Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Meinaat sitten palata vanhaan kunnon aikaan eli talossa on vain yksi iso pirtti eli tupakeittiö ja sitten yksi tai kaksi pientä makkuulokeroo?

Hienoo, että teitin perheessä sentään on yhdellä kätevät kädet.....tullee remontistakin jottain muutakin kuin täystuhhoo....

Niinpä . No osaan minäkin jotain . ;D

Joo iso huone . rengit nukkuu kesällä aitassa .

Oletko muuten lukenu valavuoren twitteriii on menevä mies .

Mie en lue kenenkään viterrii. Ja rehellisesti sanottuna kaikkein vähiten minua kiinnostaa joku Valavuori, menoineen, tuloineen tai paikalla pysymisineen....Kuka se mutten sellainen vuori edes on?

Ps. Eihän muuten vaan taas tämä topikki ole kaikkein luetuin? En kyllä ollenkaan ymmärrä, että miksi kaikki aina vittuilee asiakirjoittelusta meille ja sitten kuitenkin kuolataan täällä? Ei mene jakeluun.....ei!

Kuka meille vittuilee ei kukaan . :) jos bänittää sou vat.

Olen muuten kolmen vaiheessa .

Ostan taas uuden sahan vanha loppuu .

Stil

Echo

Huksi

Nää tulee kovaan käytöön .

Eikä tehrä mitään hirsikehikoita.

Joo. Eihän kukaan edes uskaltaisi meille vinoilla. Minä olen iso, ruma ja vahva ja sinä nopea ja osaat jiujitsua. No se siitä sitten.

Olenhan kertonut, että sain 50-vuotislahjaksi Husgun. Siitä on kohta jo yhdeksän vuotta ja vielä pelittää ja kovaa. Sahakin....

Eli osta Husgu. Et pety, jos vaan muistat huoltaa ja puhdistaa. Venäjän bensallakin pyorii hyvin, vaikka asiantuntijat väittää muuta....

Mihin sie Wimi souvat (ja miten)? Tällä on kaikki jäässä ja myös itelläkin tuolla töyhdön alla. "Kun sä oot siellä tornissa ylhäällä yksin, sä oot ihan ap joors (sanakirjan kertoman mukaan up yours muotoon pitäisi nuo kirjaimet laittaa)" sano Nykäsen Matti. Vaikkei se toki tähän mitenkään liitykään.

Joo muistin . eikö samaa sahaa Mieto joskun esitelly .

Sitä vaan kun sanotaan metallirunko ja toinen on varmaan valettu .

Mutta loppuu kone kun kone . jopa hassisenkone .

Haades sanoi:
Mihin sie Wimi souvat (ja miten)? Tällä on kaikki jäässä ja myös itelläkin tuolla töyhdön alla. "Kun sä oot siellä tornissa ylhäällä yksin, sä oot ihan ap joors (sanakirjan kertoman mukaan up yours muotoon pitäisi nuo kirjaimet laittaa)" sano Nykäsen Matti. Vaikkei se toki tähän mitenkään liitykään.

Kävelen jäätä pitkin . :)

Taisipa nuo Hassiset Koneineen olla Jojensuusta peräisin? Ainakin keulahahmonsa muistaakseni, tai toisaalta tuonhan tiedän.

Haades sanoi:
Taisipa nuo Hassiset Koneineen olla Jojensuusta peräisin? Ainakin keulahahmonsa muistaakseni, tai toisaalta tuonhan tiedän.

Mitä merkii ne mahtoi edustaa .
hämärä mielikuva kun ajoi ohi . vaale teoliisuus halli . Missä luki joku hassisen konepaja .

varmaan 20 - vuotta sitten .

Perhana! Mie nukahdin. Kävin saunassa ja vedin pitsaa lärviin ja luin vähän kirjaa. Ajattelin, että lepuutan vähän silmiä. Kun pirulle antaa pikkusormen, niin se vie koko käden....

Missä lie wimpula ajellut ja Hassisen teollisuushallin nähnyt. Ei ainakaan meillä päin. Vanhassa puurakennuksessahan se Hassisen Kone sijaitsi keskellä kaupunkia.

Juu. Kun nukahtaa, niin sitten alkaa väsyttää. Menekin kohta nukkumaan. Nukutaankin kolmestaan. Eukko, minä ja keskellä eukon veljen kolmevuotias tyttö...Onneksi on kolme metriä leveä sänky meillä.

Saattaa ne kissatkin tulla kaveriksi vielä. Ainakin se uusi.

Ps. Mikset wimi koskaan viikolla käy täällä? Forkka kaipaisi sitä..... Miten muuten nuo lussat?

Miksei kukaan anna kenellekään enää?.... Niitä lussia?

oli kyllä semmonen liikene ympypä . Nurmekseen olin silloin menossa . En silloin sinua tuntenu .

Mutta sivusilmällä luin firman nimen .'

Ja sanoin eukolle onkohan toi se hassisen kone .

Rappiolla on hyvä olla :D

Ps . pitää olla ja Tehdä töitä .

minunko vikä nuo lussit on ?

pitää tehdä pitkää päivää . Näin se mailma etenee. Ei tää ole viellä valmis tää mailma .

Joe tarvinnee jotain anger managment -kurssia, niin ei tartte sentään pitsaa vetää lärviin. Toisaalta panee miettimään, että jos kyseessä todellakin on semmoinen mahan täyte, niin eipä taida ruveta syytteitä nostelemaan. Ja jos lähdetään oletuksesta, ettei kyseessä ollut kirjoitusvirhe, niin syömäkelpoisesta(kin) tuotoksestahan oli kysymys. Mutta entäs jos olikin kirjoitusvirhe ja kyseessä oli Pitsa? Onhan niitä omituisempiakin nimiä ihmisillä näkynyt eläinkunnasta nyt näpyttelemättäkään ja tällöin homma menisikin ihan uuteen valoon. To be or not to be, siinäpä pulma.

Kirjoitus virhe . luki sentään kirjaa . ;D mutta vedit suodaan naaman.

Ja annoit kädenkin . :)

Olenhan minä täällä.

Mutta en ihan yökausia. Ettekö ole vielä huomanneet, että minä nukun öisin, enkä kukkelehdi täällä parhaaseen lepoaikaan.

Kerronpa sunnuntain kunniaksi jutun. Vanhahan se on ja kulunut, mutta kuitenkin.

Venäläinen, ruotsalainen ja suomalainen kiistelivät, että kuka on paras jousipyssyllä ampuja.

No. Venäläinen pyysi pikku tytärtään menemään viidenkymmen metrin päähän ja panemaan omenan päänsä päälle. Sitten venäläinen ampui jouskalla ja omena meni keskeltä kahtia. Ooh, I am Wilhelm Tell, hän huudahti.

Sitten ruottalainen pisti venäläisen tytön pään päälle halkaistun omenan toisen puolikkaan ja ampui jouskarilla ja kuinka ollakaan, niin omenenpuolikas halkesi kahtia. Ooh, I am Robin Hood, hän huusi.

Tuli suomalaisen vuoro ja hän pisti neljännesosaomenan niin ikään venäläisen tytön pään päälle ja viritti jouskan ja ampui. Nuoli osui keskelle tytön otsaa. Ooh. I am sorry, huudahti suomalainen venäläiselle.

Tuommoinen juttu.

On taas muuten oltu jo ulkona puolitoista tuntia lumihommia tekemässä. Pistäkää paremmaksi tai pitäkää lärvinne kiinni!

Lärvii-JOE

Näpytellessä on helppoa pitää lärvi kiinni, nytkin oon ihan hiljaa. Ja pistän paremmaksi, en ole tehnyt puoltatoista tuntia lumitöitä, en sekuntiakaan. Toki on jo oltu ja tultukin, kohta mennään taas ja toki myöhemminkin (mutta tästä aiheestahan ei saa täällä vapaassa keskustelussa turista).

Pakko avautua. On Iltasanomienkin uutiset aika vähissä.

Nyt nimittäin hehkutetaan suurella otsikolla nettiversiossa, että joku hemmetin Klara Kivilehto ( Kuka helkkari sitten lieneekään ) on saanut lokakuussa 270 euron sakot, kun oli ajanut lokakuussa punaisia päin!!! Kuvakin oli. Ei sakosta, vaan siitä Klarasta. Tuollaisia akkoja mahtuu 13 tusinaan...

Helvetin tärkeä uutinen kaikille.....

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.