Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Tänä-talvi -syys ompuista plus puolukoita . Kotiviinii .

Pistin porisemaan pannuhuoneseen .
Räntää odotan .Joe sai sitä tänään .
On minua kusetette . Aina olen luulu että lottopallo on iso . TM valaisi minua se on pieni :D :D :D

Joo räntää tulee. Paska keli. Paska viilis. Helevetinmoinen lunssa päällä vielä kaiken lisäksi. Yritin kuumalla rommillakin, mutta ei auttanut kuin hetken....

Pitänee mennä kohta pehkuihin, jotta huomenillalla pääsisi sen verran pystyyn, että jaksaisi eukon kanssa tanssimaan lähteä. Ja vielä tällä polvella. Sillä ei kunnolla edes vaihtoaskeleilla mennä....

Minä olen hyvin huono noita kotitekoisia kotiviinejä kokeilemaan. Voihan ne jollain onnistuakin tietty....

Minäkin haluaisin räntää ennen talvee . Kuin mahtava sitä olis
mennä kävelemään metsään . Se on vain pitää olla hyvät kuteet . .. Ei tietenkään kipeenä .

Mutta kaikki lähtee siitä että pidä jalat kuivana . .

Minä käyn uimassa joka paikassa ympäri vuoden .Jos ei maistu hyvältä laittaa pannun

läpi mäskinä . ;D

Tänään huomasin ,että kunnon kengät on poikaa. Viime loppusyksynä erehdyin ostamaan ensimmäiset goretex-lenkkarit. Oli talvella lämpimät ja nyt huomasin raviradan vettälainehtivalla pysäköintipaikalla , että nehän pitää vettäkin. On kyllä pirun rumat tälläiselle muotitietoiselle henkilölle.

Emäntä osti kumpparit , jotka näyttää 50-luvun tenniskengiltä. Todella tyylikkäät. Miksi ei ole Goretekstiiliä miehille samalla mallilla tehty.

veikko1 sanoi:
Tänään huomasin ,että kunnon kengät on poikaa. Viime loppusyksynä erehdyin ostamaan ensimmäiset goretex-lenkkarit. Oli talvella lämpimät ja nyt huomasin raviradan vettälainehtivalla pysäköintipaikalla , että nehän pitää vettäkin. On kyllä pirun rumat tälläiselle muotitietoiselle henkilölle.

Emäntä osti kumpparit , jotka näyttää 50-luvun tenniskengiltä. Todella tyylikkäät. Miksi ei ole Goretekstiiliä miehille samalla mallilla tehty.

Eikö veke ole käyny naisten taivaassa ;D

sehän on hai saapas. Tai nokia miljööri mikä paikkaa mokia .

Reino ja ainokin on goretetxs .luulisin :)

Kyllä oot Wimi ihan pihalla muodista. Reinot on menneen talven Lumia. Ymmärrän kyllä miksi haikailet goretex-haita, mutta nekin on jo menneen talven Lumia.

Ostin muuten viime kesänä ensimmäisen älypuhelimen. Osaatko arvata minkä merkkisen

mitä tarkoittaa ehdonalaista jos saa syytteen . Ylinopeudesta ei varmaan joudu . mutta jos putkaan pääset
häkkiin joudut . meneekö se näin . se kellä on ehdollinen . :)ei voi örvertää.

veikko1 sanoi:
Kyllä oot Wimi ihan pihalla muodista. Reinot on menneen talven Lumia. Ymmärrän kyllä miksi haikailet goretex-haita, mutta nekin on jo menneen talven Lumia.

Ostin muuten viime kesänä ensimmäisen älypuhelimen. Osaatko arvata minkä merkkisen

mul on samsungi :eek: . eukolle ostin . minä en tarvii . Oletko koskaan pitäny samoja koko kesän .

Mulle emäntä on antanut ehdonalaisen monta kertaa. Ehdonalainen tarkoittaa sitä , että olet ehdon alla. Jos yrität päästä sen päälle, sinua rangaistaan.

Kerron hyvän esimerkin. Yritin kerran sopia rouvan kanssa, että jos onnistun laittamaan sukat oikealla tavalla pesun jälkeen, hän ei enää oikaise omalla tavalla petaamaani sänkyä. Peitto voi minusta olla vähän rypyssäkin. Olin tässä siis ehdon alla ja yritin päästä siis peiton päällle.

Koska epäonnistuin sukkien osalta jouduin putkaan. Onneksi sovitan putkan lupaamalla parantaa tapani.

Ehdonalainen tarkoittaa meillä sitä, että joudun edelleen kärsimään siitä, että esim .rouvan mielestä vaatteeni on henkarilla huonosti vaikka ne kestävätkin sillä (miksi niiden pitää olla ihan tasassa),mutta minun ei tarvitse oikaista niitä.

Olikohan tässä mitään järkeä.

Olen muuten ihmetellyt miksi puhelinmyyjän ammattia ei arvosteta. Siinähän joutuu olemaan todella hyvä asiakaspalvelun ammattilainen ja säästäähän se monenlaista vaivaa , kun joku vaivautuu sinulle soittamaan.

Eäkeläisten lapset hankkivat estoja vanhemmilleen, jotta he eivät kuluttaisi perillisten himoitsemia rahoja kaikenmaaiman kotkotuksiin. Miksi he eivät anna vanhusten nauttia hyväntahtoisista puheluista. Saavat hekin keskustella jonkun kanssa, kun lapsilla on niin kiire käydä vanhempiensa luona tai edes soittaa. Kyllä siinä puhelinmyyjäkin tekee työtä rahan edestä kun viidettä kertaa alkaa kertoa samaa asiaa.

oli oli . Eli olet tossun alla . Etkä pääse päälle . ...En minäkänään aina .

Minä pesen omat vaatteet . 8]
miten se maukka lauloi .. :)

tuli tosta puheltyypistä mieleen . Minähän vien silloin tällöin klapeja

vanhoille muorille ja papoile . tietenkin puolenhintaan .
monta juttuu .nehän tyrkyttävät kahvii alvariinsa . :)

Nyt pitää painua unten maille. Toivottavasti Joe vielä herää aamulla. No saahan siitä leski hyvät bonukset meidän ihanasta PKOsta, jos näin ei käy.

Onkohan tuo ahneus jotenkin merkillepantava ominaisuus PKOssa. Anteeksi sehän olikin asiakaspalvelua. Sama piirre kyllä on pankeissakin

Öitä

Lähden kirstan terassille mittarin kanssa .

bojonsobo nähdään 8] 8] 8] 8]

Heräsinpäs vielä. Kaikkien Kettusten, Ilmapallojen ja No-pas-lokkien kiusallakin.

No paljonkos wimin mittari näytti siellä Kirstan terassilla? Menikö 1,5 promillea rikki, että voitaisiin puhua törkeistä lukemista....? Häh?

Aamun uutissatoa seuraillessani seuraavaa:

Iltasanomissa Jorma Ollila kertoo, että asioita ei jäädä murehtimaan. Ei saakeli soikoon! En minäkään murehtisi yhtään, jos olisin kupannut jotain firmaa sellaisilla summilla, kun mitä Jorkki Nokiaa.....

Karjalainen kirjoittaa, että kaikista vastoinkäymisistä huolimatta rakas synnyinmaamme Suomi kuuluu vieläkin parhaaseen AAA-luokkaan. Mitähän nuo kolme aata oikein tarkoittavat? Veikkauksia?

Olisiko kyseessä vaikkapa hieno sosiaalietu eli Asunnottomien Alkoholistien Aamiainen kansan varoilla?

Vai tarkoittaisiko nuo kolme aata itseni kaltaisia eli töihin Aina Aamulla Ajoissa?

Ehdotuksia tai varmaa tietoa odotellen?

Tierätkö olin aamulla klo 10.00 kirstan baaritiskillä .

Arvaa mitä tilasin ? . kahvia ;D.mitä välii mitä mittari näytti kun liikkuin
mittarilla . Mul on ehdoton periaate . Kännis joi ajaa vain jopoo .
ostin silakoita torilta . Eikö se Holkeri sanonu syökää silakkaa. Vaan tiedä mitä myrkyjä
nykyisin on tai tulee veli venäjältä . onko ne Ojaharjun myrkkytynyret jo nostettu .

Silakoita savustamaan .

Ei ole JOE terve, ei. Lentsu vain on päällä. Ei sentään mitään vakavampaa. Toki näin vanhuksille kaikki lentsut ynnämuut voivat olla kuolemaksi.....

Eukko aamuvuorossa ja itse piti sairaana tehdä ruokaa. Lohen pistin uuniin ja Kivikylän lihapullista tein kastikkeen. Perunat kiehautin tietenkin ja pannullinen kasviksia. Kaikkiin paitsi perunoihin erikoisruokakermaa. Kolme sipulia ja kolme juustoa tai jotain niissä luki.

Ei ole tanssimaan lähtijäksi tänä iltana. Harmi eukon puolesta. Olisihan siellä Huhmarissa ollut sentään toinen vanhuskin. Ihan esiintymässä. Nimittäin Markku Aro.

Nyt syömään.

kyl puputii pitää mennä katsomaan . oletko maistanu niitä uutuksia
missä on chilii ja toises homejuustoo . Minä en maistanu mitään . lähetin palautteetta.

Niitä lihapullista puhuin .

oli hyvää . silakat no yksi ritilä vaan oli . Kiinoistais lähtee
veneleimään tulee vaan niin hitosti ja tulee rakeita .
kaverin veneellä avo sellaisella . joo minä olen kokassa en ohjaa .

Tai meniskö kirstan terasille . tai risusavottaan
tai haravoimaan ja laittaa piha talvikuntoon .
räystäät pitäis puhdistaa ja muuta . viiruksii tulee polisin nimissä maksa
100 ekee . vaikka en ole käyny tuhmilla sivuilla . hyvä idea . joku maksaa

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.