Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Ai tarkoitatko Henrik Dettmannia? Ei mikään ihme, että olisi putkaan joutunut. Ja ihan oikein sille, jos on lätkämatsiin mennyt. Tosin Henkkahan ei voi ainakaan ihan eturiviin mennä, kun saisi mailasta helposti nekkuun......Kai sen kolvi melkein aloituspisteisiin asti yltäisi......

Ei meillä semmosia huonoja tapoja ole. Me mennään baariin eikä tulla ennen valomerkkiä takaisin, jollei poken avustuksella joskus hieman aiemmin.

Ja eihän me kunnon miehet sellaista....

Perhana puhuttiin liia kovaa . haades on nyt yläkerrassa. :)odotetaan rauhassa .

Hei. Näin Haadeksen jo tuolla ylempänä. Yllättävän ylös oli jaksanut nousta. On siinä kova homma aina kavuta sieltä.

Vai oliskohan se peijjooni hommannut kannettavan sinne alas?

Oli miten oli, niin nyt tämä ukko lähtee kohta petiin.

Uni on ihmisen parasta aikaa.

Joo. Puhuttiin liian kovaa ja liikaa. Toivottavasti ei näe meitä. Tulee vielä tänne viisastelemaan ja kehumaan alamaailman olojaan.....

Backström deep down under. Joo, täällä ollaan. Viisastelusta tuli mieleen, että mitä mä baarissa tekisin? Eikös siellä lähinnä tehdä bisnestä noilla viisasten juomilla ja niiden laimeammilla versioilla? Ja minä kun en ole viisas, niin miksipä moiseen tai moisiin menisin?

Et odota puolituntii . Kohta tulee porukat . Nuku huomenna tunnin pitenpää . hae karjalainen klo 8
ja oletko kuulut että karhujen pitää herätä nukkumaan muuten ne kuolee . Nyt puhun oikeista karhuista .

Ei huomannu onneksi.

Nyt meen petiin. Aamun näkee, ken silloin elää.

Öitä!

Ps. Huomasi se pirulainen kuitenkin. Jatkakaa te, minä lueskelen ensin vähän ja otan sitten unta palloon.

Haades sanoi:
Backström deep down under. Joo, täällä ollaan. Viisastelusta tuli mieleen, että mitä mä baarissa tekisin? Eikös siellä lähinnä tehdä bisnestä noilla viisasten juomilla ja niiden laimeammilla versioilla? Ja minä kun en ole viisas, niin miksipä moiseen tai moisiin menisin?

;D aika hyvä pointi . en kyllä allekirjoita.

Viini on viisasten juoma. Kai sentään sitä joskus me saadaan maistaa....

Eukko se vaan lukkee sängyssä ja odottaa . Siis omaa armastaan. Tai siis Mattiaan. Eihän se enää mitään muuta voikaan odottaa......

Joehan on katsonu kivenpyörittäjän kylä leffan . semmoinen
500millinen kivee kun työntäis päivän tulis ainakin nöyräksi . :5000millii ;D

Ei jumaleishum tän vehkeen omatoiminen tekstinkorjailu on viihdettä! Edelliseen lätinääni laitoin alkuun back ja se muuttui huomaamatta Backströmiksi. Kommunikointi kahden Omppulaitteen välillä onkin sitten jo komediaa, oli kyseessä tekstiviestit, meilit tai muut. Tai ainakin jos suomeksi kirjoittelee, amerikkaa muuttele vähemmän.

Öitä Joelle, jos siltä alkaa tuntumaan. Tänne muuten tuli joku tunti sitten Fortumilta ennakkovaroitus mahdollisista sähkökatkoista nollanollan ja huomisen ehtooviiden välillä, saas nähdä tuleeko vai ei?

Pitänee vissiin laittaa tähän härveliin hieman latinkia sitä ennen, niin ei käy aika tylsäksi yön hiljaisina hetkinä.

Ei sitä sentään viisimetristä kiveä kukkaan jaksa pyörittää. Paitti jyrkkään alamäkkeen tietty.

Toimittaako Forttumi sinne alamaailmaankin sähköä? No monipuolista palvelua niillä...

Mutta nyt meen

Öitä vieläkin!

Ps. Elä wimi ennää yritä. Sama kuin eilenkin. Kellaa takasin.

Kyllähän Joe viintä saa itse kukin maistella, siemaus kerrallaan tai kuka mitenkin. Mikäs vika viinissä on? Okei, ehkei kaikki tykkää, mutta tykkääjille se suotakoon, pulinat pois sano... (jaa, empä muistakaan kuka sano, ces't la vie ja elämä vie mennessään suuntaan jos toiseenkin).

Haades sanoi:
Ei jumaleishum tän vehkeen omatoiminen tekstinkorjailu on viihdettä! Edelliseen lätinääni laitoin alkuun back ja se muuttui huomaamatta Backströmiksi. Kommunikointi kahden Omppulaitteen välillä onkin sitten jo komediaa, oli kyseessä tekstiviestit, meilit tai muut. Tai ainakin jos suomeksi kirjoittelee, amerikkaa muuttele vähemmän.

Öitä Joelle, jos siltä alkaa tuntumaan. Tänne muuten tuli joku tunti sitten Fortumilta ennakkovaroitus mahdollisista sähkökatkoista nollanollan ja huomisen ehtooviiden välillä, saas nähdä tuleeko vai ei?

Pitänee vissiin laittaa tähän härveliin hieman latinkia sitä ennen, niin ei käy aika tylsäksi yön hiljaisina hetkinä.

mulla on akrikaato ;D ja toinen valmetin peräään kytkettävä .Maakellari täynä . liiteri täynnä puita .

oma kaivo .
olen valmiina tulkoon

Toimittaahan ne sähköä tännekin. Kun nykypäivänä pitää sitä hiilijalanjälkeä pienentää, niin kaikki ei voi olla niin rikinkatkuista kuin ennen. Ainakin jos Persephonelta kysytään, toisaalta vaikkei kysyttäisikään niin kertoo mielipiteensä kuitenkin.

Ei tässä Wimi mikään maailmanloppu ole tulossa, mahdollista pientä puhuria ja mitäs joku sähkökatko nyt haittaa sen kummemmin?

Ei haittaa minä pärjään vaikka viikon . siinä se idea .

Jos tulee loppu .

Ootkos varma, että Kirstassa kaikki toimii sähkökatkon tullessa? Kassat on sähköisiä, eikä toimi käteismaksullakaan korttivaihtoehtojen tulevista ongelmista näpyttelemättäkään. Oluthanoihin tulee neste sähköisesti, jne, jne. Juomasekoituksiin ei saa jäätä, kun ne sulavat ja muutenkin nesteet lämpenevät. Tuleeko joidenkin ovien sähkölukoista ongelmia? Onko kaapeissa tarpeeksi kynttilöitä? Ja vaikka olisikin, ei niitä poltella ilman viranomaislupia ihan miten sattuu anniskeluoikeuksin varustetuissa paikoissa.

No näihin ja muihin asioihin saanemme vastauksen tilanteen mennessä päälle jonkinmoisella aikaviiveellä tulevaisuudessa. Olkoon voima kanssasi Kirstassa, don't join the dark side ;).

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.