Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Joe Sisu korvattiin . Norjalaisil löpö vehkeil .

Sisu vie . Onko kysytty .
Saako Sisuu löpö versiona .

minä sanon kurat .

Mun mielest sisuu saa löbö versiona .?

Vaikka olis bensaa . kuka maksaa . Ja mihin tarvii jaa koko ajan .

Eukko muuten sai liopultakin viisumin rys....venäjälle. On jo kahdesti käynyt tankilla siellä. Piti välillä jo ostaa kallistakin, kun keskimmäinen poika ei joutanut käymään.

Kyllä nyt taas kelpaa ajella halvalla ja nostaa kilometrikorvauksia työnantajalta. Pari senttii ne korvaukset tippuu ensi vuonna, mutta käydään sitten sitäkin useammin rajan takana.

Pistin muuten minäkin eukon saunakuntoon äsken. Eli laitoin kävelemällä kauppaan ja pistin saunan tulille. Ihan vasta tultiin löylyistä. Joskus on ihan kiva käydä saunassa jo iltapäivällä. Eikö?

Minä en tykkää ainakaan salmiakki-sisuista. Enkä löbö.

Ai tänään vai . Mikä auto sulla nykyis oli eiksää mondeon vaihtanu . Hyvää ruokaakin sieltä saa.

Venäläinen kalja on ihan juotavaa . Tuli vaan mieleen .
Me ollaan onnelisessa asemassa on ruutikuivii klapei ja oma sauna . eikä tarvii välittää mistään

säänöistä . Ja jos eukko tulee pahapäiseksi voihan sitä aina saunassa nukkua . no en ole viellä nukkunu .

Grillasin päivällä talouskyljyksii pihalla .

Joo kyllä aito sisu on paras .

Avensis vaihdettiin kolme vuotta nuorempaan. Gorollaan. Farkkuja molemmat. Tarvii töissä. Pesin muuten tänä aamuna. Eihän se ihan nappiin mennyt, mutta kun on hopeanharmaa, niin ei pikku likatahroja huomaa.

Isompi tankki kun olisi, niin avot, mutta näillä mennään.

Minä voin tarvittaessa nukkua rillimökissäkin. Eristettyhän se on. Ei ole vielä kyllä tarvinnut. Aina olen pystynyt huonommassakin kunnossa kont...tulemaan sisälle.

Minä lähden kohta yhtä matsia katsomaan. Eukko lupasi tehdä pitsaa sillä aikaa. Toivottavasti jättää minullekin vähän. Sitten meinasin ottaa muutaman oluen ja tulla vähäksi aikaa hölmöilemään ainakin tähän osioon.

Alunperin piti mennä kylään heti matsin jälkeen, mutta se kylärouva olikin sairastunut. No eilen ostamani punkkupullokin, J-P Chenetti, on siten käytettävissä. Niin ja kukat.

Eikö sun eukko tykkää tulla mukaan arenalle .

J-P sanetti sopii hyvin iltaa . Se riippuu hävitäänkö tai voitetaan .

Korolas tulee hyvii muistoja . ;D ;D

Täällä ollaan. Vaikeaa vaan kirjoittaa, kun toisellä kädellä syön pitsaa ja toisella kädellä juon vuorotellen punkkua ja kaljaa. Ja piti pikku rapokin uteliaille kirjoittaa matsista, jonka nimeä täällä ei saa mainita.

Mutta nyt alkaa helpottaa. Nimittäin pitsaa en enää syö. Ainakaan ihan heti.

Joo, ei eukko oikein tuosta urheilusta välitä. paitsi itse kyllä ravaa punttisalilla monta kertaa viikossa. Kohta en enää pärjää voimissakaan. Muussahan en ole koskaan pärjännyt.

paloiko . Vaikka voitettiin ei tunnu hyvältä .

Oletko varma ettei sillä sun eukol ole suhde puntisalin pitäjään .

Tää oli vaan arvaus . 8]

Mittään ei ooo palanu.

Soitin muuten just sorsapillille. En muuten, mutta kun lähetti tekstiviestinä kuvan, kun oli kuntopyörää polkemassa. Tai mistäs sen ketkulan tietää, että polkiko vai esittikö.

Sillä on visiin joku uusi elämä, kun pääsee syksyllä eläkkeelle. Alkaa siis kuntoilemaan. No hyvähän se on nytkin eli parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Tuosta punttisalinpitäjästä en ole ihan varma, mutta kai sillä jonkun kanssa joku suhdekin on. Mistä minä tiedän, että kenen kanssa. Enkä viiti koskaan kysellä. Eukoltakan.

Ettei vaan ollu pallolaajenuksessa . Pilli
Retrokamaa stiika .

Taidan lähtee kirstaan :)

Hienoa huomata, että paikallisia ravitsemusliikkeitä kannatetaan. Wimillekin pitäisi antaa jonkinlainen pelastusmitalli, kun kaksi kertaa viikossa tukee ja pitää pystyssä lähiöravintolaa.

Ja kuten kaikki tiedämme, niin wimpulan humalhakuisella ryyppäämistyylillä on oikeasti merkitystä Kirstan liikevaihtoon. Ja varmasti omistajatkin ovat ohjeistaneet pokeja, jotta katsoisivat wimiä läpi sormien. Elämöihän se ja kiusaa vieraita naisia pahennusta herättävällä tavalla aina, kun eukkonsa silmä välttää, mutta kun kerran rahaa on, niin kaikki annetaan anteeksi.

Kunnioitan!

:D Tähän sopii hyvin Irwinin " häirikkö".

Joo pokejein ja taksikuskien ja kylän suurimpien juoruakkojen kanssa

kannaattaa olla hyvissä väleissä . Tänään vaikka on palkkapaivä en mee . ;D

Pääsimpä tänään lumitöihin .

Nyt saunaan ja lumeen kierittelemään .

Ps. joe se ei ole lähiöravintola vaan ykkösmesta .

Pahat kielet kertovat, ettei JOE voi mennä tänään ykkösmestaansa. Siellä nimittäin esiintyy kohujulkkis-Tauski. Kaksi tuollaista alfaurosta ei mahtuisi samaan lähiöravintolaan.

Jatketaan sitten ilman mestarii .
Kävin bustereimassa oli kyllä syksyinen saaristo kauneimillaan .

Haukifilettä kohta laitan .

Pippupi -valkosipuli kastikkeen kera.

ja mikään ei voita .

Joe varmaan eukkon kanssa sittarissa . Pitäis pitää kiirettä matsi alkaa kohta .

Perhana taas luin väärin . jokafi aloitti luulin että kotipeli . 8]

Se on moro. Enpä ollutkaan illalla paikallisessa. Marjalassa olin kyläilemässä. Syötiin hyvin ja juotiin hyvin. Punkkua

Karaokkeetakin laulettiin. Humalluttiin. Nyt alkaa jo vihdoin selvitä elolle. Onneksi.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.