Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Vaan kyllä on meikäläisestäkin tullu laiska. En enää nykyisin viitsi nousta yöllä kelloja rustaamaan. Käänsin kaikki jo nyt.

Haitannookos tuo mittään, kun ellää tässä ja nyt ihan väärässä ajassa. Kun sentään tuntuu kuitenkin siltä että on oikeassa paikassa.

Yksi kanadalaislähtöinen herrasmies muuten kutsui jokunen vuosi sitten kannikoita sanalla "cheek" eräällä klinikalla. Siispä mietinkin, mitä poskia kuumottaa tarkkaan ottaen?

Elä aina niitä kanadanvalehtelijoita usko.

Mutta nyt meen lukemaan kirjaa ja sitten yöpuulle roikkumaan niin kuin lepakko. Kai teilläkin siellä joku nukkumapuu siellä alhaalla on. Yöhän siellä tietenkin on aina.

Onko muuten jäänyt univelkaa?

Käänsitkö kellot muuten myötä- vai vastapäivään? Itse taidan kääntää ylösalaisin, näkeepähän austraalian serkut aviisit oikeinpäin kerrankin.

Löytyyhän noita nukkumapaikkoja, yhdenkin nimesin soffaksi kun se niin vietävästä välillä tuudittaa toiseen maailmaan. Univelkaa koitetaan välttää, mutta eipä se aina onnistu.

Toisaalta huomenissa kalenterikierron käännyttyä talven puolelle on yllättäen vapaata siitäkin, mistä ei täällä saa puhua. Ehkäpä jatkan töllöttämistä, kun ei ole mitään kummempaa luettavaakaan mielessä.

Seinään päin käänsin kaikki. Ja naapureiltakin käänsin kaikki itselleni.

Minun on muuten jo pitkään tehnyt mieli lähettää terkkuja vaimollesi Persefoonille. Lähetänkin siis nyt. Terveisiä Persefooni!

Ethän vaan ole mustasukkainen? Eihän tarvitse olla, kun jalat on noesta siellä muutenkin mustina.

Nyt irtaudun tästä ja jätän kentän wimpulan ja Haadeksen haltuun.

Öitä teille toivottaa trolli-JOE

Terveisiähän sitä saa aina lähetellä, kuuluu hyviin tapoihin. Ja olen ihan paljain jaloin, no hätä. Mustaakaan ei ole jalkojen tallattavana, on high teckiä ympäristö nykyisin.

Äläkä Wimi teetä ota, kumosin juuri lasillisen valkoista Arlaa vaaleansinisenä versiona, oli hyvää Maraboun 70% Cocoa Mintin (tjsp.) kyytipoikana.

Marapuusta tulikin tuo länsinaapuri mieleen. Töllöstä tulee kohta enklantilainen Wallanderi, josko sitä seuraisi? Sitä tuumiessa öitä Joelle, virtaa solisevasti eteenpäin. Ja ehkä öitä Wimillekin, eipä sitä tiedä vaikka olisi katsottavakin filmatisointi. Suattaapi toki olla olemattakin, mistäpä minä sen vielä tietäisin?

wallanderiit ole kaikki katsonu . Ruotsin versio on parempi . ja bec sen tähden
kun siellä oli tosi mukavana nainen mikä puhus hassusti .

ja se kovis kunval .? no se ajoi Joen entitellä avensilla ..

Jep, Beck on gut, etenkin uudemmat joissa on Haber ja Persbrandt. Eikä Beckejä olekaan muun maailman versioita onneksi. Kyllä Wallanderitkin on parempia ruåttalaisina versioina. Näistä ehkä Henrikssonin Wallanderi on piirun parempi, kuin Lassgårdin; vaikka Rolfin karisma onkin aika messevä eri jutuissa. Lassgårdhan oli vanhemmissa Beckeissä Gunvald Larssonin roolissa ja jälki oli kovaa.

Mutta mitä viiniin ja vastaaviin tulee, niin ne on viisasten juomia ja minä en ole viisas. Joten skål, otan Titanicin tuhon.

onensi minä en ole kun kun ruua ja viinin ystävä . oletlekoko . puhun monikossa
monen tavuun . katsonu siltaa yköseltä .

älä älä Haades ota sitä laivan tuhoo.

Vartin odotan Mestarii joe JOENSUUSTA . jos ei tule lähden kirstaan , ++++?+Joo saan provikaa 8] 8] 8]

Ja heitttää ulos .

Siltaa kaikki kehuu, olen missannut mutta joskus korjaan virheen. Hauskaa ilta- / yömeininkiä sinnepäin!

Kyllkä on Suomi täynnä kaikenlaisia turhia laitoksia.

Otetaan nyt vaikka esimerkiksi Palkansaajien tutkimuslaitos. Joo ihan oikeasti sellainenkin on.

Aamun lehdestä nimittäin luin, että sen laitoksen johtaja kertoi huolestunena, että meidän palkansaajin ostovoima on heikentynyt ja heikkenee edellenkin. Kaikkihan me sen olemme huomanneet ja tiedämme ilman tutkimuksiakin.

Ihan tuollainen asia piti tutkia siellä laitoksesa. Paljonkohan siellä on itsensä tärkeiksi tuntevaa henkilökuntaa? Niin ja millä palkalla? Ihan tekis mieli sinnekin tykistökeskitys suunnata, perhana sentään. Joku muu turha tutkimuslaitos voisi sitten tutkia, että miten kävi.....

Joo. Pojat ne sitten katselevat kaikenlaisia humpuukkiohjelmia. Minä en. Vain luonto/historiadokumentteja ja joskus joitain urheiluohjelmia tulee töllötettyä. Ja kyllä lukeminen aina voittaa telkkarin tyhjänpäiväiset ohjelmat.

Kyllä jämti on niin!

Wimi ja kumppanit ne ovat kovin nirsoja näille pyhätöille. Ei edes kijallisia töitä ne tee sunnuntaisin.

Meikäläinen taas on sellainen työmyyrä ja ilmeisesti työhullukin, että pitää painaa pitkää päivää pyhänäkin.

Vieläkö täällä on ketään . Tänään
oltiin Äijien kanssa saaressa kalassa . No saunottiin ja tehtiin taas uusi mailma .

Oli yöllä todella pimeetä mikä oli mahtaava . Miksei eukko opi vieläkään . Kalareissu venyy
eikä puhelinta kuule .No ei ollut suuttunut .

Täällä ollaan von Wimi. Itse olin 8 kuukautisen kummipoikani lapsenvahtina tänään. Kyllä lapset ovat mukavia, kun ei kahta tuntia pitempään tarvitse vahtia.

Tosiaankin oli jo pimeää kun pyöräilin takaisin kotiin. Onneksi älypuhelinta voi näköjään käyttää myös taskulampun korvikkeena. Akku tosin melkein tyhjeni, joten ei iha-naisten puheluihin pystykään enää vastaamaan.

Joe varmaan rillaa ja ruokkii naapureita . tai tuotokset tuli kylään . Mikä on ihan mahtava homma .

Tätä ei urkita . urki on kuolut . No moni ei tiedä kuka urkki .

Miksi sanotaan noin yleensä hän nukkui pois . eikö se kuolut .

Kyllä täälläkin ollaan vielä vähän aikaa hereillä.

Luulin jo, että wimi on hukkunut. Lienee siellä saaressa lähellä ollutkin?

Pentuja kävi kylässä tänä iltana ja jouduin ruuanlaittoon. Tortilloja tein. Ainakin niihin sisälmykset....

Kuolema ei todellakaan ole mitään poisnukkumista.Kuolemassahan ihmisen sydän pysähtyy ja muutkin elintoiminnot sitten perässä.

Nukkuessa ei ainakaan itselläni tiettävästi ole vielä koskaan sydän pysähtynyt.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.