Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Taidankin lähteä kaupungille vetämään kunnon pihvin ennen peliä.Ja syöpöttelyn jälkeen Iloseen Kulkijaan oluelle peliä oottamaan:)

Perhana. Vetäisin puolentoista tunnin torkut. Lääkkeet väsyttää näemmä.

Juu, kyllä olut on hyvää. Mutta kyllä punkkukin on. Menneehän se ronkelokin. Mutta siideristä en niin perusta. Ihan kylmänä voi kesäpäivänä pari kyllä ottaa sitäkin.

Likkööritkin on hyviä. Mutta viskistä ja konjamiinista en välitä niinkään. Paitsi jos ovat kalliimmasta päästä.

Raaka kirkas viina on pahasta. Sehän on sitä alkkomahoolia ja siitähän voi tulla ihan humalaankin.

Sain muuten nuorimmalta pojalta isänpäivälahjaksi pullonPinacoladaa. Hemmetin hyvää korjaussarjana. Sitähän vettää ku Aku piimää.......

Siinä on jiirille taas muutama piste. Käytä niin kuin haluat, mutta asiaan.

Voiko muuten pisteistä tehdä tornin, jos niitä pistää paljon päällekäin? Kuinka paksuhan se piste on? Ja tarttuuko liima niihin kunnolla kiinni. Eihän se torni muuten pystyssä pysy kuin liimaamalla.......

Pisteautomaatti-JOE

Ai irtopiste jiirille taas?

Perhana vieköön sitä jiiriä. Se vaan vetää täältä koko ajan ilmaisia pistetä itse juuri mitään niiden eteen tekemättä tai ainakaan kirjoittamatta.

Minä uskon kyllä wimin kalahommiin kuin hullu punaiseen polkupyörään. Kun vain joskus saisi maistaakin. No ehkäpä ensi kesänä, kun pidän taas kaikille halukkaille kpcomilaisille rillijuhlat. Silloin on wimikin mukana tekemässä kalataikojaan.

Ihan vesi herahti taas kielelle.

:Dei vaiskaa lahden joe . salaterä tykkäs olla siellä . oneks poika tuli kotiin .

Tänään on se sohvaurheilu ilta kaksi pallopelii putkee ja formulat uunot putkeen .

JOEN SUU sanoi:
Ai irtopiste jiirille taas?

Perhana vieköön sitä jiiriä. Se vaan vetää täältä koko ajan ilmaisia pistetä itse juuri mitään niiden eteen tekemättä tai ainakaan kirjoittamatta.

Minä uskon kyllä wimin kalahommiin kuin hullu punaiseen polkupyörään. Kun vain joskus saisi maistaakin. No ehkäpä ensi kesänä, kun pidän taas kaikille halukkaille kpcomilaisille rillijuhlat. Silloin on wimikin mukana tekemässä kalataikojaan.

Ihan vesi herahti taas kielelle.

saataisko rillimökki täyteen . jiiri hd veke p.keisari .l.joe. kuka uupuu?

Se tuo uupuminen riippuu niin monesta seikasta. Kuka siis uupuu illalla ensimmäisenä tai yleensäkin.

Pitkämatkalaiset on tietysti ekana liipasimelle, kun ovat jo alkujaankin väsyneimpiä. Samoin juomapuoli ratkaisee paljon. Väkevien vetäjät on yleensä ekana kenollaan.

Hyvin syöneet myös jaksavat valvoa pidempään kuin vain naukkailijat.

Mutta uupuuhan tuosta listasta ainakin Ilmapalli ja no-passi-lookki. Ja pilli tietysti. Pittäähän kokki olla.

olen huolissaan . Timistä en ole törmäny lapin reisun jälkeen .

sukkahiki vois kertoo kun tuntee paremin . ;D

JOEN SUU sanoi:
Se tuo uupuminen riippuu niin monesta seikasta. Kuka siis uupuu illalla ensimmäisenä tai yleensäkin.

Pitkämatkalaiset on tietysti ekana liipasimelle, kun ovat jo alkujaankin väsyneimpiä. Samoin juomapuoli ratkaisee paljon. Väkevien vetäjät on yleensä ekana kenollaan.

Hyvin syöneet myös jaksavat valvoa pidempään kuin vain naukkailijat.

Mutta uupuuhan tuosta listasta ainakin Ilmapalli ja no-passi-lookki. Ja pilli tietysti. Pittäähän kokki olla.

Jos me nyt lähdettään ollaan lumien jälkee. Eukos ei varmaan kestä tuntii kauvenpaa meitä
kai sulla takapiha . Teen sinnne laavun ja tulet . Me syörään paljon .

eli rillimökki kokoajan päällä . Ja kivikylän rekka
tuo huiluntuhtiii tarpeeksi .

No tulipaha käytyä pelis.Et nähny wimi.Nyt kutsuu nukkumatti.Tuli juotua,paljon.Myrky tulee huome.

:DAi tulee nukku matti . ilman kirjaa ei saa mennä nukkumaan .

Voin sullekin lähettää wimi-suomi sanakirjan :D

Ei Timistä tarvitse huolissaan olla. Se on vaan sellainen, mikäs se oli, ai niin Kloorihuntturi. Silloin, kun yksi porukka, jonka nimeä ei saa tässä osiossa mainita, ei menesty, niin kaveri katoaa kuin pieru saharaan.

Ai kaima simahti jo näin kesken illan. Harmi. Eihän meitä Joe-poikia täällä koskaan ole liikaa.

Joesta tulikin mieleen Jimi Hendrixi ja sen kipale Hey Joe. Aika hyvä.

Kyllä meijjän eukko kuule kestää. Jos on minuakin kestänyt kolkyt vuotta, niin silloin se kestää mitä vain. Ja minua pahempaa on vaikea löytää.

Ei olen huolissaa . Riipumatta kyseisen seuran toiminsta .

Kuvittelen lahden joe obelixiksi .

sul on sit hyvä eukko.
Laitetaan pyhäselälle verkot . vene saadaan porokylästä .antaa lainaa . vanha exugilainen .

Joo. Kyllähän eukko ihan hyvä on. Mutta on otettava huomioon, että oikeasti sillä kyllä on hyvä mieskin.

Ei kai me Pyhäselälle mennä. Mulla on kaverilla hieno paikka Kuoringalla ja venekin ja verkot. Minä voin soutaa. On siinä kyllä moottorikin, mutta eikös verkkoja laitettaessa ja kokiessa soudeta muistaakseni.

Kuoringassa on muuten Suomen parhaat muikut. Maultaan siis. Ainakin ne on olleet, mitkä sieltä on kalastamalla poissaatu.....

Oho. Lipsahti jiirille pisteitä. No pitäköön.....

Soudetaan ja toisen pitää olla melkein selvinpäin .... verkoon kun tartuu hiha tai muu ..
s

e on menoo.

Annan jiirille .......... pistettä.
joko oot terve rillimökki on lämmin . Eli vastapäätä olis talo kohta myynis .
se sotaveteraanin torpa . Hitto jos ostankin . Oltais naapureita :D :D :D

Kyllähän tässä olo on jo kohentunut kummasti. Rillimökkiä en kuitenkaan tänäänkään lämmittänyt. Ei pidä leikkiä kohtalon kanssa.

Joo. Naapurin veteraani kun lähti, niin ihan varma en ole, että pitääkö perikunta sen vai tuleeko myyntiin.

Mutta jos tuleekin, ja jos sinä sen ostaisit, niin se olisi kyllä kpcomin kuolema. Kuka nimittäin enää viitsisi käydä täällä, kun meidän ei enää tarvitsisi kirjoitella, vaan voisimme olla ihan nenäkkäinkin ja mölistä ja höpöttää ihan livenä. Kpcomihan elää meistä. Varmaan ollaan ykkösenä nytkin.

On muuten tainnut Haadesi jäädä sinne Manalaansa täksi illaksi ihan eukkonsa Persefoonin kanssa iltaa viettämään. Onkohan ihan laatuaikaa?

Ei se varmaan olis foorumin kuolemaksi . Kokoajan puheltais onko sauna lämmin .
Tai jos käyt kylällä tuo olutta lisää .
elä kolaa tänne prkele niitä lumia ;D

Haades tulee saunan jälkeen veke on varmaan baaris .
Minä en mene kirstaan tänään .

Ei se pilli enää kerkiä täällä turisemaan. Se kun jäi eläkkeelle. Ja ainahan kaikki kertoo, että nyt eläkkeellä sitä vasta kiire on.

Kiire tulee varmaan siitä, kun pitää ehtiä ( kun viimeinkin on aikaa ) tekemään ne kaikki hommat, mitä työelämässä ollessa ei kerennyt.

No eihän se pillikään ole oikeilla töillä koskaan vanhaa ruumistaan rasittanut. Eihän ruuanlaitto tai sen opettaminen mitään kunnon työtä voi olla. Ei ainakaan raskasta. Raskaassa työssähän tulee nälkä ja onko kukaan koskaan nähnyt nälkäistä kokkia?

Joo. Veke on varmaan baarissa, kun ei ollut tänään yhdessä pelissä. Ainakaan en nähny.

Onkohan Manalassa sähkökiukaat vai puulla lämmitettävät. Pitää muistaa kysyä Haadesilta. Itse luulen, että on ne.

tai jos HD on putkassa . Jos on menny vahingossa lätkä otteluun turkulaisiin vastaan ,

Ei varmaan .kai Joensuusssa on se tapa voiton jälkeen parit . Itse en enään voi harrastaa tota ;)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.