Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Jep. Olkoon wimi tästedes Don wimi. Ei ainakaan Don komi....siitähän saisi sananmuunnoksissa Kon domi.....

Minähän tuon naatin ihan itse keksin, kun lepakkomies tuolla toisessa topikissa vaati mulle mesenaatin natsoja. Kerroin, että minulle riittää ihan hyvin pelkkä naatti.

En sitten tiedä, miksi jokavanillekin se annettiin, kun hän kuitenkin itse oli vaatimassa ylläpidolta oikeaa mesenaatin arvonimeä.

JOEN SUU sanoi:
Minähän tuon naatin ihan itse keksin, kun lepakkomies tuolla toisessa topikissa vaati mulle mesenaatin natsoja. Kerroin, että minulle riittää ihan hyvin pelkkä naatti.

En sitten tiedä, miksi jokavanillekin se annettiin, kun hän kuitenkin itse oli vaatimassa ylläpidolta oikeaa mesenaatin arvonimeä.

Mikäs on Naatin naattiessa, mutta ei tipaton tammi aina naattimista ole.

Ei se vaatimus ollut! Vain vaatimaton pyyntö pitkällisestä puurtamisesta asiallisen ja keskustelevan foorumin eteen. :) Kyllä me olemme sen ansainneet. Jojensuulaisvoimin pidetään pytinkiä pystyssä.

En tiedä, kuuluko sitten tähän Naatti-arvonimeen joku merkki rintapieleen tai tötsä päähän? Sellaista olisimme voineet huomenna katajalaiselle kansalle esitellä.

Ei tippa tapa JoKaFan. Nykytrendi on Nipaton tammikuu ja siitä tulee hieno olo. Ei säveltäkään Dingoa tai soolotuotantoa ja that's it.

Kivat on nuo viisi naattiakin tähtien sijaan, mutta voisiko ylläpitäjä vaihtaa kuitenkin ne sellaisiksi Pekka-Puupäähatuiksi? Ja tietenkin päivänkakkaran kera.....Siis ainakin jokavanille, jos hattuja ei kaikille riitä....

Mutta mikäs tässä ollessa. Elämä luistaa kuin Juha Miedon koivusukset ja viikonloppu häämöttää taas kerran unelmissa. Suokohan allah senkin vielä nähdä?

Töissäkin on kivaa, kun ei tarvitse juuri mtään muuta tehdä kuin eväitä syödä, toisia komentaa ja sädekehää ovien yläkamanoihin kolistella.

Eukkokin on kondiksessa, kun käy uimassa, kuntosalilla ja ties missä vyöhyketerapioissa ja hieronnoissa. Passaa sen viereen iltaisin köllähtää vanhan veteraaninkin. Itseäni siis tarkoitan....

Onnittelut naateista . :)

Samaan mieltä olen että jokin hattu tai vastaava . Te viellä mitään vihanneksii ole .

Muuten mistä te olette saanu päähän että olen muka suuttunu . ;D ;D ;D ;D ;D

Kiva ettet wimpula ole enää vihainen. Tein sulle runonkin juuri lohdutukeksi kaikesta.

Minä oon vain naatti
ja wimillä on paatti

sellaiseen varaa ei
mulla oo, mut on klapei

Kai tämä pikku runo sentään vähän lohduttaa, kun ties mitkä asiat vielä tämän illan osalta mieltä painaa?

En kyllä ymmärttäny joen sanontaa .

on paatti .

Ja luulen että on klapei enemän ja kuivii kuin kellään .

Se on hieno laittaa Puukattilan ja saunan mikä lämpii puilla .

Mutta epäilen moni k.p lainen tiedä mikä on risusavotta .

No eppäile sie vaan. Mut mikäs mie oon laitteleen risuloit siun polkus vartehen. Ei miul nyt enempii, cheers!

Morning! Täällä aamuvirkku! Lumityöt jo tehty, saunaan kannettu puut, lehti luettu ja kahvia kitattu. No ymmärrän ymmärrän. Te yökyöpelit vielä nukutte.....

Et sie wimi paattii tiijjä? Niitähä on monenlaisii paattiloi. Siullakkii on yks.Se puuster.

No onhan noita monenlaisia muitakin paatteja maailma täynnä. Psykopaatteja, homeopaatteja ja vaikka mitä.

On myös naatteja, aristograatteja, aggregaatteja ja muita hilavinkuloita ja rilavitsoja.

Ja on myös turhia liittoja pilvin pimein. Mitä esim. Elinkeinoelämän keskusliitto on tehnyt meidän eteen. No älkää kysykö, mitä se on tehnyt meidän eteen, vaan kysykää itseltänne, mitä me voisimme tehdä enemmän sen eteen. Meidän pussista niiden pomojen kovat palkat revitään.

Maakuntaliitto. Hyi helkkari sentään! Meidän pussista niiden pomojen kovat palkat revitään.

Ammattiliitto. Rahastuslaitos. Itse kuulun työttömyyskassaan, häh, hää! Wimin kaltaisten pussista niiden pomojen kovat palkat revitään.

Mitenkäs se avioliitto? Minun pussista revittiin taas satku, kun eukko lähti kauppaan......

Hei muuten! meille tuli viikolla toinen kissa. Kova on kehrääminen iltaisin meillä. Kaksi kissaa ja eukko....

Solong nukkumatit!

Solongia itelles. Nyt on aika sumpin ja tabloidin. Solongista tuli toi soolperi mieleen, kovin on hieno talvipäivä menossa etten sanoisi. Enkä sanokaan, kun kerran näpyttelen.

Tässä joe mitään olla nukuttu . Aamulla olin pilkillä jo eikä ollut kylmä .

Avustin verkojen laskussa . Rupeen savustamaan ahvenii . Kun saamarin Urpo -tv ei näy .

Pakkanenkin laski

Pakkanen kun mittarissa laskee, niin silloinhan se nousee.

Melkein voin tuntea savustettujen affenoiden tuoksun tänne asti.

Mulla näkyy kaikki urhot sun muut urheilukanavat.

Aika myöhään Haadesikin aamukaffeet juo.

Minä teen parin tunnin kuluttua pitsaa. Mitäs siihen sanotte te aamu-uniset?

Muuten tuota niin. Keskimmäinen poikajälkikasvu tuli ensi kertaa lomalle intistä. Vajaa kaksi viikkoe sitten vasta meni ja nyt jo pitkällä viikonloppuvapaalla. Ei hitto meidän aikaan. Ne muuten päästää nykyisin jo perjantaina iltapäivällä lomille säästösyistä. Ei tarvitse iltaruokaa tarjota.

Poika veti nälissään meidän lasagnen lopun. Pitäisivät perhana siellä ja syöttäisivät ja juottaisivat. Otti multa yhden oluttölkinkin....

Kyllä ne ihan päiväkaffet oli ja taas maistuu. Pärjäsikös juniori yhdellä tölkillä? Toisaalta tölkkejäkin on viiteen litraan saakka, joten voihan sitä riittää siemailtavaa.

Miten niin pakkanen paukkuu . Eilen olin puun juurella kusella voi perhana kun paukautti

se puu . ;D

Joel on hyvä hajuaisti . Muuten eikö nykyteknikaalla vois hommatta kaikkille

tommonen riistakameran tyylinen otsalampu .

Siitä näkis koko ajan mitä puuhaa . Tietenkin baari ja sauna kraputat sun muut .

Niitä ei

oli hyvii ahvenet .

Mukava että Haades on taas " remmissä " on kaivattukin

tietoja miten tyypillä menee .

Kohta pitäis mennä katsomaan kaverin kylpyhuonetta .

paljon kiinostaa . Ja lähtee viellä töihin yöksi .

Remontista viellä . eukko sanoi että vaidetaan keittiön ja olohuoneen paikkaa .

Ajattelin on seonu . Mutta aika hyvä idea . ;)

Ihan hyvä, että Haadesi on päässyt koirankopista irti eli hoidosta. Eukkonsa on kuulemma, pikkulintujen kertoman mukaan, ryhtynyt omaishoitajaksi. Hieno homma se!

Sama se on meilläkin. Eukko se huolta pitää. Se otti minut silloin -84 ja siitä asti on huoltapitänyt ja omaishoitajana ollut.

Naapurin veteraania ei ole ainakaan viikkoon näkynyt ja talo on pimeänä. Kuulin, että olisi terkkarin vuodeosastolla keuhkokuumeen vuoksi. Lumet äskenkin eli toisen kerran tänään kolasin senkin pihalta, Jos palaa vielä, niin onpahan meille vapauden taisteleen helpompi tallustella takaisin.

Pitsajauheliha palaa, mutta jatketaan vielä.

Vai vaihdat wimpula keittiön paikkaa. Meillä jos eukko sellaista vaatisi, niin vaihdettaisiin eukko. Tai siis minä lähtisin ja eukko jäisi. Kai se vielä kun nuori on, niin jonkun uuden remonttireiskan löytäisi....

Nyt pitsan tekoon.

No nyt on pitsan jauhelihat ruskistettu ja maustettu. Eukko vässää pohjia, joten on tässä pari minuuttia aikaa uusia juttuja kehitellä.....

Meillä on pakkasherra tippunut seitsemään asteeseen. Miinusta. Lunta tullee iahn sikana ja vielä pitäisi kolmannen kerran mennä ulos, mutta en kyllä viitsi. Aamulla, sano entinenkin mies, kun eukko viereensää pyysi....

Pennut tulee taas kaikki kohta syömään. Saakeli kun tuli niitäkin niin paljon aikanaan siitettyä. Nuornamiesnä.

Minä aion pistää riistakameran työpaikalle. Salapaikkaan. Seuraan sitten kotona hommia etänä ja pirauttelen puhelimella ohjeita kymmenille alaisille. Voi ottaa päivällä muutaman oluenkin, kun ei tarvitse kotiin ajaa.

Jaahas. Huuto kuului keittiöstä ( se on vielä entisellä paikallaan ) että pitää taas omaishoitoon mennä eli ruuanlaittoon....

Haloo! Käykö täällä vielä ketään?

Siitäpä tulikin mieleen se kivikaudelta peräisin oleva vitsi. Kaikkihan sen on kuullut.

Eli Kauko Käyhkö oli aikoinaan ( vanhat kpcomolaiset muistavat varmasti hänet ) Tampereella ravintolassa ja tilasi ruokalistalla olleen karitsan sydämen.

No. Tarjoilija meni keittiön puolelle ja tuli pian takaisin ja kertoi, että sydän oli päässyt loppumaan, mutta kysyi että: Käykö Keuhko???

Okei. Lopetan vitsailun ja menen asiakirjoitusten puolelle tulevaisuudessa. Eihän tuokaan vitsi ketään naurata.

Joo en minä eukkoo vaihda . Hyvin on minut kouluttanu .

Keittiön paikkaa vairetaan . Oma talo oma lupa ;D

Kun meidän olkari on järjetön :) ja aina siellä ollaan .
Miksei sitten iso tupakeittiö versio .

Ja eukko on kätevämpi käsistä kuin wimpula .

Käyny oikein kouluu sitä varten .

Sovitaanko kun ei täällä ole käyny tampereelaisii

niitä vitsei ei viljellä .

Ennemin turun tai rauman juttui . ;D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.