Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

veikko1 sanoi:
Turku on muuten meikäläisen toinen kotikaupunki. Tuli siellä opiskeltua liki 6 vuotta. Turun murre on kerrassaan ihana. Opiskeluaikana siellä saattoi olla Wiklundin tavaratalon läheisyydesssä ruotsinkielisiä , mutta muuten oli kyllä täysin suomalainen kaupunki. Itse olisin kyllä halunnut kieliä puhua, koksa se oli yksi monista vahvuuksistani.

No ikinä ei ole meikäläiselle tarttunut halon hakkuu tai valtavien lohien pyytäminen siellä avomerellä. Puhdas kaupunkilainen kun olen.

viisi peukkuu. ;D

Oikeassa olit wimpula. Alkuilta meni kun pinosin loput klapit ja laitoin kaikki maalit, liimat ynnämuut jäätyvät ulkovarastosta sisälle. ja muutenkin tein ulkona järjestelyhommia. Sehän meillä omakotilaisilla on, että työtä riittää aina.

No siinä ohessa tein muutaman kuuman hunajarommilikköörimukin. Ja joinkin. Sitten rillimökkii lämmittämmään ja eukon kanssa sinne istummaan.

Kohta sinne pukkas yksi naistuttu ja sitten kohta naapuripariskunta. Siinä sitä meni viinii ja makkaroita. Ja aikaa.

Loppuiltana tavan mukaan laulettiin karaokkee.

Pahoittelut, etten ehtinyt täällä käydä ropakantaa kirjoittamassa. Tänä iltana luppaan olla aktiivisempi.

Joo. Että silleen. Itse asiassa näinhän se on.

Helesinkiin on tullut Suomen ensimmäinen panoautomaatti kuulemma. Sinne ne saavat aina kaikki kivat ekana.

No meillä päin semmosia ei tarvita. Täällä kun on rittänyt vielä oikeita naisiakin....

Käydäänköhän siellä panoautomaatilla kaikkien näkyvissä vai onko jonkinlaista intiimisuojaseinää tai vastaavaa?

Onko joku nähnyt ( vaikkapa Lothari tai Haadesi ), että kuinka usein automaattia joudutaan tyhjentämään.

Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa. Yksi sellainen tulee Perusta. Sieltä on lehtitietojen mukaan löytynyt kaksi oikein hyväkuntoista muumiota. Lieneetköhän ihan Kuupperin testillä kunnon mitanneet.....

Tilasitko wimi Turkkusesta uuden Puusterin täynnä silakoita?

lueto joe minun ajatuksia ? Vähän pelottaa . Olin äsken kirjottamassa tänne .
Mut katsoin ekas mikä on tilanne .
Joo maanantaina menen pipo kuorassa pankkiin .
olin minä silakkamarkkinoilla kuin kotona . se on mistä tykkään jutella myyjien kanssa .
ja kun olin terästäny puhetta oli mahtava olo . Venemessuilla kiersin ökyveneitä vaan
sen tähden että bongaan orvon mustekynän missä lukee kyseisen firma /veneen nimi .
En ehkä osta buusterii . Ähtäriin siellä päin tehdään jos oikein muistin .

viellä pitää saada rahaa ja eukko samaan aatoksiin .

Hyvä tunnelma oli aurajoe-rannalla tihkusta huolimatta .

No sehän Joe riippuu, vai riippuuko se sittenkään tilanteen ollessa päällä. Ja toisaalta toisaalla on enemmän annettavaa kun toista tai useampaa sidosryhmää tarkastelee. Mutta mutta, kevennysten aiheuttama kohteen tilan täyttyminen palautetaan vastaanottavaiseen tilaan sekä aikatauluilla, että myös nykyaikaisempia syy ja seuraus välineitä hyödyntäen (ilman NSA:ta).

Olkoon voima kanssanne! Ja väärinkäsitysten välttämiseksi toivotus on monikossa, ei teititellen, titityy tähän perään.

minä haades en ota mitään kieltoja vastaan . huumorii

On se helppoo joe siellä on tarjontaa . kyllä tännekin tarvittais panoautomaatti .
No pitää laittaa särmi .otosta ja panosta . Kesällä se olis helpoo . Mitä eroo
on pillerillä ja tabletilla ?

Kiitoksia paljon Haadesi. Eipä tuota olisi selvemmin voinut ilmaista. Ihan alan epäillä, että olet selvinpäin?

Onko siellä tuonpuoleisessa muuten mitään automaatteja?

Mutta olenpas minäkin jotain toista etevämpi. Ainakin Vekeä. Veke ei osaa kalastaa eikä tehdä polttopuita. Vaikken minäkään kalastaa osaa, niin sentään polttopuitta en jää. Ja ihan näillä käsillä.

Pillereistä ja tableteista en ymmärrä yhtään mittään.

Eukko lähti juuri yövuoroon töihin. Yksin jäin taas poloinen.

No epäile shinä vain, ei shiinä mitään, epäilyksettä näin. Epäilen kuitenkin onko epäily oikea?

Mutta että automaatiota tänne? Hieman materiaalit ovat arkoja lämpötiloille, ehkä kivestä pitäisi työstää moisia. Ammattimaiselle kivimiehelle siis hakemusta rustaamaan automaatioon siirtymiseksi.

Tuliko jo?

Hiemanko muuten oli Veikkauksen nettisivut juntturalla. IS:n mukaan El Clasicon takia, kaikkea sitä kokee. Hispaanojen ja Katalaanien mittelö torpedoi metsäläiskansan lauantai-illan kansan huveja.

Olkoon voima kanssanne ja kansanne kanssa.

No jopas sitä tuntuu olevan näpyteltävää tänään. Toivottavasti se kiltti herra ei saa nuhteita, kun unohti laittaa tämän valkoisen yläosan käsien säilytysosastot kiinni tuonne selkäpuolelle. No mitäpä minä sille mahtaisin?

Mutta mutta, jos tuommoinen sorja Suomineito dekosteeraa itseään tyköistuvalla keinovilliksellä vaakaraidoin, niin tykkääkö siitä joku kyttyrää? Vai kyttyröikö joku, kun kyttyröistä tykkäävä tykkää kyylätä kyttyröitä? Siis tuota YleLeaksia tässä töllään töllöstä, ugh!

Ruvetaan kirjoittamaan lyhkäisii kirjoja .

vaikka menestystarinat jalkapallon mm-kisat
älykkäät jääkiekoilijat
vr .aikatailut
marimekon opasomapäiseen suunnitteluun .
vesa keskine näin saat etä suhteen .

Eihän se pilleri aina mikkään lääke oo. Onhan niitä lumepillereitäkin. Vaikka auttaahan nekin, jos vain uskoo.

Haadesilla ei siellä alamaailmassa varmasti enää mitään pillereitä ole. Ainoa lääke, mitä voisi kuvitella tarvittavan, on salvatuubi palovammoihin.

Höpö löpö. Egyptin haarakonttorista saa Nemesikseltä oikein hyviä kuumuutta kestäviä pillerinpyörittäjiä.

mull on kyl hyvät atraimet .
ja otsalampu . markinoiten paras . vene tulee vasta talvella 8]

Veli on myös noita atrainmiehiä. Tosin enemmän elelee pinnan alla, eikä niin venettä käyttele.

Jaahas. Vai niin ja silleen.

Lainaa wimpula Haadekselle otsalamppuu. Siellä alamaailmassa kun ei niin hyvin muuten nää niitä pep...eikun pillerinpyörittäjiä.

Meillä päin veneitä tarvitaan enemmän kesällä. Täällä kun nuo tuhannet järvet on umpijäässä talvisin. Mutta kohtahan sekin muuttuu, kun kasvishuoneilmiö pääsee valloilleen.

Siinä sitten mannerjäät sulavat ja Haadesinkin valtakunta voi jäähtyä. Wimikin menettää kotinsa, kun vesi nousee ainakin sen seitsemän metriä. No ehkäpä me wimin kanssa ei sitä ehditä näkemään. Toista se on Haadesin kanssa. Se kun elää kuolleena iäti.

Niin ja sano Haadesi sille Ahti-veljellesi, että toimittaa wimille silliä. Se kun on noita suolakalamiehiä.....

Poskia kuumottaa. Sellainen on tunne, että nykyinen Ameriikan airpalli lukkee näitä juuri. Ja tietenkin No-passi-luukkikkii.

Eiköhän ne sardiinit ja muut makrillit ole veljelle tutumpia tuolla kotiseuduillaan. Mutta onhan Ahtikin pohjoista sukuhaaraa, joten laitetaan terveisiä.

Terveisin H

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.