Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Pistetään tänne vielä pientä heittoa tuonne nimimerkille denverinnagetit. Hänhän kirjoittaa minun olevan kpcomin syöpä.

Toki hänellä on varmasti varaa noinkin sanoa, kun itse lukeutuu, ainakin omasta mielestään, koko foorumin parhaaksi kirjoittajaksi. Jatkuvista alapääilmaisuistaan huolimatta.

Mutta jos kerran niin on, niin miksi aina kun kirjoitan tänne osioon vähänkin enemmän, niin topikki nousee ykköseksi eli luetuimmaksi?

Ei, en kirjoita tätä siksi, että haluaisin korostaa itseäni, vaan siksi, että miten joku voi kirjoittaa kanssaihmisestä jotain noin ilkeää kuin syöpä? Ja noin henkilökohtaisuuksiin menevästi.

Voisiko arvoisa denverin nagetti selittää sen? Ai niin. Eihän hän täällä voi vastata, vaikka kylläkin lukee aina tämän topikin. Olisihan se nöyryyttävää.

Ja Repelle terveisiä. Mittään en oo ottanu.

Olen kyl eri mieltä . No mulla on kaksi päälekkäin . Miten kuivuu . ja on kuivunu vaikka välillä sataa

liikaa . No siinä on kolme koulukuntaa tuohi ylös vain alas . Kun nakkelee kasaan molemmat voittaa. :)

Kyllä kannattaa neuvoja ilmaatteeksi jakella . Tulee hyvä mieli .

Tai yhden käden sormilla voi varmaan laskee kellä pysyy fiskarsi kädessä . Koripallo.com tyypeistä . ;D

Tarkoitan kirvestä . No on varmaan 10 ehkä .

Kyllä niitä ainakin pari on. Kirvesmiestä nimittäin.

Eiköhän ainakin kingijamesi ja Valavuori ole saaneet melkein äidin maidon mukana ( olkoonkin, että on voinut olla korvikemaitoa ) kirveen käteensä kasvamaan?

Kingillä se on kuitenkin varmaan tappara, mutta Aleksilla ihan oikea Fiskarssi. Lisäksi uskoisin Aleksilla pysyvän käsissään myös Husgun.

Sen verran metsien miehiltä nämä jampat vaikuttaa, kun iskevät välillä ihan puun takaakin.....

Minä lähden nyt lukemaan kirjaa. Mene sinä wimpula katsomaan jäkistä. Tiedän, että rakastat sitä yli kaiken....

Kerro sitten illemmalla, että paljonko vinlantialle tuli turpiin?

perhana sorjonen ja sutki olivat tänään piikössä .

Koska tulee tänne Ugiin merefesteille juontamaan ranta+oripalloo . Ville Vuorinen :) :) :) :)

Kysyn ja ehdotan .

No kaikkihan Sutkin tuntee. Kitteen Sutkin. Oli mulla aikoinaan kertausharjoituksissa kouluttajanakin Tohmajärvellä. Taisi olla vuosi -82+

Ai vinlantia johtaa vai?

Elä wimi mene sinne kirstuun. Pahhuuven pesä se on. Minäkään en vielä ole nukkumassa, vaan tässä.

Par

enpi olis mokasin kun en lue ;D ;D ;D

Arvaa kivimies kuin pali painaa pyöree kivi 70-80 levee 1.50 pitkä .

Mitään mokannu :) mennään leveällä rinta

malla . mikä kirja on lukusessa . Jos ois virkeempiy ollut kolme päivää sitten olis nähny

zeppelinen taivaalla .

Suorittamieni erittäin vaikeiden laskelmien mukaan kyseinen kivi painaa 318,3 kiloa. Oletusarvona, että tuo 1.50 on yhtäkuin 1500 mm. Ja että on noin 8,4 senttimetriä paksu ja ohenee reunoille ja on pyöreäreunainen, R=20. Noilla mitoillahan tosin ei kivi voi olla mitenkään pyöreä. Ei edes Ukissakaan eikä unissakaan.

Zeppeliini ei voi painaa mitään. On jopa eimitään kevyempi. Muutenhan se ei pysyisi taivaalla, vaan mötkähtäisi alas kuin tuo edellämainittu kivi.

Kirja on edelleen Maailma Palaa kakkososa.

Metsässä olin taas 5 tuntia ja kaksi kärrillistä tein klapeja ja toin kotipihaan. Pari kärrillistä ajoin metsästä myös " omalle laanille ", jossa suoritan sahaus ja pilkkomishommat. Pinosinkin jonkin verran. Tuohi alaspäin, lakikirjan mukaan.

Olisin vieläkin pitempään ollut, mutta alkoin perhanavie satamaan, joten tulin kotisatamaan. Saunan lämmitin ja olin pitkään löylyssä. Olenkin nyt varmasti täydellisesti löylynlyömä.

Eukko on ollut pari päivää sairaana lentsussa. Onneksi olen niin vahva ja vastustukykyinen, etten ainakaan vielä ole saanut tartuntaa.

Autosta meni jarrupala paskaksi eli kului loppuun ja vasta huomenillalla saan korjaukseen. Saattaapi joutu levykin vaihtoon, kun on aika ruman näköiseksi jo hankautunut.

Henkinen puoli silti on kunnossa ja olen ikäisekseni virkeä, veikeä ja viekas.

Tässä tätä tilannetiedotusta. Jos kettään kiinnostaa? Eli asiat ei ihan hullusti vaikka koetteleekin.

Onnittelenpa näin itse itseäni.

Hyvää syntymäpäivää JOE!

Synttäripäivä alkoi alakuloisesti, kun vettäkin satoi, piti käydä hakemassa kaupasta seitsemän aikaan vähän paakelsia työkavereille. Ei siinä mitään, mutta odotin kaupan ovella jo kymmentä vaille ja kun vihdoin suostuivat ovet aukaisemaan, niin kassakaan ei auennut, kun vasta just seitsemältä.

Töissä siis piti vielä tämä synttäripäivä käydä. Ensi vuonnahan, jos Allah elonpäiviä suo, niin saa jo lomapäivän, kun täydet kympit tulee. Mutta eiköhän se meikäläisen tuurilla satu lauantaiksi tai sunnuntaiksi.

No juhlistin juhlapäivää töiden jälkeen menemällä metsähommiin. Juuri tulin ja pikkusormi pitkällä otin lasin punkkua. Kippis!

Näkkyy tuo eukko ottavan valkkaria, joten saatanpa yhden tappelumatsin aikaan lämmittää vähän rillimökkiäkin ja parit hirviryynärit rillata juhlapäivän kunniaksi.

Lahjojakin on saatu. Nuorin vesseli antoi aamulla arvan, jonka raaputin ja voitin euron. Vävykokelas toi yhdden munkkioluen ja tyttö vatserin sinistä suklaata levyn. En syö, kun tuo dieetti on päällänsä. Eukkokin antoi punkkupullon.

Joten ei tässä mitenkään huonosti asiat ole.

Vaikka olenkin ilmapallin mukaan vanha ja katkera-JOE

Myöhästyneet mutta onnittelut .
Täällä taas . Saatiin kaverin kanssa mieletön määrä vanhoja ikkunoita pokineen . 8]

Rakenettiin niistä hieno kasvihuone . Kotiin vein vaan muutaman . Sit tuli mukaan vanhoja tiiliä .

Näyttää että ne on käsin tehty . semmoisii valkoisii ja painaa aika paljon . Ja jossain oli
painettu kuvio . Lalli 1-65 Onkohan se tekijän allekirjoitus .

Unohda kaikki ilmapallot . Lieros tippui tulipallo talon viereen .

Pitääkö sitä olla kypärä päässä pihalla . Onneksi buusterissa on hyvä ohjaus että ehtii väistää

Onnittelut JOE:lle! Etpä ollut tänään Kalamarkkinoilla. Olisin voinut muikut tarjota tai ranskalaiset Calvados-krepit emännältä salaa dietistä huolimatta. :)

Kyllä ne persut tunkee kojuaan joka kissanristiäisiin.

JoKaFan sanoi:
Onnittelut JOE:lle! Etpä ollut tänään Kalamarkkinoilla. Olisin voinut muikut tarjota tai ranskalaiset Calvados-krepit emännältä salaa dietistä huolimatta. :)

Kyllä ne persut tunkee kojuaan joka kissanristiäisiin.

Mitä mitä siellä on kalamarkinat ? . Mikä vika on on kuumaassa persussa .

Joka siellä missä kansa liikkuu. ;) kannatJ

Missä Joe ? Viellä puuttuu et hectoori tulee . ;D

Olen tässä.

Koko päivän olin metsähommissa. Kun on köyhä, niin puita pitää tehdä. Viiden maissa tulin pois, kun näytti ilma tummuvan. Juuri pääsin kotiin, kun alkoi murhaava vesisade ja ukkonen jyristä. Mistähän se ukkonen tänne löyti, kun ei ole helteitäkään ollut? Salamoita en kyllä nähnyt. Nyt taas aurinko paistaa.

Just tulin saunasta. Mittään en ota tänä iltana, kun kerran eilen vähän. Punkkupullo meni. Eihän sitä kahtena iltana peräkkäin. Alakavat vielä juopoksi eppäillä.

Menen vähäksi aikaa pitkälleni ja luen kirjaa. Sitä sammaa, mutta nyt on jo kolmas osa menossa.

Joko kerroin, että kävin torstaina kirkossa. En nyt sentään jumalan sanaa kuuntelemassa, vaan harjoittelemassa tytön häihin. Opettelin kävelemään tyttö vierelläni ja saattamaan koko pirun pitkä käytävä tulevalle vävylle tarjoiltavaksi.

No hyvähän sitä on kävelyäkin joskus harjoitella. Sitä kun luulee jo osaavansa, mutta eikös vain pitänut jarrutella koko ajan. Ei se niin yksinkertaista ole. Entä sitten, kun parisataa tuijjottaa. Tulleekohan ihan kahvikuppineuroosi.

Ai niin. Nyt lukemaan.

oletko Joe mahlat keräny koivuista talteen ? Säilyy vaan huonosti .

Tomaattii laitoin kasvihuoneseen ja vähän chillii ;D

Ei onnistununna. Meinaan tuo suolakurkun syönti kokonaisena. Meinasin tukehtua. Onneksi sai eukko vedettyä kurkun takaisin. Valetta on tuo wimin oppi.

Kokeilin sitten helpompaa tapaa. Kolmella puraisulla. Ruokatorveen koski viisi minuuttia, mutta alas meni ja vatsaa vääntäen ainakin tunnin.

Sitten tein, kuten ennenkin- Puraisin aina pienen palan kurkusta ja pureskelin hyvin ja nielaisin. Paras tapa se on näemmä.

Mahla on taas sitä humpuukkia. Toki sitä valuu, kun koivuja kaadan, mutta koivuhan vetää vettä niin perkeleesti ja samalla siinä mineraaleja, kuten hiekkaa ( kvartsia ) ja sellaista juomaahan ei tavan valkoihoinen voi juoda, kun hampaissa kin narskuu....

Eli lopettakaa se helvetin höpötyshehkutus siitä mahlan terveellisestä vaikutuksesta.

onhan punkkukin terveelistä . Mutta on wanhoja papparaisii mitkä haluu

sitä kun ennenkin .En puhu itsestäään . Vein yhelle 80-90 vuotiaalle kaksi litraa.

Tarjos rahaa en ottanu .tuli hyvä mieli . ;D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.