Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Se on krapulaa . Ennen aikaista loman toivoo . Kuka sitten lumet kolaa

Tuleekohan sorsis tänne huomenna . on kummiskin talviheikki tapahtuma .

elä Joe huoli kyllä kuntoon tulet .

Kyllä se pilli varmaan tulee. Se linssilude työntää nokkansa aina joka paikkaan.....

Hello Gent's, on taas tämä hetki tästä päivästä juuri nyt ja vieläpä tässä. Entä siellä?

Siinä sitä taas nähdään, miten väärässä Haadesi voikaan olla. Klo 23.19 ei ole mikään hetki päivästä, vaan yöhän silloin jo on. No ymmärtäähän sen, kun pitää oleilla koko ajan vain maan alla......eihän sitä varmaksi voi tietää, kun ei valoakaan näe.

Muuten kyllä on oikeassa, että silloin yölläkin on ollut juuri siinä paikassa sinä siunattuna hetkenä, jolloin on siinä ollut.

Ja olen minäkin varmasti silloin jossain ollut. Luultavimmin ja ihan todistettavastikin omassa sängyssä nukkumassa. Ne ajat, jolloin minäkin vielä vietin yöelämää ovat jo taakse jääneet. Luojan kiitos!

Se on moro wimi!

Olen äärtettömän pahoillani tämänpäiväisestä. Toivon sydämeni syvyydestä kestämistä. Älä mene kirstaan äläkä muuallekaan murehtimaan. Pidä eukkoasi kädestä kiinni ja katso silmiin koko ilta. Saat siitä aivan uudenlaista voimaa ja energiaa tulevaisuuteen.

Tässä pieni runo lohdutukseksi ja pisteeksi iin päälle.

Tänään ei siis kirstaan
näät vain elon irstaan

Kotona on hyvä olla
siellä leviä ei bolla

Pari lasii viinii
kaulaan serpentiinii

Älä mene kyliin
ota eukko syliin

Aamullakin kiva olo
eikä morkkis eikä nolo

Ei tullu -pilli, eikä -pöllö. On porukka laiskistunu ja pulskistunu ihan silmissä!
Kyllähän MINÄ, mut ku pojat ei...
Vieläkö olis näkyvyyttäkii ollu tiedossss :'(
Kysymys:
" Mutta viekö erään nimeltämainitsemattoman joukkion ylivoima mielenkiinnon koko sarjasta?"

Jep. Kyllä mielenkiinto on jo mennyt tuohon ylivoimaan. Mistä sarjasta sitten kyse lieneekään? Varmaan jokin alamäkiluistelu.....

Sarjasta? CSI Miami, jossa on ensinnäkin kaupunki meren rannalla, mikä on Pillille oleellista. Ja siellä touhuaa ylivoimainen joukko, joka vei mielenkiinnon koko sarjasta, kun se on jo lakkautettu (muistaakseni). Osuiko ytimeen?

Jep!
Ne kuteet on mageet. Olkatoppausta ja leviälahkeista kulmahousua...vautsivau. Se allikaattori, vai mikälie louhikärmes on kyl vähä liian paksua. Pihviks.
Tai toisaalta ja toisaalta. Joella näin karaookkepaaris samanlaiset viimetteeks. Jos muistan oikein. Vai mentiinkö me kattomaan Kaasisen tissit?

Mikäli oikein muistan, mikä ei ole ollenkaan varmaa, niin kyllä me käytiin Rääkkylän Kihausvestivaalissa katselemassa Kaasisen Sarin ihanat rinnat ...ainakin.

Ja mikäli läheskään muistan oikein, niin kävipä pilli vielä päissään myös hakemassa Sarilta nimikirjoituksen ostamaansa Sarin cd-levyynkin.

Jotenkin muistikuvissani on myös se, että paistettuja muikkujakin naposteltiin.

Mutta yksi ainakin on varma tieto. Eukko oli kuskina. Eihän me muut haluttu viedä siltä sitä asuntoautolla ajamisen iloa, eihän?

Miten joella menee .

Toivon hyvää .

Tänään pidin tupla pekkasen . Voi keitiön ostaminen olla vaikeeta .

Käytiin tänään raisiossa kolmessa liikessä . ;D Söin niitä kuuluisii iken lihapullii .

Mutta kolme tarjousta saatiin . .

Ja kaikki kannattaa itse kokoo .

Kyllähän tässä jotenkin. Sairaslomalla vielä ollaan.

Vai että ihan keittiön meinaatte hommata. Meilläkin on. No kyllähän se on ihan hyvä olemassa. Ruuanlaittokin on helpompaa kuin ulkonotskilla. Teillä ei siis ennestään ollut.

Vaikka onhan wimpulalla varmasti ulkona kaikenlaisia rillauslaitteita ja savupönttöjä, joten kai ruoanteko on onnistunut jotenkin....

Mutta onhan se eukollesi mukavampaa, jos on keittiö sisällä. Mihinkäs huoneeseen sen aiotte laittaa? Ja tuleeko se kokonaisena sellaisella lavetilla kuin niissä " massiivinen muutto " ohjelmissa? Ai niin itse pitää koota.

Laitan YV:tä!

Meteoriitteja sataa taivaalta, hallit romahtaa, maa järisee, ihmisiä ammutaan, turisteja raiskataan ja hevosenlihaa myydään nautana!

Se on näitä maailmanlopun elkeitä nuo kaikki. Loppu tai ainakin suuri sekasorto tulee. Oletteko valmiit?

Itse ainakin olen. Olen alkanut jälleen kunnostella juoksuhautoja ja jouskapesäkkeitä rillimökin ympärillä. Ja näin sairaslomalla olen myös koko ajan veistellyt uusia nuolia. Sen, minkä olen voinniltani jaksanut.

No onneksi jotain positiivistakin on ilmassa. Indoneesiasta nimittäin on löytynyt aivan uusi pöllölaji. Sikälihän tuo ei mikään suuri ihme ole, sillä esimerkiksi täältä kpcomista löytyy uusiä pöllöjä lähes päivittäin. Toki entisiäkin on.

Pöllö-JOE

veikkoone

Unohda ne kaivannot JOE. Jos meteorootti iskee tänä iltana haihdut bittiavaruuteen.

Enpä tuota tiijjä ihan varmasti. Meillä on monta kypärääkin. Pistän niitä päällekkäin. Vaikka ainahan sekin mahdollisuus on, jos viiskytmetrinen kivipallukka osuu just kohilleen bollaan, että saattaapi jopa pahemminkin käydä. Silloin ei ihan mustelmilla selviä. Voipi joutua käymään ihan päivystyksessä Tikkamäellä.....

Jos kävisin, niin olisinko käymistilassa vai vaan käymässä? Mitenhän tässä käy?

Hyvin siinä käy. Ainakin, jos olet käymistilassa käymälässä....

Mutta hyvin kävi maapallollekin Ja rillimökillekin. Murikka lensi ohi. Jokohan uskaltaisi ottaa kypärät pois päästä?

Ei tänne ainakaan mitään tippunu . mistään

Rimsuluita savustelen ja ihmettelen ikean keittiö palapelii joka en eteisessä . Ja uuren telkarin

osti jota en osaa käyttää.

Huomasitko Joe joku morjesti sinua sporttivakassa se en ollut minä . Minähän morjestan täällä . ;D

Jaa. Kuka morjesti, missä ja milloin? No morjes vaan!

Ei oo meillekään muuta kuin lunta tänä talvenna tippunut. Eilen olin jo siinä kunnossa, että kävin veteraaninkin lumipenkat työntämässä leikkipuiston puolelle. Tänään kävin lenkilläkin ja söin kasviskeittoa. " Must on tullu....urheiluhullu "

Nuorimman pojan pitäisi tulla sinne auttamaan keittiön kasaamisessa. Se kun on lähes koko syksyn ja talven tehnyt niitä hommia. Mut nyt se lähti Kolille ryyp...ei kun juhlimaan.

Nyt on sitten lopulta selvitetty, miksi suomen ampumahiihto on romahduksen partaalla. Ainakin Maisä Käkäräisen osalta.

Se on se lumi. Tsekkilässä ja muuallakin keskieuroopassa vain on erilainen lumi. Siihen ei perinteiset Rexit ja Sviksit pure.

Ongelmia on myös kotimaan lumen kanssa. Kuulemma täälläkin on kuutta erilaista lunta. Mieshiihtäjien voiteluryhmät on ihan ymmällä.

Meille on kyllä satanyt aina semmoista samanlaista. Valkoista.

Jaahas. Täytyy mennä ottamaan lääkkeet. Tippa-Iita muuten komensi jo maanantaina töihin. Alkoi heti ressaamaan....

Etkö sinä tiedä mikä on sporttivakka . ;D Ainakin minä saan ilmaisii kossy -vissiy

Täällä kun tunnen ja tietävät kuka olen . kehuvat sinua . Jopa piip palloilijat no junnut . Lukevat

tätä .

Onhan mulla oma poika mikä auttaa .

Ja kaksi vävykokelasta tyttärille . toinen on insiiinöööri vaan auton . :eek:

liha oli hyvää .

Usko vaan Joe ugissa lukee moni näitä .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.