Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Uskottaan uskottaan, näkkeehän sen, kun tänne pari viestiä kirjoittaa, niin jo kohta ollaan ykkösiä....

Kyllä minäkin kesällä niitä kripsejä rillailin harva se viikonloppu. Ja Sanotaanhan, että luiden välissä on liha makoisimmillaan....

Niin mikä se vakka oikein on? Vakkahan on jonkinlainen astia, eikö? Minä kun en oikein tiedä ja pennutkaan ei auta. Eikä vävykokelaskaan eikä miniäehdokkaat.....No ei ne mitään insenjöörejä olekaan....

kyl sää ny tiedät mikä on vakka .
Ugis tykätään sinusta .
Minä savustan vaan . :D kaikkee

Ei se Timi ainakaan tykkää. Eikä venttiseiska. Eikä 1990.

Missähän ne jäbät muuten liiraa ja luuraa? Tainneet hävitä kuin se Hujasen paska tuuleen?

Mutta nyt tajuan sen vakankin. Yhdessä lausussahan oli sanat.."vakka dii, vakka duu ".

Ja vanha sananlaskukin sanoo, että aina se vakka kantensa löytää....Joten kai sillä sporttivakallakin kansi on?

Tykkää Timi . olen tavanu hänet heng.kottaisesti . Sitä ei vaan saanoa .

Venttiseiskka on varmaan hävinny . 0991 tiedän vaan en tykkää .

No hyvä.

Mutta arvaa, että harmittaa, kun eukko vetää koko ajan valkkaria ja kattoo telkkaria ja minä en saa ottaa mitään. Lääkekuuri kieltää ja Tippa-Iita myös. Kuivin suin pitää naputtaa näitä helkkarin näppäimiä.

Mutta kyllä vanha sissi kestää vaikka hammasta purren.

Minä kävin päivällä sitimarketissa ja ostin kalaa. Lohta. Ostin kyllä vähillä rahoillani muutakin. Kaurahiutaleita ja sallaattii....Niin ja kissoille viis purkkii ruokaa ja kaksi pussii hiekkaa.

Kumma että kissoillekin pitää ihan oma hiekka olla. Ei käy soramontun hiekka siihen.

Nyt taidan mennä lukemaan kirjaa. Yksi sukellusvenekirja taas. Viiskytluvulta. Aja ääneti, aja hiljaa. Sellainen.

Palataan näihin asiakeskusteluihin vaikka huomenna. Ai niin, ethän sinä koskaan sunnuntaisin.....

Joo ei ruveta tapoja muuttamaan .

Vaikka kaljon heli laulaa tänään . en mene .

Niin kerroinko että tulee uusi Puukattila .

Vai että kripsejä Joe grillaili. Ihan syötäväksi? Lieneekö ihan laillista Los Angelesissakaan, vaikka tuskinpa paikalliset viranomaiset tosissaan tutkisi, jos joku "kripsi" sieltä kauas Suomeen katoaisi ja sille tielle jäisi.

Haades sanoi:
Vai että kripsejä Joe grillaili. Ihan syötäväksi? Lieneekö ihan laillista Los Angelesissakaan, vaikka tuskinpa paikalliset viranomaiset tosissaan tutkisi, jos joku "kripsi" sieltä kauas Suomeen katoaisi ja sille tielle jäisi.

ei se ainakaan hevosta ollu jos hyvin ravanu .
Mulla kyl tuli kivikylästä Retu ja tahvo hommas .

Sikaa 8]

Manalan mieshän alkaa käydä oikein näsäviisaaksi..... Pitäisikö sitä vähän ojentaa?

Voisin laittaa pari kaappikaveria sinne vähän kovistelemaan. Kuuluvat Susirajan Vapautusrintaman Sisseihin ( SVS ). Niin kuin minäkin muuten. Ovat vielä omia poikiani....

Ne kun tullee, niin siinä on leikki kaukana kuin Kapernaumissa.

No jos ilveily jää noin vähäiseksi, niin olkoon. Vielä toistaiseksi.

tiedä niistä piiskoista . Ja hevonen on todella maukasta.

Olen maistanu . Aamulla kävin salaverkoilla ja koukuilla .

Tänään tuplapekkanen . Ikean palapelikeittiö vaatiii... No eukko sen sen kasaa . :)

muistatko ne aito kiukaat mitä piti lämmittää pari kolme pesää.

aamulla pääsi viellä kylpemään.

Miksi ihmisen täytyy käydä töissä . Miksei vois vaan saunoo ja ryypätä ja kutee . Mihin niihin rahaa tarvii .

Ja ruoka .

:)

No ethän sinä enää juuri töissä käykään. Joka viikko tuplapekkasia vaan vietät. Eipä ole meillä mitään pekkasia. Enemmänkin pakkasia on talvisin pitänyt.

Tänään sitten sai keskimmäinen poika ensimmäisen ylennyksen armeijassa. Alokkaasta jopa kerralla jääkäriksi. Olin itse todistamassa valatilaisuutta. Orttotoksipapit hoilasivat herra armahdaa ja luterilainen rukkoili. Siinähän ennätti jo kylmä tulla, kun Höytiäiseltä puhalsi viima.

Muistutin valassakin mainitusta rehtiydesta alaisia kohtaan ja sanoin ettei ole paha pienemmille herroille....

Pakko päivittää tilanne. Nimittäin tämä uusi ja terveellinen elämäntilanne.

Kaurapuuroa, kasviskeittoja ja salaatteja on tullut viime aikoina vain nautittua. Eri asia on se, onko nautittu.

Joka ilta olen käynyt noin tunnin lenkin kävelemässä. Mahalaukkukin on kutistunut niin, että aina vain vähemmällä tulee toimeen.

Tämä on ihan pakon sanelemaa koko touhu. Ei sen takia, että haluaisin elää terveellisemmin ja pitempään, vaan sen takia, että nuo meidän kaksi kissaa syövät meidät muuten perikatoon, jollei tässä meikäläisen ruokamäärärahaa oleellisesti pienennetä.

Minun selkänahasta on aina revitty säästöt. Mutta nyt myös etupuoleltakin. Neljä killoo on edestäkin lähtenyt. Paino jo alle sata, perskuta sentään. Pitää alkaa laittaa kohta kiviä taskuun, ettei tuuli vie....

Kirjoittaisin vielä puolet lisää, mutta nimimerkki kori pallon toiveesta toteutan vain puolet aikomastani roskakirjoituksesta.

Roskakirjoittaja-JOE

Muistatko joe onko se sun hugsu . alle vai yli 40 kuutiosensentii.

En viikolla on pakko ostaa . Still on kehuttu. Hugsus on kuulema nykyään jotain vikoja .

Mistä pirusta minä noita kuutioita muistan. Tyyppimerkinnältään se taitaa olla joku 55. On mutta toinenkin hiukan pienempitehoinen husgu.

Tää viisvitonenkin on jo lähes niin vanha kuin taivas. Tai ainakin lähes yheksän vuotta. Senhän sain silloin yheksän vuotta sitten viiskytvuotislahjaksi. Hyvin se on pelittänyt, kun muistaa puhdistaa ainakin kerran kesässä....

Perhanasti oli muuten viime yönnä tullut lunta. Ainakin viistoista senttii. Aamulla en ehtinyt juurikaan tehdä niitä töitä ja tänä iltanakin piti olla muuan Areenalla.

Huomenna siis hirmuhommat tiedossa. Ei passaa mitään alkkomahoolijuomiakaan nyt ottaa. Pari olutta vain ja ehkä pari Malibuu.

Viis killoo on tämän uuden elämän aikana painokin pudonnut, jotta rauhallisesti pittää ottaa. Vie vielä kanttuvei....

Semmoiset on JOElla painonpudotukset ja ruokavaliot, että on varmaankin mukana seuraavan tuotantokauden 'Jutta ja Superdietit' ohjelmassa. Mutta hyvähän se on, että terveydestä huolehditaan.

Kyllä kyllä. Mutta toisaalta sen mihkä painossa menettää, sen verran tulee lisää henkisiä ongelmia.

Ajatellaanpa sitäkin, että minä joka olen joskus pari lonkeroa ja oluttakin ottanut, rillannut rasvaisia pihvejä ja muutenkin viettänyt lähes koko elämäni ajan epäterveellista ja epäsosiaalista elämää, niin nyt kun pitää vain porkkanaa pureskella, niin alkaahan siinä hermot kiristyä kovin.

Roskakirjoittaja ja entinen roskaruokanautiskelija-JOE

Ps. Voihan joskus hieman periksikin antaa. Tippa-Iitakin sanoi, ettei kunnon pihvi ole joskus, kerran pari vuodessa kiellettyä....

Jos sitten Juhannuksena ja Jouluna nauttisi... Niitä aikoja vesi kielellä odotellen.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.