
Tarkoitin tietenkin, että miten kasvikset on tehty syötävään muotoon. Tai no eihän kasviksia yleensä mihinkään muotoonkaan tehdä, vaan useinkin niitä tarjoillaan ihan sellaisinaan tai vaikka pilkottuina.
No voiko oikein sanoa, että kasviksia pilkottaisikaan, kun enemmänkin tuo pilkkominen sopii puiden pienimiseen.
Joka tapauksessa sorssapilli osaa kertoa enemmän näistä kasviksista ja miten niitä käsitellään, että ne saataisiin maistuviksi. Tai mistä tuon tietää, tietääkö pillikään?
Niin ja on mulla aina ja joka päivä töissä mukana yksi tomaatti. Joka päivä vieläpä eri tomaatti, koska syön sen edellisen.
Oli mulla joskus kippee kurkkukin.