Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Oho! Lipsahti kaksi samaa viestiä. Mutta lussia sitten molempiin....pliis.

Veteraanin luona kun käy monta kertaa päivässä sellaisia nuoria ja nättejä naisia hoitokierroksella, niin yritän aina mennä olevinaan lumitöitä sinne pihaan samanaikaisesti tekemään.

Kerran pääsin jo juttusillekin. Sanoin, että " iltaa " ja toinen jopa vastasi....toinen ei. Liekö kuuro?

Niin, ei sitä veteraania vielä työnnetä. Omilla jaloilla se hiippailee hiljakseen useita metrejä jopa ulkonakin. Kaksi typykkää molemmissa käsikynkässä. Sitten ne vievät takaisin sisälle sulamaan, kun alkaa jäykistymään.

Minä haluan myös sitten vanhana saman hoidon. Menköön vaikka ojasta allikkoon. Lehmätkin. Omia kun ovat.

Ei saakeli pojat. Useita viestejä jo olen hätäpäissäni tai muuten vaan päissäni kirjoitellut, eikä kaikissa näy yhtäkään lussaa. Ellei tule, niin lopetan minäkin niiden jaon ja alan murjottamaan. Niin ja jurottamaan myös. Kyllä jämpti on niin.

Oho eukko tuli kotiin..... pitää mennä antamaan pusu ja tehdä tiliä tekemisistä.....

Niin näillä mennään nyt .

Pielisjoen keisari

ylämyllyn tsaari

Sana on vapaa ;D jos ei ole boikotissa ;D

Miten olisi Susirajan Sulttaani? Ja rintaan merkki Sultan.....

Miten niin on lyhkäsiä iltavuoroja? Kellä?

Eukko muuten opiskelee taas uutta ammattia. Toivottavasti valmistuu ja palkka nousee. Nousee se sentään jollain meidän taloudessa....

Kerran sana on vapaa, niin ehtokas kai voi itsekin ehtotella?

Eipä näköjään ripektii tule tarpeeksi. Masennus iski ja menen lukemaan kirjaa. Annan kuitenkin teille saitureille ja etenkin wimille, että saadaan edes joku ohi Kuninkaasta....

Tosi kingiin rispektiähän ei kannata paljon laskea, kun antaa itse itselleen......

Öitä! Katsellaan huomenna maailmaa avarammin silmin, jos allah suo niiden aamulla vielä aukeavan.....

Hitto minä en mene viellä . Arvaa mikä kirja on tyynyn alla .

Viimeinen aamu . no ei huumori ole tää kirja . Neuvostotopartisaanien vaietut jäljet .

.

Kaikki ne partsaanien tuhotyökirjat on luettu. Saakelin paskiaiset! Murhasivat viattomat lapsetkin ja naiset. Sitten vielä raportteihinsa kirjoittivat, että joka kylä oli sotilaskohde ja jokin varuskunta.

Sitten vielä sekin yksi valkohapsinen partisaanipomo ilkesi vanhoilla päivillään tulla suomeen vierailulle ja puolustamaan omiaan. kaikenlaista paskaa sitä.....

Ai niin, piti mennä nukkumaan. Sukellusvenekirja taas on menossa. Wofgang Luthin elämä. Kova Natsi oli se koijjari. Olen kyllä lukenut sen aiemminkin, muuta menköön....

Öitä taas!

Ilta meni keilatessa ja raveja seuratessa. Molemmat meni perseelleen. Nyt vasta kerkisin tänne. Ei JOE tarvitse mitään arvonimiä.Mieshän on legenda jo eläessään. Voitaisiin kyllä JOElle hakea seuraavaa itsenäisyyspäivää varten joku mitali. Mikähän se voisi olla perusteeltaan

- Malibu mestari
- turvajoukkueen päällikkö
- lumiesteiden pääluoja itärajalle

Huonon menestykseni takia itse mietin mitä laitan hautakiveeni:

Kannatti Katajaa-jäi aina toiseksi (airopallin suosikki)
Uskoi aina voitttoon- voitto ei uskonut veikkoa

Mitähän JOE te muut laittaisitte?

Muistako kerran kysyit tai sanoit . Miksi muutama jäsen on piilossa .

Mitä se tarkoittaa . onko ne poikotissa . Vaan muuten vaan .

.

Miten niin kaksi vaan on ehdolla? Yksihän minua vaan on. En ole mikään kingi/ Ashilli.....

On muuten niin, että tämä kpcomi kuolisi, ellei tätä topikkia olisi. Nytkin aivan uusissa fääreissä on lukijoitten määrä. Kaikki lukee niin, että kuola valuu ja housut pullottaa, mutta kukaan ei oikein tunnusta....

Öitä! menen taas lukemaan. Älkää kirjoitelko enää, että pääsen kirjassa eteenpäin....

Ole veke huoletta tuosta hautakivestä. Ei siihen itse tarvitse mitään kirjoittaa tai miettiä. Ainakaan en usko, että osasi siinä on sellainen.

Minä luulen, että sinut tuhkataan ja se parisataa rammaa ja yksi teräksinen lonkkanivel, mitä jää jäjelle, heitetään Pielisjokeen siihen Ilosaaren laguuniin.

Sama se on vissiin meillä. Ei se perikunta uhraa hautakiveen mitään varoja. Tosin eihän niille ainakaan minun puolesta jää mitään. Sen verran huolehdin siitä, että tuhlaan viimeisetkin ennen lähtöä.....

Öitä jälleen!

JOEN SUU sanoi:
Miten niin kaksi vaan on ehdolla? Yksihän minua vaan on. En ole mikään kingi/ Ashilli.....

On muuten niin, että tämä kpcomi kuolisi, ellei tätä topikkia olisi. Nytkin aivan uusissa fääreissä on lukijoitten määrä. Kaikki lukee niin, että kuola valuu ja housut pullottaa, mutta kukaan ei oikein tunnusta....

Öitä! menen taas lukemaan. Älkää kirjoitelko enää, että pääsen kirjassa eteenpäin....

Ei voi . Äänestys päättyy klo 23 .30. tänään .

Minä olen tuomarina . Jos ei kukaan vastaan laita . ;)

Emäntä ihmettelee aina, kun itsekseni naureskelen tämän palstan juttuja. Kerron aina että olen match comilla ja ihmettelen miten noin tyhmät miehet yrittää saada 20 -vuotta nuorempia naisia. Niin on niillä tyhmät jutut, vaikka en ole kyllä koskaan siellä koskaan käynytkään. Emäntä on kieltänyt.

No tosiasiassa kyllä fanitan JOEN juttuja ja avauksia arkielämästä ,mutta nyt jäi epäilys , että oletko JOE todella Ylämyllyltä. Näin JOENsuulaisena se on jo todella maaseutua.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.