Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

JOEN SUU sanoi:
Itse sain pipon
Haluatko liittyä rumpuryhmään? Täytät kaikki edellytykset.

Olen pahoillani Edi, mutta niin Hullu sentään en ole. Ainakin laistan tuota rumpuryhmää niin kauan kuin teidän harjoitusrumpaloinnit alkaa jo viideltä aamulla.....Sitäpaitsi pipossa lukee Erämies. Koetan raaputtaa sen Erä-sanan pois.

Enemmän olen pitänyt sitä sorssapillin antamaa pipoa, missä lukee Valopää.....Wimin antaman pipon taisin lahjoittaa vanhimmalle pojalle jo vuosia sitten. Se kun oli enempi sellainen " kala-aiheinen " ja poika on kalamies.

Raskautetut sanahan on lainattu sieltä niin sanotusta pyhästä kirjasta. Siellähän jossain vaiheessa yksi kansankiihottaja, jonka nimneä en enää muista, kutsui porukkaa luokseen kuuntelemaan tarinoitaan näin: " Tulkaa luokseni kaikki vähäosaiset ja raskautetut ".....

Eli ymmärtääkseni raskautetut-sana tarkoittanee vaikkapa raskasta työtä tekeviä tai muuten vain raskasta ja murheellista elämää viettäviä.

Voin tietysti olla väärässäkin, mutta se ei liene mahdollista.

Sain minäkin muuten lahjaksi myös suklaatia, mutta niitähän ei lasketa, kun ne eivät ole kovin kestäviä ja pitkäikäisiä.....

Wimille tiedoksi, että vanhin poika sai villasukat. Ainoa tyttäreni oli ihan itse neulonut. Eli siitäpä tiedoksi niille, kuten Hullulle Edille, jotka vielä uskovat pukkiin ja pukin pajaan, ettei sellaisia ole olemassakaan. Keksittyjä koko tivollit....

Se oliski näky ku Joe takois komppia.Ei tule tapahtumaan,juu.

Joululahjat oli pääasiassa nestemäisiä + Namikan pyyhe johon tulee pyyhittyä tuskan hikeä koska Vesa Heinonen...

No onneks joulu tuli ja meni;vieläkin on ähky olo.

Vai otti kaima nestemäisiä ja huomasi sitten, että pyyhe pitää heittää kehään.... No ei siinä mittään, jos siltä tuntuu ja ähkyykii on.

Minä kävin reippaana tänä aamuina jo yhdeksältä metsätöiden kimpuun ja olinkin kolme tuntii latvuksia tekemässä ja sain kuusi pinoa aikaiseksi.

No kastuihan siellä niin vesisateesta kuin hiestäkin, vaikka oli sadevehkeetkin päällä.

Mutta eipä hätää. Kun tuli puolilta päivin takaisin, niin pistin saunan tulille ja eikun kuumaan löylyyn puoleksi tunniksi. Kyllä helepotti.

Elämä on taas elämisen arvoista, kun otin siihen kyytipojaksi muutaman öltsikän ja Malibuu.

Syödäkin piti.

Pari -kolmepäivää teki hyvää saaressa saunojen ja lähdevettä nauttien .
Olen maantaina työkunnossa ;D

Jaahas ja vai niin.

Kyllä tässä itse kunkin pitäisi viritellä kroppa työkuntoon maanantaiksi, kun sentään manantai ja tiistai pitää käydä töissä lepäämässä ja sitten vasta Loppiaisen jälkeen uudestaan.

Niinpä jo kaksi kertaa olen käynyt tällä viikolla kävelylenkillä. Tänään klenkkasin kippeellä polvella jopa viis kilometrii.

Ja painon perhanakin on noussut pari kiloa, joten morkkis jo siitä vie pihalle.

Eukko lähti aamuvuoron jälkeen suoraan Vennäälle. Toivottavasti tullee takasinkin.

Jokos kerroin, että ostin tyttäreltä auton itselleni. Mutta kun nuorin vesseli tuli Espoosta töistä viime viikon lopulla, niin enpä ole autoa sen jälkeen paljon nähnyt. Saakeli sentään! Talossa on kaksi kaaraa ja mulle ei riitä yhtäkään. No eihän tässä kyllä ole viime aikoina paljon ajokunnossa oltukaan......

Mutta niinhän ne vanhat ja viisaat sannoo, että huoleton on hevoseton jätkä ja niin näköjään on autotonkin.....

Känsiä on täälläkin . Olen käsittäny pikku krapulassa saa
soutaa soutuveneellä ettei lähde kortti.

Jokos ne viranomaiset tai muut omaiset siellä päin vaativat soutukorttiakin?

Vai pittääkö olla merikortti soudellessa mukana, ettei vaan pienessä maistissakaan karille kapsahda....

Känsä pehmon peukalossa, rakko laiskan kämmenessä ja paise pahan persuksissa.....

Minä Joe en karille karahda . Armeijan käynyt mies venemis.
Tai jos ne on kunnon puskurit. Mutta aina kun hyvä sauma törmään väärään
kariin . :)

Ei tapahtunu mitä sinä ajattelit .

Ajattelinko minä jotain? En muista.

Mutta mitä mieltä wimpula on noista Tukiaisten siskoksista, kun se toinen eli Tuksuakin nätimpi Juulia lähti enkeliksi pilven reunalle?

Vieläköhän Tuksu jatkaa rillumareielämää vai joko " miehistyy "?

Eikö olisi Tuksunkin aika vähän alkaa lenkkeilemään ja kuntoaan hoitamaan muullakin kuin alkkomahoolilla. Tosin kyllähän se silläkin aikansa hoituu....

älä huoli en on ollut Tuksun liiveissä .

Kävelen reippaasti monta metrii ...

Haloo nyt Joe pärjäsin kesän lapissa .

Pärjään ugisssa .

Vai kävelylenkillä.Niin sitä pitää! Voi kun pääsis lenkille itsekkin mut ku tuo selkä on niin pahana ettei kestä pitempiä reissuja.Menohaluja kyllä löytys.

Tänään ei sadakkaan vettä taivaalta .
nyt tilabussi täyteen Joelle kylään

Joo, ei oo wimi päässyt Tuksun liiveihin, vaikka mieli on monta kertaa varmasti tehnyt. Ja onhan Tuksu todellakin niin seksi että. Itsekin olen ollut ihastunut häneen aina.

Ja eläpäs kaima ala taas valehtelemaan. Totuus selästäsi kun kuitenkin on se, että munuaisen pallerot ne siellä valittaa. Jos tuota kaljaa vettää kaksin käsin harva se päivä, niin alkaaahan ne munuaiset reistata. Sieltä se kipu tullee.....

Tervetuloa vaan tänne niin tilabussi kuin wimpulakin. Tarjottavaa ei kyllä enää kaikille riitä, vaikka jotain ruokiakin Joululta vielä jääkaapissa on.

Niin eikä juomiakaan, joten ottakaa ihmeessä omat evväät mukkaan. Ai äm veiting.....

Me juodaan vähän . Joe on ainuastaan nähny minut tuksin
melkein ryntäil. Se siitä

Mitä haades oli tänään iltana .
Tarkoitan missä . :(

Joko Joe hyytyi eukon kainaloon ;D Tai kirja

tai naapurit . Tää on viimeinen lauvaantaa tänä vuonna Joen
osiolla 8]

minä ainakin vietän vuoden viimeisen viikonlopun
täällä ;D tulkaa mukaan .

Tässä mittään kukkaan oo hyytynynnä.

Kunhan tuolta 4 proolta kattelin yhtä palloilua. Livenä tuli ja nyt on tauko.

Joo. Kyllähän vuosi aika vähissä on. Toivottavasti menee loppukin yhtä hyvin kuin mitä on mennyt. Vai oliko se niin.

No joka tapauksessa tämä on meidän viimeinen lauantai täällä......tänävuonna.

Haadesihan se vain siellä manalassa manailee, että pittäis päästä yläkertaan konneelle, mutta kun on tullut kaikki sillat ja tikkaat poltettua, niin ei vain pääse. No nappailkoon siellä alamaailmassa sitä kokistaan pelkällä sitruunanviipaleella.

Täähän on tavallaan meidän uudenvuoden aatto . Silloin menen saareen
töiten jäjkeen .

Ja sunnuntaina en juttele ;D

Nin onkii. Sinä menet saareen. Minä en juhli kuin korkeintaan vähän ja muut juhlivat niin, etteivät ehdi täällä käydä kuin vain lukemassa.

Mutta taas se kohta alkaa se miljoonien taivaalleampuminen. On se vaan tämmöisellä omakotialueella semmoinen pauke ja räiske, että hulluksi meinaa tulla. Siis vielä hullummaksi. Siis melkein yhtä hulluksi kuin Hullu Edi. Ja silloin ollaankin jo toivottomassa tilanteessa. Rummutetaan vain pipo päässä.....

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.