Vs: JOEN SUU
Sori vaan kaimalle. Enhän voinut tietää, että oikeasti olet selkävikainen.....
Mutta enhän voinut tietää sitäkään, ettet pysy tikapuilla.....Minkälaiset tikkaat ne sellaiset on. Eihän vaan omat tekemäsi?
Joo Haadesi. Valmiina ollaan astumaan laivaan ja uusiihaasteisiin. Eikä mitään valheita, vaan kestäviä meriselityksiä. Eikä koukita liian läheltä rantaa....
Pomokin kävi työpaikalla taas muutaman kuukauden tauon jälkeen ja sanoi, että mene Matti kottiin. No läksin. Sehän oli yksi iltapäivällä ja minähän tottelen aina pommoo. Varsinkin, kun se on kiva nainen. Paras pomo muuten, mitä minulla on koskaan ollut. Ei juuri häiritse....
Eukko iltavuorossa ja minä yksin kotona. Taidan kuitenkin vähän juhlia. Rillimökki lämpimäksi ja ulkotulimeri kiertämään koko pihaa ja kynttilät kaikkiin seitsemään ulkolyhtyyn.
No en ihan vielä sytyttele, että jaksaa halvat kuuden tunnin ulkotulet palaa vielä vuoden vaihtuessakin. Itsehän olen toivottavasti silloin jo unten mailla ja syvästi, ettei kuulisi sitä perhanan jytkettä.
Eukkohan tulee vasta yhdeksän jälkeen ja lupasin tehdä jotain herkkua. Taidan ainakin tehdä niitä valkosipulileipiä Kipparijuuston ja viinirypäleiden kera. Aamuvuoroonhan se eukko menee, joten viiniä ei varmaan ota kuin yhden. Minä sentään tasapainon puoksi voinen ottaa kaksikin.....
Toinen Guinnessi menossa.
Tässäpä uteliaille hiukan päivitysta. Saatan käydä täällä myöhemminkin....jos muistan.....
Niin tuota, meinasi unohtua ihan.
Oikein Vähätöistä ja Laiskaa Uutta Vuotta Kaikille Muillekin!
Pitäkää lippua korkealla, jos suinkin tai edes käsin jaksatte! Ei elämästä kuitenkaan selviä hengissä, joten miksi edes yrittää kerätä omaisuutta ja rikastua, kun kuitenkin kuolla pittää.
Joten kiertoon vaan kaikki hankitut rahat ja etenkin alkkomahooliin kannattaa sijoittaa. Paras hyötysuhde sanoisin. Ja sanonkin.
Toivottaa JOE