Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

No tämä äsken kirjoitin varmaan romaanin . Ilman virheitä
Kirjoitan kohta uudestaan . Eilenkin mun viestit jäi avaruuteen . perkele.

Täällä ollaan. Läppäri oli juntturassa ja mieskin. Mutta nyt pelittää molemmat taas.

Siivonnut olen koko päivän ja ruokaa laittanut. Eukko lähtee yövuoroon töihin ja sitten jään taas yksin. Ehkäpä silloin pääsen mieliharrastukseni pariin.....

Ja mä veikkasin hääpäivää että veit eukon Kuopioon

Tai olet kehäkolmosen sisällä . Josku olet varmaan käyny .

Oliko sorsapilli se mursuviiksinen harmaa kotkalainen
eilisessä tv pelissä lippis päässä . :)

Tuntomerkit viittaavat vahvaasti pilliin.

Se käy vielä peleissä, mutta ei enää täällä.

Kuka sen suututti?

Ylpeys käy kyllä lankeemukssen edellä.....

Mutta nyt katsomaan Avaraa Luontoa

Tehdään vetomus kansanliike . Sorsapilli takaisin
Tänne . Hitto kun en tunne ketään kotkalaista . No bruus vils . ;D
Niin kui et soita sille Sorsapillille . Kun olette some frendeja .
Olet kummiskin ottanu hapanta josku hänen kanssa .

Sano että kaivataan sitä .
Ja misä se sannii on ?

Missä hitto se Joe on ? Jokafi vois mennä neuvomaan kuin
sitä uutta läppärii käytetään .

Naapureita varmaan juottaa karelia tai mikä se nyt oli . Olis
sentään kivikylän nakit . Me täällä ollaan hoo moilasena .

No moi moi ja hyvää päivää velhot!

Kattelin illalla vanhaa Bondii ja jäin siihen koukkuun. Anteeksi wimi! Jouduit poissaoloni vuoksi lähtemään pettyneenä sinne Kirstaan. Toivottavasti sait edes siellä rauhan sielullesi. Oliko muuten eukko mukana? Siis oma....

Ruokaa olen taas laittanut ja kävelemässäkin kävin pikku lenkin. Eukko on nukkunut yövuoron jäljiltä ja hiljaa on minun pitänyt olla. Urheiluja olen telkusta katsellut ja vain nauttinut vapaa-ajasta. Ulkona kirpeä 20 asteen pakkaskeli.

No huomennahan vapaat taas lopuu ja pitää mennä töihin. Mulle kyllä jo riittäisi nuo työhommat, kun kuitenkin on jo yli neljäkymmentä vuotta siinä elämässä mukana ollut. Luovuttaisin ihan mielelläni koko revohkan nuoremmille.

Ja jos wimpula selviät kohmelosta, niin käy täällä sunnuntaisinkin....kirjoittelemassakin.

On tää uus läppäri sitten paskanäppäimistöllä varustettu. Liian herkkä on. Tahtoo noita vokkaaleeitaa ja konssonanttejaa tulla liikaa peräkkäin liian heerkästi. Aina pitäisi olla korjailemaassa....

Wimpula kun on niin meri-immeinen, niin vieläkö hengittää täällä maan kamaralla vai joko sille on kasvanut kidukset ja mennyt umpisukkeliin Ahdin valtakuntaan ,kun ei kuulu ei näy?

Mutta minä olen ollut ahkera. Lenkillä kävin ja sitten kolasin olemattomia lumia. Sisähommiakin tein. Pikaimurointi ja tiskikoneen täytin ja laitoin pyörimään. Keittiönkin siivosin.

Lopuksi lämmitin saunan ja kävin löylyissä. Eukko kun tulee iltavuorosta töistä, niin eihän se ilkeä mormottaa, jos pari olutta olen ottanut, kun kerran noin ahkera olen ollut.....

Niin sitä Közelin tummaa olutta kaksi. Ja kohta pari valeaa munkkiolutta. Tänään ei enempää, kun on tuo nenänvalkaisuviikko menossa......

No onneksi en tipatonta tammikuuta vietä. Rajansa kaikella!

Sunnuntaisin en avaa konetta .

Tulin tänne melkein heti :D .Kaupas piti käydä

ja sauna vasta tulilla . Palaan arenalle hetken päästä .

Kuka väitää muka suomel ei ole rahaa . Lähetetään
Amerikkaan armejan käymätön kloppi . Vähän näyttää tussuu
ja olutta .
niin tuli panteri-ohjus tilaus . No muutama miljoona . Eiko miljardi .

Mitä niillä tehdään 10 vuoden päästä ? Ei mitään

Ja mitä niillä panssarivaunuilla tehdään ?

Rahaa kyl on tonne .
Vanhukset ja vähäosaset saisivat yhden tai kahden panssarivaunun hinnan .

Näillä mennään .

Sanonpa vaan, ettei tuommoista tipatonta (tammi)kuuta moni eläväinen vietä. Toki jokaista lajia en niin tunne, mutta kyllä sitä ainakin tänne kirjoittelevan rodun edustajat pääsääntöisesti tarvitsevat päivittäistä nesteytystä kuihtumisen loitolla pitämiseksi.

Ja kun nesteytyksestä huolehtii, niin monilla tuo tipattomuus vaikeutuu entisestään. Mutta niistä muista tipoista vissiin ei niin soveliasta ole täällä tarinoida, vaikkei foorumilla kaiketi suuremmin noita genitaalialueen tippoja käsitelläkään.

Ja onhan sitä muitakin tippoja, tipitii vaan ja näillä jatkoon.

Jatkoon olis pitäny Marjo päästä . On se tipaton huvittava touhu .

Olis tipaton tammikuu ja vappu . En tarkoita pimiää :D

Me tykätään punaviinistä malibuusta kaljasta jallusta
Näihin me luotetaan .

Kuka Marjo? Super Marjo ja tytöt? Vai oliko se siinä ohjelmassa, jota vielä silloin katselin kun Koivuniemen Paula siinä flirttaili kaikille laulaville miehille? Se uusi tuomari Anne Mattila ei ole samalla lailla minun makuuni.

Itsehän myös olen nesteytyksen osalta tipattomalla, eli ei ole nestepussia tiputtamassa suoraan suoneen - kuten hiihtoliitolla aikoinaan - vaan suoraan pullosta kaadan lasiin ja siitä suuhun alkomahoolia.

Mulle kävi taas illalla vanhanaikaisesti. Luin kirjaa ja nukahdin. Kun eukko sitten tuli töistä, niin piti minut kainalossaan tiukasti loppuillan. Eipä siitä minnekään päässyt irottautumaan.

Joo. Ei oteta tipottain mitään. No kamfferintippoja sokeriin liuotettuna sentään joskus, kun oikein sydäntä kivistää. Niinkuin täällä päin on tapana aina keväisin......Suosittelisin Jokavanillekin.....

Eukko aamuvuorossa. Kävin jo lenkillä ja pistin sitten karjalanpaistin uuniin muhimaan. Illalla tulee koko pentukatras juhlimaan keskimmäisen pojan synttäreitä. Itsekin meinasin hieman juhlia. Yhden matsin jälkeen tosin....

Näillä meillä mennään.

Lähden kohta Turkuun . HK-arenanelle . Vimeinen ysäriklassikko

Tepsi vastaa Jokerit . Kuski on hommattu meille . Tehdään maakuntakieros
;D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.