Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Hei wimpula! Nyt on murheellisia uutisia täältä kehitysalueelta.

Nimittäin naapurin sotaveteraani siirtyi maavoimista ilmavoimiin. Eipä ole tässä lähellä enää ketään sotajuttuja kertoilemassa, eikä " ehtoollista " raskaina talvi-iltoina tarjoilemassa. No kaikkhan me vuorollaan siirrymme takaisin luontoon.

Kuolleista tuli mieleen aina niin etevät ruottalaiset. Siellä nimittäin lomien ja säästösyiden takia ruumiinavauksia on suorittanut sairaalan talkkarikin ja ihan yksin. Toki oli paljon ennenkin avustanut ja ollut siten aika kokenut.

Mutta on siinä varmaan pitänyt talonmiehen kovasti vapaa-ajallakin muunmuassa latinaa opiskella ja tietysti immeisten sisuskalutkin pitää olla hallussa.

Mikähän muuten on rasvoittuneen maksan latinankielinen tiaknoosi? Jiiri voisi alan ammattilaisena kertoa? Tietäisin aina vedota siihen, että " rasvamaksa ei jaksa ", kun eukko yrittää komentaa kotitöihin.

Joo, sitten huomenna lähdetään eukon kanssa viettämään viikonloppu laatuaikaa Kuopioon ja Puijonsarveen.

Joten palataan tänne, jos maksa kestää....

Ps. Käykää te muut täällä jorisemassa joutavia, että on minullakin sunnuntai-iltana jotain hauskaa. Kannettavaa tiekkaria ei eukko anna ottaa mukaan, vaikka itse olisin kantanut.....Kova muijja.

Jorisemassa siellä? Ookoo, missä on avain? Vai jääkö Butler talon vahdiksi? Vai oliko se Sirpa Sisäkkö? Ääh, niin paljon kysymyksiä. Vai onko sittenkään?

No myrskystä ja ammoiniakista :)ja lentävistä trukkilavoistta . olaan selvitty .

Laatu aika on Hyvä Joe vaimon kanssa ...

Minä katson että ollaan kukkona tunkiolla ;D

Mer

een se laitettiin pari tuntii se pahaha haju ;D

Mahtataava jiiri tulit ;D

puijon sarveen . no lapset asuu kuopiossa ? ;D ;Dv

Vähän laimee jutttu ilman jokkerii :)

lähen kirstaan jos eukko päästää.
Olenko minä joka imuirui kotona en .kirstaan :)

Aamu puuro syöty. Kohta pitää lähtee verkot kokemaan . Ennen sadetta .
Onkohan Joe jo Kuopin torilla syömässä muikku-kukkoo .Tai ei varmaan pääse . Jos törmäät kuosmaseen
olis kova juttu .

Nyt tuli kuski pitää mennä :)

Jep, on tuo Jiirin pistekirjoitus ytimekästä ja on siinä Joella pohtimista. Toisaalla Wimi kadotti verkot. No eipä siinä mitään, piste. Vai oliko pisteitä edellisessä kaksi, kysymysmerkki, piste.

Näkyykö savut ?... on pöntö päällä . ahventa tulee .
on käpälät jäässä . vaikka ulkona ei ole kylmä .Mikä toi piste juttu on multa meniohi ;) ;) ;) ;) ;)

Jaa niin, pisteestä kun päästiin eteenpäin, niin aikaisemmin tänään jossakin autoillessani ihmettelin, mikä sumu nyt on päällä. No savultahan se haisikin (eikä ajokista tullut), mutten arvannut sen sieltä kantautuvan. No rannikkoviiva on pitkä ja tuulten ollessa suotuisat, hmm?

Joensuussa oli markkinat to-pe. Olen jo kauan yritttänyt etsiä nauriita, mutta ei niitä vain ole löytynyt. No nyt löytyi eli oli tarjolla Lapin nauriita ja niisä tehtyä laatikkoa. Toki ostin heti nauriita ja kun viekas myyjä maistatti naurislaatikkoa olin täysin lyöty. Myyjä kehotti ostamaan jouluksi myös. No ostin kaksi eli toisen jätin pakasteeseen.

Myyjä oli vielä niin palvelualtis, että kertoi tosimiehen ruoka-annoksen eli laatikkoa ja siihen lisukkeeksi kunnon possua. Kun nyt torilla oli viron villisikaa makkaramuodosssa niin avot. Eilen illalla tein söin sitten naurislaatikkoa ja villisikayhdistelmää ja oli aivan järkyttävän hyvää. Toki hyvät juomat kuului joukkoon myös.

Eihän tämä tietenkään vastaa Wimin itse pyyydetylle merilohelle , mutta näin kala-allergokillle ensinnäkin sinne päin.

Kotona jälleen ollaan. Laatuaika vietetty ja väsyttää. Miksi muuten aina on väsyttävä olo laatuajan jälkeen?

Rahhaakin meni, mutta palveltiin kuin kuningasta. Niin ja kuningatarta.

Vai on jiiri alkanut käyttää täällä pistekirjoitusta ihan. Sokeain kieltä siis. Vaikka vanhana radiosähköttänä voisi luulla tuon olevan myös titausta. Yksi pistehän on e-kirjain.

Eli jiirin kommentit muiden kirjoituksiin on aina tuo e. Eipä siinä mitään. Ei nuo muidenkaan kirjoitukset juuri korkealaatuisimmiksi yllä.

Nyt on muuten helppo tunnistaa tuo vekekin ( vaikka tiedänhän minä sen jo ennestäänkin hyvän vainuni avulla), kun aina kyselee torilla nauriita.

Kalasta tulikin mieleen, niin perjantai-iltana syötiin kuhhaa.

Silirimsis!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.