Vs: JOEN SUU
Hyvin meni häät ja nopeasti. Ainakin siltä tuntui, että 12 tuntia meni kuin siivillä.
Hyvät oli juomat, kuomat ja ruuat. Kaikki muut paitsi minä olivat nättejä. Minä olin vain komea.
Alkkomahoolia otin vain kaksin käsin ja vauhdilla. En mokannut pahasti ja kotiin tulin omilla jaloillani. Bussin kyydissä tosin melkein kotiovelle. Siitä taluttivat....Eilisen olin vielä lomalla palautumassa.
Puheenkin pidin ja kaikki taputtivat. Lauloinkin tytölle poikien kanssa sen: " Niin minä neitonen sinulle laulan...." Hyvin meni sekin. Kaikki taputtivat taas.
Vähän kolhin polvea rappusiin. Taipuu se vielä vähän. Ja ei noista meikäläisen polvista oikein huomaa lisäkivut, kun koko ajan koskee.
Mikä parasta, niin juomia jäi suunnattoman paljon ja ne ovat nyt meillä " hyvissä käsissä tallessa ", kun nuori pari lähti häämatkalle. Lupasin huolehtia juomista ihan omin käsin....
Niin tuota, meillä oli " rääppiäiset " sunnuntaina, kun ruokia piti saada tuhottua parempiin suihin, etteivät piloille mene. Minä rillasin.
Että hyvin menee.
Appiukko-JOE