Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

oletko Joe kokenu tai kylmä virtaus vuorelta
sama mistä otetaan kahviin vettä

Samat naiset ne on täälläkin ja ilmeisesti muillakin.

Ahkeria ovat kyllä, kun jaksavat aina olla paikalla ja sättäillä. Olethan kokeillut....?

En tiedä Rake Tähtistä. Enkä lue. Luen vain pääasiassa sota-ja henkilöhistoriaa. Siis sotahenkilöhistoriaa.

Mikä se avanto oikein on? Mulla oli yhdellä kaverilla avanne. Onko se sama? Ei se kyllä pippoo pitäny silloin. Muistaakseni.

Kohta pittää lähtee kirjaa lukemaan. Kun on niin yksinäistä yksin kotona. Menossa on ihka uusi kirja: Mannerheimin haastaja kenraali Harald Öhquist.

Oon kokenu vaikka mitä. Kylmiä virtauksia ja lämpimiä tuulia. Ja sadettakin ja poutaa.

Kaffevettä otan silti yleisimmin tuosta keittiön sekottajasta. Hanasta siis. Tai voihan sitä Kraanaksikin kutsua.

Eukko maksaa ajallaan vesilaskun, niin aina on tullut kylmää vettä

Miulla on tipaton tammikuu. Taitaa molemmilla Joeilla olla tipat on-tammikuu... 8]

Mittään en oo eilisen jälkeen ottanu tai tipotellu. Paitsi silmätipat....

Sitä paitsi luin jostain, että on suorastaan hengenvaarallista pitää tipatonta kuukautta.

Kyllä säännöllinen käyttö ja riittävän tiuhaan on parasta ihmiselle. Uskokaa vaan asiantuntijaa....

En ainakaan minä. Kukaan ei nimittäin ole antanut minulle yhtään haukea.....

Mutta olen minä saanut muita lahjoja.....wimiltäkin pipon.

se onkin kovaa valuutta keväällä .
Voinpa kehuu olen käyny sotsissa ;D
Mustameren rannnallaa . olen Nyt pasklahren
rannalla

Huolsin tosa aamuna stiigaa ruohonleikkurii . Sit ajatelin
koekäyttää pihalla .
Eikö samaan aikaa tullu joku eukon kaveri pihaan auton kans .

Ja minä työnsin ruohonleikkurii . Vasta jälkikäteen ajattelin hitto koominen tilanne .

Näin Uureskaupunkigissa.
Miten muut viettää pyhäpäivää. Minä olen kirkosta eronu mun varmaan pitäis mennä huomenna töihin .

pirun vapaamatkustaja .

Tuli mieleen kun te käytte metällä . Puita kaatamassa

kännykastä akku finalissa tuluksii eikä sytkärii ole .
On vaan moottorisaha . Sillon kaipaa tulpanavainta .
Että saa kipinän .

Minä jouduin ostamaan uuden kännykän, kun entinen hajosi pudotessaan maahan.

Mutta mitä ihmettä! Kunnollisia vanhan ajan kännyköitä ei enää meinaa mistään saada hitto vie. Onneksi vielä yhden sain Dna:lta. Eikä maksanut kuin 65 eggee.

Mitä helkkaria meikäläinen noilla hipaisuälypuhelimilla tekee, kun en niistä kuitenkaan mitään ymmärrä.

Ainahan tulppa-avain on mukana ja viila, jos husgun kanssa metsässä olen. Mutta mihin sitä kipinää irrallaan tarvitsee? Eihän niitä tulia saa enää metsässä sytytellä ja miksi pitäisi. Siinähän laiskistuu, jos tulilla istuskelee ja kaffeeta keittelee. Kyllä kärsii kovasti tyänteko.

Ja autolla kun yleensä olen, niin onhan siinä se tupakansytytin.....

Toisaalta kahta kuivaa keppiä hinkkaamalla ja naavaa sekä kuusen kuivia alaoksia hyväksikäyttäen voi hyvinkin saada tulet tehdyksi. Näin tekee vanha sissi.....tai ainakin neuvoo.

Oletko kokeilu tai tuli tuli . Nyt ei varmaan löydä
mistään kuivaa puuta . No kyl me pärjätään . Ajattelin jiiriä
Volvon kera tai edi mopoauton ratissa .

Mul on gat puhelin . Siihen ei ole aina pakko vastata .
Ja sillä voi jopa soittaa .

No jiirihän onnistuu sammuttamaan vaikka metsäpalon, jos itse tulta tarvitsisi.....

Hullu Edihän ei liene metsässä koskaan käynytkään. Ja mitä sen rummun kanssa siellä tekisikään. Ainahan se on mukanansa.

No nyt sitten Ruotsin nuorten jäkisjengi saa kriisiapua. On siellä sellainen suru menossa koko maassa. Saiko Mietaa kriisiapua silloin, kun hävisi sille ruottalaiselle sadasosasekunnin?

Ja sitten iloisiin uutisiin näin itseni kannalta. Kuten olen usein kertonut, niin yksi turhimpia virkojahan on ne maakuntajohtajat.

Mutta nyt loppuu meiltä se virka, koska lehdessä luki, että meidän maakuntajohtaja lähtee Kiinaan aukaisemaan ovia. Kai sellaisessa suuressa maassa on paljon ravitoloita, joissa on poken hommia vapaana.....Tervemenoa siis! Ei tuu ikävä.

Missä pojat? Niin ja Haadesi?

Asiaan. Tutkimusten mukaan juominen auttaa masennukseen.

Eipä tuota sellaista ole koskan ollut...

Viinaa ja kahvia pittää kuulemma ottaa, niin ei pääse masennus iskemään. No tuo kahvipuoli jää multa aina sinne aamuun ja viikolle. Viikonloppuisin hoidan masennuta toisin...siis oikeiilla lääkkeillä.

Vähän tuossa äsken rillailtiin yksien naapureitten kanssa.

Nyt pehkuihin, kun kerran ei muitakan löylynlyömiä täällä näy.

Niskat on niin älyttömän kipeät, että pakko on olla vain selällään. Eikä tullut töistä. Jouluna alkoi kipeytyä. Kylmä auttaa mutta ei paranna. Mitä tehdä?Järveen en mene.

^Auttasko hieroja.

Vai oli sotahistorioitsijalla taas naapureita rillimökillä.Niin sitä pitää.Naapurisopu on kaiken a ja o.

Mitäköhän sitä tänään keksisi.Jos vaan olisi ja möllöttäisi musiikkia kuunnellen ja lukien.Ja jos muu-

taman oluen avaisi.Tai no vaikka useamman koska huomenna en kouvolaan mene vaikka maksettais.

Jokos kaima on häärimässä."Pojat" on jo täällä.Eikun wimihän on taas jossain kalastelemassa...

Vieläkö Joensuulaisilla on "bensaa " suonissa.
Eilen otin Joen innoittamana myös historiaa lukemiseen. Tai kevyttä
semmoista . Luin Troijan Helenan .

Aamulla 8 reikä reikä oltiin jo ilman krapulaa merellä.

Oli hieno ilma ja lumi sopi hyvin maisemaan .
Äsken luin netistä että Alkon myydyin tuote on lonkero ? toisena
kossu . Ikinä en ole lonkeroo ostanu alkosta . kossuu kylläkin .

No olen ruokakaupan lonkeroo ostanu.
Ihme tilastoja .

Meen vähäsk aikaa grillamaan .Ja savustamaan .Tulen takaisin

Non niin missä "pojat" :D :D Eikö melkein olla samanikäisii .
No Masa hiukan vartuunenpi . Edi toinen pää . Se ei luekaa näitä .

Rimsuluita savustin . Ahvenii pistin folioon homejuuston kera .
Hiiloksella . Aina pitää kokeilla uutta .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.