Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Mut maantaina vähän otan ilon pois ediltä ja Jiiriltä .
Jupasisn otteluraportin .
Jiirille Maanantaina :( :(

Tiistai on työpäivä . ;D ;D

Täytyy nyt ensinnäkin kommentoida vanhoja asioita. Todellakin olen viihtynyt anopin luona. Hieno ihminen. Joka vuosi neuloo mulle villasukat jouluksi. On kuitenkin jo lähes 90nen -leskirouva. Kunnioitan suuresti ja hänkin minua. Aina kun menen vierailulle menen kuin kotiini. Laitan television päälle ja pötkähdän sohvaan.

On ollut kyllä aika raskas jouluviikko ja minullakin on työhönpaluu maanantaina. Juuri tuossa syötiin ja tarjosin emännälle anopin 12 vuotta vanhaa lakkalikööriä Itse en kyllä siihen enää koske. Otan itse erinomaista konjakkia.

Onneksi työviikkoa lyhentää uusi vuosi. Pitäisi viikko mennä nopeasti. Hienot juhlat jälleen tarjolla kun oma ja kaverin rouva ovat vuorossa tehdä ruoat. Hankkivat myös juomat. Viime vuonna tarjosimme kaverin kanssa hienon 3 ruokalajin täydellisen tarjoilun rouville. Erilaista juomaa oli niin paljon tarjolla, että lasit loppuivat.

Painoa olen itse tarkkailut tiukasti. laihdutuskuurilla olen . 7 kg laihtunut 4 kuukaudessa. Ilalla pelin jälkeen kun vielä kävin gaudessa niin paino oli hiukan noussut. Kuitenkinkin kun aamulla mittasin vessassa käynnin niin paino oli pudonnut 1,7 kg. Emäntä aikaisemmin kehuskeli, että hänellä yöllä paino putoaa kilon. Olin varmaan aika vilkkaita unia nähnyt kun noin paljon putosi. Ei varmaan kuka tuota voita. Kokeilpaaka.

No kävinhän minäkin siellä gaudessa pelin jälkeen ja olin hiukan yli puoli tuntia, kun eukko tuli iltavuorostaan minut poishakemaan.

Huonoon jamaan on meikäläinen itsensä päästänyt, kun en ehtinut tuona aikana ottaa kuin kaks ronkelloo ja yhden öltsikän. Olenkohan tullut vanhaksi?

Mutta paino on pidettävä kurissa, joten tänään en enää syönyt kuin lounaan ja pari appeltsiinii illalla. 16 kiloahan sitä vajaassa vuodessa on pudonnut. Tosin nyt on tullut pari kiloa takaisin, joten palaankin ruotuun jouluruokien jäljiltä ja ajattelen enää vain niitä kaikkia herkkuja.

Eipä ole enää anoppia, joka sukkia neuloisi. Mutta mukavahan se anoppikin oli, kun vielä eli. No mullahan on niin nuori eukko, ettei anoppikaan paljon itseäni vanhempi ollut, joten toimeen tultiin hyvin.

poistin tämän kun en niin oikeisti ajattele sikaa

tee

Kalaa no en kebasikaa

No väärä on wimin tekniikka.

Ei sitä massaa saa ilman noita herkkuja eli olutta ja lihaa.

Vaikka kaurapuurohan se on, joka miehen tiellä pittää, mutta vain paikallaan. Oluella ja lihalla alkaa matkanteko maistua. Ainakin oluella.....Monta reissua on tullut ehtyä oluen ehdoilla....

Mutta nyt lähden eukon kainaloon.

Öitä! Tavataan, jos eletään ja eläkää niin kuin haluatte.

Jahas, länsirannikko ja itäraja on hyytyneet. Täällä ollaan oltu ihan ilman sitruunaa ja muuta maittavaa. Iltapuhteina tuli yksi kaapisto kasattua ja siinä sivussa töllöä töllötettyä, eipä kummempia. Tai no käytiin perheen keralla Äiteetä moikkaamassa ja päivällisillä, mutta siinä ne tärkeimmät.

Huomenissa (tai myöhemmin tänään, jos pilkkua viilataan) pitänee viimeistellä yksi muutto sieltä jostakin sinne jonnekin, mutta se on sen pituinen se.

Tutikaa rauhassa Soturit kansan urhokkaan ja nähkää toivomianne unia; Manala valvoo.

JOEN SUU sanoi:
Ja eläpäs kaima ala taas valehtelemaan. Totuus selästäsi kun kuitenkin on se, että munuaisen pallerot ne siellä valittaa. Jos tuota kaljaa vettää kaksin käsin harva se päivä, niin alkaaahan ne munuaiset reistata. Sieltä se kipu tullee.....

Nyt en valehellu eikä se ollu vitsi eikä kaskukaan.Selkä on siinä kunnossa että olen sairaseläkkeellä sen takia mutta mistäpä sinä sen olisit tiennyt.
Lyhyesti:v.95 putosin tikkailta ja kaks selkänikamaa murtui.Selkä vaati kaks leikkausta että tuli edes jonkinlaiseen kuntoon.V.2007 lähtien ollu taas huonona ja viime vuuen alusta lähtien oon ollu eläkkeellä.Että sellasta,kaima.Mutta se siitä.

Ja haades voi mennä jo nukkumaan minä jatkan.

PS.Tiedän kyllä totisesti miltä tuntuu kun munuaiset vinkuu.

Ohii - ohoi! Risteily 2013 on saapumassa satamaan ja numero 2014 on valmiina lähtöön. Oletko valmis astumaan alukseen ja entäpä millaisin merivalhein?

Sori vaan kaimalle. Enhän voinut tietää, että oikeasti olet selkävikainen.....

Mutta enhän voinut tietää sitäkään, ettet pysy tikapuilla.....Minkälaiset tikkaat ne sellaiset on. Eihän vaan omat tekemäsi?

Joo Haadesi. Valmiina ollaan astumaan laivaan ja uusiihaasteisiin. Eikä mitään valheita, vaan kestäviä meriselityksiä. Eikä koukita liian läheltä rantaa....

Pomokin kävi työpaikalla taas muutaman kuukauden tauon jälkeen ja sanoi, että mene Matti kottiin. No läksin. Sehän oli yksi iltapäivällä ja minähän tottelen aina pommoo. Varsinkin, kun se on kiva nainen. Paras pomo muuten, mitä minulla on koskaan ollut. Ei juuri häiritse....

Eukko iltavuorossa ja minä yksin kotona. Taidan kuitenkin vähän juhlia. Rillimökki lämpimäksi ja ulkotulimeri kiertämään koko pihaa ja kynttilät kaikkiin seitsemään ulkolyhtyyn.

No en ihan vielä sytyttele, että jaksaa halvat kuuden tunnin ulkotulet palaa vielä vuoden vaihtuessakin. Itsehän olen toivottavasti silloin jo unten mailla ja syvästi, ettei kuulisi sitä perhanan jytkettä.

Eukkohan tulee vasta yhdeksän jälkeen ja lupasin tehdä jotain herkkua. Taidan ainakin tehdä niitä valkosipulileipiä Kipparijuuston ja viinirypäleiden kera. Aamuvuoroonhan se eukko menee, joten viiniä ei varmaan ota kuin yhden. Minä sentään tasapainon puoksi voinen ottaa kaksikin.....

Toinen Guinnessi menossa.

Tässäpä uteliaille hiukan päivitysta. Saatan käydä täällä myöhemminkin....jos muistan.....

Niin tuota, meinasi unohtua ihan.

Oikein Vähätöistä ja Laiskaa Uutta Vuotta Kaikille Muillekin!

Pitäkää lippua korkealla, jos suinkin tai edes käsin jaksatte! Ei elämästä kuitenkaan selviä hengissä, joten miksi edes yrittää kerätä omaisuutta ja rikastua, kun kuitenkin kuolla pittää.

Joten kiertoon vaan kaikki hankitut rahat ja etenkin alkkomahooliin kannattaa sijoittaa. Paras hyötysuhde sanoisin. Ja sanonkin.

Toivottaa JOE

Hyvää uutta vuotta kaimalle! Ja olen tosta rahankierrätyksestä täsmälleen samaa mieltä.Kaikki menemään vaan mutta vasta hieman vanhempana...

Laitetaas perjantai kaima tulille kuhan töistö ennätät rillimökin tunnelmaan.

Tuleekin pitkästä aikaa kostea viikonloppu.Aika on tosin suhteellinen käsite...

Eihän tässä missään töissä olla oltu.

Kartsalla oltiin eukon kanssa ostelemassa minulle uusia vaatteita ym. Kuulemma uudet vaatteet ukolle tai vaihtuu koko ukko uuteen....

No itse piti kaikki maksaa ja eukolle vielä kaulahuivinkin ostin. Pitsatkin tarjosin ja mitähän sitä muuta tuli hätäpäissään tarjottua, ettei joudu kiertoon....

Vai että ihan kosteaa tiedossa viikonloppuna? Uskaltaiskohan sitä itsekin?

Rillimökki pistetty tulille. Missäs se wimi muuten on? Ei kait taas siellä jossain saaressa?

Meinasin muuten tehdä äsken eukolle jipon, mutta jouduinkin itse litskuun, kiipeliin ja ojasta allikkoon.

Onneksi kuitenkin lopulta pääsin pälkähästä ja eihän viisas koskaan mene täydellisesti vipuun ja siten en ihan nalkkiin jäänyt. Mutta läheltä piti kuin entisellä likalla. Tai renkipojalla.

Risteily 2013 tuli satamaan kipparina wimi . Vähän
myöhässä N.Sori edi ja Jiiri . Kirstan narikkaan jäi se raporti ..

Jiiriäkin ymmärrän paremin . .. Tämmönen bändi on suomessa .
aika hyvä .

Saaressa sähköttömassa tai oli siellä auringopaneelit .

Sitä ei näkyny . Uitu saunottu . Liiteri korjattiin .
Fiskarsii käytin klapeihin on kesän puut kuivumassa .

ensimäisen rännän näin . ei kö kö lupaa lupaa lunta porstuaan .

Mitä veijarit? Täänään Ei saa menna baariin . Tulee kirous .

Mitä se wimi taas on oikein nähnyt? Ensin kirjoittaa, että sitä ei näkyny ja sitten, että näki räntää. Eihän vaan taas ole sitä korkkia narautettu jo päivällä....

Meillä oli eilen illalla taas karaokekisat. Tai eihän me ikinä mitenkään kisata, kun kaikki tietää ja etenkin kuulee, että minä olen paras siinä hommassa.

Parit naapurit olivat iltaa istumassa, mutta lopeteltiin jo ennen yhtätoista, kun eukon piti päästä nykkumaan. Lähti aamulla nimittäin tyttären luo Kuopijjoon.

Alkkomahoolii ei juotu. Punkkuu vain tarjosin.....niin ja olutta. meillä ei tuon alkkomahoolin kanssa läträtä.

Mikä kirous tänään tullee, jos baariin meet? Perhana vai saakeli? Siis eukoltasi. Vai ihan pitempi litania?

Unohda kirous . ;D oli mahtava uida meres tammikuus .
pipo pääs . ;D

Tää on meidän toinen uusvuosi . Tää lauantai ;D ;D

Miten uiminen kylmässä merivedessä, pipo päässä voi olla parempaa kuin uida jossain kylpylässä sopivan lämpimässä vedessä ilman pipoa, mutta olutta päässä.....?

Sitä paitsi mereen voi hukkua ja kadota. Toki altaaseenkin voi hukkua, mutta ainakin on helpompi löytää...

Nonko mun netissä sama kun sun ?
Ylhäälä on suloisii naisii mitkä haluu jokokin catttiin`.
Meil onkin täällä makeaveden allas .Kirjas sinne on kuolut .

"avanto!" on paras pipo pääs . Näköjään olet lukenu
Rake Tähtisen tuotoksii?

Hyvä paikallinen kirjailija.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.