Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Perhana kuulin autorariosta että tänään on Joensuussa paperilennokkien sm-kisa .

Tuli heti ala-aste mieleen . Kun sitä tyttöö heitin . Ei muuta lähden vetämään uistin inarijärvelle .

8-viikkoo lomaa jäljellä . 8] 8] 8] 8] 8] 8] 8] 8]

Pahoittelen pitkää poissaoloani.Siihen on syy, mutta en enää muista, että mikä se oli.

Veikkaan, että julkkis on MarkoBjöörssi? Sehän on viisas kuin hevonen.

Kolme päivää töitä ja sitten taas lomalle.

Vaan kyllä meikäläistä ihmetyttää tuomiot Ameerikoissa. Sieppaaja Castrokin saanee ensin elinkautisen ilman armahdusmahdollisuutta ja päälle vielä 1000 vuotta lisälusimista.

Kidutustuomio olisi ollut paremmin sopiva sille sadistille!

kalaa on tullut ei sikana mutta . Voi kehuu .

Muska jiiri ;D mosku .

Kaitsun kanssa oltiin .
En taida etelään tulla . Täällä on ihmisen hyvä olla .

Rukajärven tietä vieraalle maalle kuin viimeistä päivää katsellen taivaan tulia Pohjantähden alla. Mosku, tuo lajinsa viimeinen kertoi siivottomia juttuja rikoksista ja rakkauksista. Ansa ja Oiva nautiskelivat suolaista ja makeaa kuunnellessaan Bodomin legendaa. Nyrölän päätalon pihassa olivat Anitan seitsemän veljestäkin seuranneet tätä suurta performanssia.
Lopuksi he olivat laulaneet Kulkuri ja Joutsen ja antaneet lupauksen, että ensi kerralla otetaan Tomas ja Pekko marja-aikana mukaan.
Ilta päättyi Havukka-ahon ajattelijan sanoihin "Raid tappaa talossa ja puutarhassa".

Kaitsu on ÄIJÄ!

Tästähän vois ehdottaa Jiirin kirjotusta .Vuoden parhaaksi kirjotukseksi .

mahtava . Kuuklates pojat värriön kylä . Sinne menen . ;D

lokalla Peltsiin "törmäsin" . Täytyy sanoa on todella fiksu tyyppi .

Vaikka ei oikein tykäny jos ilman lupia pyytää. Kohta tulee muikku aika .
Tänään rokulipäivä .

Pitää varmaan eukolle soittaa että henkissä olen .

Wimpula se vain lomailee ja kalastaa koko kesän. On sillä aikaa ja rahaa moiseen. Itsellä alkaa olla lomat lepo parin päivän päästä.

Taas on viisaat britit äänestäneet. Nyt ne on äänestäneet, että kaikkien aikojen tyylimoka pukeutumisessa on remmarit ja sukat. Voihan herran pieksut sentään!

Itse olen pitänyt joka kesä sukkia ja jopa valkoisia tennissukkiakin remmareitten kanssa. Onneksi Airiston Lenita ei ole tullut vastaan ja moittimaan. Ei kyllä kukaan muukaan ole uskaltanut moitteen sanaa sanoa, kun on nähneet kokoni ja näköni....

No onhan sitä toki tullut vuosien varrella suurempiakin mokia tehtyä.

Sitten uskonasioihin. On kuulemma tutkittu asia, että uskovaiset tai muuten vain uskonnolliset ihmiset ovat meitä ateisteja tyhmempiä. Mitäs tutkimista tuokin kaipaa, kun sehän on ihan selvä asia. Jos on niin höpelö, että uskoo kaiken maailman jumalolentoihin, niin eihän sellainen repussaan paljon eväitä voi kantaa.

Lopuksi huono vitsi:

Kaveri yritti ravintolaan, mutta poke ei päästänyt sisään, vaan sanoi, että " tule vaikka huomenna uudestaan ". Kaveri siihen hieman sammaltaen, että valitettavasti se ei käy, mutta voinko tulla ylihuomenna, kun lupasin tuolle naapuriravintolan pokelle mennä sinne huomenna..."

Nyt wimpula helkkarin nopeasti kotiin eukon kainaloon, ellei siellä vaan ole kolmas pyörä jo?.......

Mutta kunnioitusta kuitenkin kaverille, joka pystyy olemaan ötököitten syötävänä koko kesän.

Niin paljosta pitää jäädä pois, mutta niin paljon myös varmaan saa.....

Ei elämä ole hassumpaa .

Joe miehen pitää aina

kin kolme lupausta .

Jos rakastaa omaan vaimoa.
Ei petä . Ei ota väkisin .
Ostaa kukkia . Minusta on tullut aivan uusi persoona täällä lapissa . En tullut uskoon . Enä lopettanu viinaan määrää.
Kuin pieniä me ollaan vaarassa jos salama tulee viereen . Tai tuttu kalakaveri uppoo inarijärveen .

Mitään annetta an . Syksyllä tulen olemaan täällä Joe sun osiossa . Jos sopii?

Yhden kortin varaan jätän . Joe huomaa kuukauden päästä.

Minäkin luin jostain epistolasta, että Inarinjärveen oli joku kalamies hukkunut. Säikähdin jo, ettei vaan wimi..... Vai oli se kalakaveri ihan? No siinäpä sitä nähdään, että kaikki on korkeimman kädessä loppupelissä.

Nöyränä ja valmiina lähtöön pitää olla aina. Siksihän minäkin annan pusun eukolle aina kun vähäksikin aikaa erotaan. Voi olla nimittäin viimoinen kerta ja jos minulle lähtö tulee sen jälkeen, niin eukko on onnellinen.....

Sitten vakaviin asioihin meidän miesten puolesta. On nimittäin keksitty jo muualla ja meille Suomeenkin rantautuneet akoille sellaiset pikkuhousut, joihin on muotoiltu ihan uudet ja seksikkäätkin perskannikat.

Onneksi tuli otettua eukko jo siihen aikaan, kun isä lampun osti ja naisillakin oli normaalit pikkarit jaloissa. Jos siis milloin olivatkaan. Takapuolen muodot näki ihan selvästi ja ainakin tunsi vähän kokasemalla.

Mutta nythän voi tulla suuriakin pettymyksiä, jos pääsee joku nykyajan rampo puristelemaan ensin päällyshousujen päältä ja sitten lopulta ei olekaan Marilyn Monroen muotoja.

Rintsikoissahan nuo toppaukset on jo aikoja sitten olleet muotia. Ja on kaikenlaisia pusappeja ja ties millaisia tukeja ja korsetteja.

Varmaan miehillekin on jo keksitty kalsarit tai ainakin simmarit, joihin on pistettu joku rotteesi pönöttämään. Ähäkutti siis akoillekin.....voipi nekin pettyä hieman.

Siinäpä sitä onkin miettimistä, niin akoille kuin ukoillekin. Varma et voi olla enää mistään.

Kyllä ennen vanhaan ajat oli paremmat ainakin näissä asioissa. Mutta maailmahan muuttuu. Ei ollut ennen vanhaan näitä tietokoneitakaan. Mutta oli meillä sentää lankapuhelin jo 50-luvulla ja telkkarikin heti 60-luvu alussa.

Sinä joe mietit liikaa turhii juttuja . Nauti vesisateesta . Tee puollukaviinii.
Tänään vaan pitää löytää tv-vastaan otin . klo 21.05

Tulee kuulemma Havukka-ahon ajattelija . Kaitsu loistaa .

Voiko läppäristä katsoo telkkarii ?

Eihän sitä läppäriin tarvitse mennä, kun telkkaria katselee......

Minä katselen ihan vaan sängystä tavallisesti.

Mutta minäkin, jolla ei ole varaa lähteä Lappiin, olin muka-Lapissa perjantai-ltana. Tungin heiniä Retuihin ja läksin rillimökkiä lämmittämään. Kuvittelin sitten olevani jossain lapinkodassa.

Lämmitin ritilällä Vaasan leipomon Lapinrieskaa ja päälle leikkelin leukulla poronlihasäilykettä. Olutta perään ja vähän punkkuakin.

Nokesin hiilellä pärstävärkkiini sotamaalauksen ja joiuin niitä nunnuka, nukkukoita niin, että yksi naapuri tuli ihan katsomaan, joko olin lopullisesti hulluksi tullut? Rauhoittui, kun tarjosin pari olutta.

Kun vielä läpsyttelin olemattomia itikoita ja kuvittelin kodan savuttavan ( mitä ikävä kyllä rillimökkini ei tee ), niin johan siinä alkoi Lapin lumoa olla.

Eukko tuli sitten iltavuorosta töistä ja jouduin palaamaan unelmistani arkeen. Ihmetteli, miksi olin noennut naamani. En alkanut selittelemään ettei vaan sekin olisi luullut, että olen seonnut.

Lapinkävija-JOE

Olen huolissaan missä Joe on ? Ettei olis mitään vakavaa .

Katsoin sivuhistoriaa ei ole ollut äänessä kahteen viikkoon . Se kertoo ettei kaikki ole reilassa.

Vai että sivuhistoriasta kuuluu äänikin? No itse en ainakaan ole äänessä ollut.

Kyllä täällä kaikki on ihan kunnossa. Itsekin jotakuinkin. Mitä nyt tuo toinen polvi taas on ihan paskana. Olenkin etsiskellyt viime aikoina metsistä kepinaihiota. Yksi löytyi jo, mutta taitaa olla hiukan lyhyt. Täytynee jatkaa piikillä, kun Liisan liukkaatkin on tulossa. Pakko kai on alkaa lenkuttaa kohta kepin kanssa. Sitten rollaatoorilla ja lopulta pyörätuoli alle ja avustajan kanssa.

Jokos wimpula kohta palaa sorvin ääreen? Ei kyllä taida olla enää työpaikkaakaan, kun sielläpäin kaikki teollinen toiminta loppuu tai ainakin irtisanotaan ja lomautetaan.

Mutta sitten outoihin asioihin. Aamulla luin lehdestä yhtä juttua, jossa oli joku elämäntaitovalmentaja. Siis oikeasti " elämäntaitovalmentaja " Missähän niitä koulutetaan?

Missä ne silloin olivat, kun minäkin murrosiässä haahuilin kaikenlaista. Eipä näkynyt.

Itse tässä on pitänyt elämäntaito oppia. Tietenkin monasti oman kantapään kauttakin. Tietenkin helpompi olisi tämäkin elämä ollut, jos olisi tuollainen valkku aina perässä kulkenut.

Nyt harmittaa vietävästi, sillä luulenpa, että jos eläntaitovalmentajan opissa olisin saanut olla, niin en olisi ainakaan näin köyhäksi jäänyt.

Se entinen taistolainen Nalle varmaan sai sellaisen valmentajan lopulta, kun lopetti tasajakoaatteen vaalimisen ja oivalsi, että paremmin tulee toimeen, kun kahmii kaiken itselleen.

Ei mulla muuta nyt.

Hyvä sinuaki kuulla .Täällä olen viellä pari viikkoo.

Kellään enään ole sorvii . Ja voin melken sanoo moni .Ei osaa käyttää . Sorvii

Lokahuussa menen #sorvin eteen # 8]

Nyt olen kotona tai yöllä tulin . Oli mukava huomata että makuuhuoneessa nukkui vain eukkoni .

Ja tavarani oli viellä paikoillaan .

Oli mahtava kokemus tämä kesä lapissa. Kehotan jokaista ainakin käymään siellä joskun .

Ei mihinkään levin helvettiin . Vaan oikeeseen lappiin . Se peltsin ohjelmassa nähty poliisi-ratsia

metsäkorvessa . Oli tekemällä tehty .

En tiedä pitäiskö käydä Kirstassa. Veneetön mies .

Busterin myin kattamaan kuluja .

Olis kiva kuulla mitä meidän Joe puuhaa .
Tämä osio on koripallo.comin helmi . :)Sama kun nokipannukahvi ja savustettu harjus . Sen päälle terävät .Se on siinä .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.