Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Jos on pimeyttä meillä Finlandiassa, niin paljon sitä on tuolla vennäänmaallakin.

Yksikin kaheli ( olevinaan joku performanssitaiteilija ) oli taas tehnyt tempauksen ja naulannut kiveksensä punaisen torin kiveykseen. Eipä sen puoleen, niin omapahan on kipunsa.

Tämä kaveri on kyllä ennenkin sekoillut samoilla linjoilla. Onpa neulonut itse omat huulensakin yhteen.

Eikä siinä vielä kaikki. Oli toukokuussa ruoskinut itseään piikkilangalla Pietarin keskustassa.

Kyllä taide on kivuliasta. Ei se synny synnyttämättä, ei se synny.

Mutta sitten luin myös lehdestä ja ihan kuvankin näin teoksesta " ruuvi seinässä ". Hieno teos. Kiviseinään oli porattu muovipropulle reikä ja tungettu siihen se proppu ja kierretty proppuun ruuvi. Ei herranen aika sentään. Taidetta tuo.....

Tuolla perusteella olisin kyllä vieläkin kuuluisampi taiteilija kuin nyt. Olen nimittäin porannut varmaan tuhansia proppuja seiniin ja kiertänyt jos jonkinlaista ruuvia niihin.

Kaikkea sitä saa nähdä ja kokea, kun näinkin vanhaksi on elänyt.

Niin vielä tuosta jiirin pisteestä. Voisiko sittenkin olla niin, että pisteessä onkin jokin viesti. Pitää vain suurentaa tarpeeksi. Käytettiin muuten jo Toisen Maailmansodan aikoihin salakirjoituksessa.

Miten jiirin pisteen voi suurentaa?

Jos se jiirin piste onkin maapallo verrattuna miljoona kertaa
suurempaa aurinkoo .Ja odotta koska aurinko räjähtää. Palaan pisteseen perjantaina :D

Kyllä tuo jiirukka heitti kovan haasteen meille tyhmille tuon pisteen muodossa.

Olisiko piste kuitenkin kaiken alun alkupiste ja kaiken lopun loppupiste? Vai onko se vain piste iin päällä, josta on iin pystyviiva mennyt piiloon pisteen taakse menemällä vaaka-asentoon. Tosin näkymä on sama, vaikka viiva olisi pisteen etupuolellakin.

Sinänsähän pelkkä piste on aika yksinkertainen. Ainakin, jos se on pyöreä kolmiulotteisesti eli joka suunnasta katsottuna aina samanmuotoinen.

No se siitä pisteestä tällä erää. Jiiri tulee varmaan selventämään tekosiansa tänne. Ja ainakin Haadesi mielestäni pystyy oivasti selittämään pisteen merkityksen ja mistä ongelmista se kirjoittajastaan kertoo.

Tässä ollaan sitten sairauslomalla loppuviikko. Nyt onkin mahtava tilaisuus ottaa Jokavani viestien määrässä kiinni, kun pystyn olemaan tässä koneen ja näppäimistön ääressä päivät pitkät. No eihän ne päivät kyllä pitkiä tähän aikaa vuodesta ole.

Onneksi ei ole sormet poikki, vaan kova poskiontelotulehdus, joten kirjoittaminen onnistuu.

Tietenkin harmitus on sillai hirmuinen, kun pitää koko ajan murehtia, miten työpaikalla pyörii hommat ilman minua. Korvaamaton kun olen.

Voi hitto! Tästäkin kirjoituksesta olisi helposti pystynyt erittelemään sen seitsemän eri viestiä. Mutta en ole niin ahne näissä viestiasioissa kuin Jokavani. Se kelmi.

Älä vaari viestien määristä murehdi ja pikaista paranemista! Terveisin toinen seniori.

Kiitos, kiitos kaima!

Mutta kyllähän kpcomin viestien määrä on kuitenkin yksi tärkein asia elämässä. Ja koskapa olen vain kakkosena tässä kilpailussa, niin harmittaahan se niin vietävästi.

Tosin Jokavani on itserakkaasti ja ahneesti kirjoitellut asioita tahallaan eri viesteihin, kun olisi voinut asiat yhdessäkin viestissä kertoa. Ovela kettu se on.

Eilen oli muuten kaupan pihassa taas se perhanan loimulohenmyyjä. Taisi olla taas se 36 euroo kilo. Miten se ilkeää. No ei kyllä asiakkaitakaan näkynyt. Ei ainakaan ostavia ollut yhtään sinä aikana, kun minä seurasin tilannetta.

On siinä kalalla hintaa. Ihan tekisi mieli ostaa lohta wimiltä ja loimuttaa itse. No ilmaiseksihan se wimpula mulle kalaa antaisi. Loimutettaisiin yhdessä ja minä tarjoaisin kaloja vastaan hieman juotavaa. Vaikka mahlaa tai raparperimehua.....

Joo, kovat ropit tällä hetkellä. Ihan doksimyssiinii yksi nappi päivässä ja kymmenen päivän ajan. Ja vielä Duaktii kolmesti päivässä yksi kapseli. Näillä jos lääkärin mukaan parane, niin kuolemaksi on.

Harmittaa sikäli tämä lääkitys, kun se hieman vanhusta alkaa väsyttämään. Ei jaksa koko ajan kirjoitelle tänne. Jokavani karkaa, perhana! Jiiri voisi alan ammattilaisena valaista hiukan tästä lääkityksestä? Eli auttaako ihan aikuisen oikeasti?

Pannaan jiirin iloksi vielä muutama piste tänne . .... . . .... . .. ... .. kai se ossaa kääntää selkokielelle tuon?

Et malttanut olla laittamatta pientä vittuilua lopuks :D Way to go Joensuu ja eiköhän noilla ropeilla parane! Jaa toisaalta ei pitäs liikaa kannustaa muuten rupeavat syyttämään perseennuolijaks mut minä siitä vitut välitän.

Maltoinhan. Mittään pahhaa en laittanu.

Kyllä sinä kaima olet jo " leimautunut " nuolijaksi pahemman kerran, kun tänne kirjoittelet.

Mutta hyvä niin. Kaikkihan näitä lukevat, mutta vain harvat uskaltavat tänne kirjoittelemaan. Taitaa nytkin olla kpcomin luetuin osio?

Nyt pittää mennä hiukan pitkäkseen ja lukkee vähän kirjaa. Parakki 10 on kirjan nimi.

Kaikkien alojen asiantuntija-JOE

Yritä nyt ainakin vältellä ADT:n ja WADA:n miehiä vähän aikaa, kun olet sitä Duactia ottanut.

Mitä, mitä? Saahan norjalaiset hiihtäjätkin sitä käyttää.

No minä en aukaise ovea, jos ovikello soi. En kenellekään kahdeksaan päivään. Sen ajanhan niitä kuulemma vaan saa ottaa. Ja menen vällyjen alle piiloon, enkä hiiskahdustakaan päästä.

Harmi muuten, ettei sitä kuuluisaa Nilsiän Sheikin Manoil-öljyä enää saa mistään. Sehän auttoi kaikkiin vaivoihin ainakin etiketin mukaan.

Mahtaisiko kenelläkään comilaisella olla sitä jäänyt varastoon. Tuskinpa, sillä niin hyvää se aikoinaan oli, että kaikki on varmasti käytetty. No jos löytyy, niin vinette lähettää sitä minulle osoitteella:

JOEN SUUN Toopinkiveikot
Hemohessinkuja 1
00000 Susiraja

Nyt sitten on joku kelpo veikkonen keksinyt alkkomahoolille kilpailevan juoman. Krapulaa ei tule siitä lainkaan ja humalankin voi heti perua sellaisella " katumuspillerillä ".

Tätä sitä onkin tullut jo 45 vuotta odoteltua. Sen ajanhan olen tuota alkkomahoolia nauttinut ja sen jälkivaikutuksista kärsinyt.

Mistähän tuota juomaa alkaa ensimmäisenä saamaan ja mitä maksaa? Pistän kyllä kaikki rahani heti tuohon ihmeaineeseen.

Mahtava keksintö ja keksijälle pitää antaa Noopelin palkinto.

Mitä mitä? Mistäs aineesta on kysymys? Ite nautin perinteisesti olutta ja kattelen Pelicansin peliä.No,eihän oluesta rapulaa tule.

Ai sellaisii Joe pohdiskelee sairauslomalla . Ettei alkomaholii ilman vaikutusta . Mitä kivaaa
siinä olis . Krapulasssa tulee mailman parhaat keksinöt .
Ei ei pistä rahat meidän yrityksee. ei viellä ole . Mut nilsiän sheikki teki tehdään perässä

Ideota on paljon .
esim myydään suolaveden tuoksuu
tai joe&vimi öljy auttaa

katsoin viikolla telkarii kun tuli ne ikävät uutiset . Meinasin perhana sämpylään tukehtuu
kun tuli meidän puolustusministerin kuva . Sekö meitä puolustaa

nyt pitää katsoo kakkosta .palaillaa

Minä voisin sijoittaa rahani tuohon krapulattomaa alkoholia tuottavaan yhtiöön. Talvivaarasijoitus taitaakin haihtua ilmaan ennen kuin Talvivaaran altaiden vedet haihtuvat.

Joe&Wimi-öljyyn sijoitan vain, jos se on sellaista iholle bikininaisten iholle hierottavaa.

Pitää jatkaa kolmosen katselua.

sorry kun kiilasin viestin ennen sinua . lahden joe . Big Joe .

mahtava että Taas tuli uusi rohkea kuulija mukaan . Peukkua .

sit juttuun Eihän se ollut alkoholia tuottava yritys . eikä pääse suomeen .

Me ollaan jo .

No eihän se tietenkään alkkomahoolia ole, vaan jotain ihme kilpailevaa ainetta, jolla on sama vaikutus meille humalahakuisille.....

Ja ihan samahan se on, mitä sitä sisuksiinsa kaataa, kun vain känniin pääsee. Eikös se entinen mieskin sanonut, että " kunnon känni on parempaa kuin naisen nänni "?

Mutta odotellaan noita ihmeainemarkkinoita.

Sitten asiaan, joka kiehtoo minua suuresti. meinaan nuo meidän kaksi kissaa. Toinen ei oikein syliin antaudu, mutta toinen tulee aina viereen ja päällekin makkaamaan. On siinä eri luonteet kissoilla.

Mutta niinhän ne samat eroavaisuudet on naisillakin, jos oikein nuoruusaikoja muistelen.....

Mitähän urheilijoita ne penkkiurheilijat muuten ovat? Onko sellaista lajia olemassakaan kuin penkkiurheilu. Vaikka kaikenlaisia eksoottisia lajejahan nykyisin on ja uusia keksitään.

Me voitaisiinkin tänä iltana oikein miehissä miettiä uusia urheilulajeja. Kun noita heittolajeja on aika paljon, niin lisääkin varmasti mahtuu. Kun on saappaan-veivin-ja kännykänheittoja, niin voisiko olla yhtena lajina vaikkapa vedenheitto. Siis kuka kusee kauimmas....tai pitempään....

Entä kun on jo eukonkanto, niin miten olisi eukonheitto.....

No nämä olivat vaan ihan omia heittojani...

Ps. Joo. Ei oo kaima pahasti kimppuun käyny. Soppii siis hyvin porukkaan valehtelemaan ja hörhöilemmään.

Puol tuntii ole poissa Vien kaverin kirstaan . Sit otan punkuu missä on jäjlivaikutuksii ......

Ai wimpula joutui kuskiksi. No itsekin tässä ihan selvinpäin, kun noita roppeja pitää niin paljon vielä naamariin heittää.

Ensimmäinen selvä perjantai sitten... milloinkas se olikaan. No ei siitä montaa vuotta voine olla.

kuka sanoi että minä ajan . Tai talutan vartin reisun . Täällä Ugissa voi asuu aika lähellä kirstaa .

No minä en asu kolmen korterin päässä . .Kylässä olen viellä . odotan hallitusta viemään kotiin .

Ja vai niin. No jopas on.

Pakko kertoa, kun oltiin viime viikonloppu Kuopiossa eukon kanssa, niin mentiin sitten lauantai-iltana sinne Amarilloon syömään.

No. Sanoivat, että pitää odottaa noin 40 minuuttia, kun on paljon porukkaa.

No. Kun oltiin odotettu jo tunti ja kymmenen minuuttia ja olin ehtinyt kaksi isoa oluttakin ottaa ja kolmannenkin tilatakin, niin ei sitten tullut sitä kolmattakaan.

No. Minulta sitten paloi käämit, kun vielä ne tarjoilijat vaan kulkivat ohi ja juoruilivat siellä keittiössä ja baarissa keskenään.

No. Sitten kun yksi likka käveli ohi, niin korotinpa ääneni ja annoin tulla koko laidalta.

No. Sitten alkoi tapahtua. Olutkin tuli heti ja porukkaa juoksi siinä meidän pöydässä annteeksipyytämässä puolenkymmentä ainakin. Kaikki lupasivat oikein mojovat alennukset ja pahoittelivat tilannetta. Yksi jos toinenkin otti syyn niskoilleen.

No. Sitten kun ruokakin lopulta tuli ( ei ollut kummoinen ja vaikutti nopeasti tehdyltä ) ja syötiinkin ainakin puolet, niin tuli laskun aika.

No. Yhden oluen antoivat antteeksi ja seittemän euroa ruuasta alennusta. Olipa ne reiluja.

No mutta tietäähän ne kierot savolaiset. Nimittäin minun mielestäni sapuska ja juomat olisi pitänyt saada ilmaiseksi.

Mutta saa se Amarillo minun puolestani pitää tunkkinsa.....

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.